• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Unul dintre punctele forte ale lui Automarket: fotografiile, in general ilustratiile! Chiar si cele preluate din alte surse, care sunt concordante intotdeauna cu semnificatia textelor la care se ataseaza. Eu apreciez, in general, orice fel de imagini postate de AM, nu numai cele de la teste, chiar daca doar acestea din urma sunt dezbatute aici. Dupa parerea mea, cea mai delicioasa poza ramane cea cu figura de autentic prusac a lui Dieter Zetsche si cu eticheta Daimler pe fundal. Atunci am avut senzatia ca istoria automobilului, care incepe intr-adevar cu Daimler-Benz, s-a debarasat de notiunea timpului, de parca nu mai puteai deosebi trecutul de prezent. Per ansamblu, Automarket este cel mai profesionist site auto din tara! Nici macar Top Gear Romania nu l-ar putea intrece...Cel putin eu, unul, nu servesc niciunul dintre site-urile concurente, caci n-am de ce. Principiul meu calauzitor in materie de mass-media automobilistica este: cu AM pana la capat!
    SECRETELE AUTOMARKET: Povestea fotografiilor din testele noastre
  • Cel mai pocit model ramane Fiat Multipla, dar sa nu uitam de Vygor Opera. Daca in privinta Multiplei profilul meu estetic se simte jignit , in cazul Vygor ma cocosez de ras; nici pana astazi nu m-am dumirit cine a putut avea o imaginatie atat de caraghioasa. Subscriu la afirmatia lui @Jupiter - Phaeton a fost victima unei decizii manageriale pripite. Vorba aceea: daca ai o camera bine incalzita de calorifer, la ce sa mai introduci si un resou?
    TOP 10: Eşecuri comerciale din lumea auto
  • La fel de mladios putem vorbi despre marele...Octav72. Aceeasi eleganta necamuflata, acelasi rafinament de jazzman, acelasi stil perfor(m)ant...nu te dezminti niciodata, Octav! Daca Automarket ar organiza un concurs pentru noi in care sa ne indemne sa nominalizam care este userul cu cel mai inalt grad de civism, expresivitate umana si prestanta epica, in mod indubitabil si detasat ai iesi pe prima pozitie...Chiar imi fusese dor de balsamul all-seasons pentru suflet numit Octav72. Ar trebui sa publici mai des, maestre! Nu de alta, dar jungla violenta care se instaureaza deseori pe aici ma deprima din perspectiva unui om pacifist si iubitor de Adevar. Am oroare, nu mai vreau sa fiu partas la asa ceva, cum am stabilit deunazi si batut in cuie ramane! Cat despre Tiff, reprezinta exact jurnalistul ideal de autoshow! Daca emisiunea lui ar dura 24 de ore din 24, pe bune daca as mai schimba canalul...De fapt, cuvintele noastre omagiale par prea sarace pentru a-l defini fidel pe acest colos pilduitor! Bafta in continuare, Tiff, iar din respect pentru dumneata nu uitam s-o tinem in...viteza a cincea :)
    Interviu cu Tiff Needell (Fifth Gear): "Am visat de când mă ştiu să fiu omul maşinilor"
  • Nu v-am mai auzit cam de multicel...Daca puteti si daca vreti, veniti si voi la intalnirea SAAB de la Brasov! Detaliile le gasiti pe site-ul saab-romania.com. Poate stati chiar prin zona sau pe aproape :) Se anunta un program interesant in acest week-end... (*)
    Un grup de investitori din Japonia şi China vrea să transforme Saab în producător de maşini electrice
  • Cat despre statutul meu intelectual de pe Automarket, ma vad nevoit sa efectuez niste oarece modificari. In primul rand, jurasem "in mod solemn" odinioara sa nu mai depasesc perimetrul conversational al marcilor suedeze si al temelor educative care nu privesc un constructor anume, ci lumea auto in general...Din pacate, nu m-am tinut de cuvant! [...]. In al doilea rand, nu mai am de ce sa ma "cutitez" cu "prietenii" mei, nici macar aparand in mod just cauza SAAB-ului! Adevarul a fost rostit, propagat si fortificat de atatea ori incat devine ridicola tentativa de bifare la infinit...Sa spumege orisicare cat ar pofti si cat l-ar tine bojocii, deoarece SAAB isi va tese zborul propriu mai departe si...departe de orice flegma aruncata din obida. In al treilea rand, nu mai am de ce sa marsaluiesc aici cu stindardul credintei crestine, fiindca, asa cum a observat @zarnesteanu, nu ne-ar ajunge o viata intreaga ca sa cuprindem cu ochii mintii adevarurile (axiomele) cele biruitoare neintrerupt de 2000 de ani incoace; poate vom continua pe un blog adecvat, pentru cine este realmente interesat [...]. Nu in ultimul rand, este cazul sa-mi simplific maniera "stufoasa" de a scrie, uneori prolixa, ce-i drept (si aberanta, dupa multi "simpatizanti"...este, de ce nu? - oricine poate uza impotriva altcuiva de cuvinte facile, accesibile, "dezarmante", care nu-l costa nimic...), dar nici nu ma voi impotmoli in unu-doua cuvinte sau randuri per post, in care sa predomine onomatopeele, cliseele "cool" si alte manifestari senzitivo-instinctuale specifice arealului cocalar si pitiponc :D Ar insemna sa ma reneg pe mine insumi. Nici parada infatuata de date tehnice nu vreau sa prestez, ca sa ma impaunez, vezi Doamne, ce "le am" cu motoarele...Datorita temperamentului meu inflexibil, eu nu pot aborda decat un anumit tip de tematica, axata preponderent pe strategii defensive si propagandistice pro-SAAB! Devorattor si Octav72 deduc cel mai rapid la ce ma refer in substanta...Sper ca am lamurit aceste puncte de dezbatere, astfel incat sa nu apara confuzii ulterioare.
    Un grup de investitori din Japonia şi China vrea să transforme Saab în producător de maşini electrice
Pagina
12345...404142...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău