• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Deocamdata, n-am putut fi combatut discursiv la nici o afirmatie despre SAAB in cei 2 ani si jumatate de cand scriu aici...De asemenea, indiferent ce alte domenii sau subiecte am mai vizat (politice, economice, sociale sau teologice), n-a putut sa ma pocneasca nimeni in moalele capului...Daca am gresit, ca orice mirean pacatos de pe planeta albastra, am comis-o in directia atitudinii mele de ansamblu, constatabila in numeroase ocazii. Down-urile constituie, dupa mintea cercopiteca a multora, un criteriu obiectiv de estimare a valentelor (nu veleitatilor si nu calitatilor!) mele intelectuale? Pe cei care judeca numai din postura ingrata de reductionisti sadea, irecuperabili, spiritul gregar, de cireada, evidentiat de tovarasii lor intr-ale "veninoaselor nimicuri", i-a ajutat la "butoane" impotriva mea, iar nu niste eminente cenusii zguduite de grandilocventa academica! In definitiv, nu ma afecteaza catusi de putin frontul comun la care se preteaza destui "avansati inainte" ca sa ma impurpureze...Haideti, nu-mi trimiteti si o hlamida rosie si o coroana de spini? Cu alte cuvinte, tot arsenalul meu ultra-cantitativ de pe Automarket l-am destinat, inca de la debutul meu absolut, trezirii din transa rautatii gratuite a tuturor detractorilor SAAB-ului...Dar lucrurile vor capata o alta turnura de aici incolo, in sensul ca nu mai am efectiv cu ce sa ma opun impielitatilor, deoarece am ajuns sa cam repet aceleasi chestiuni, ce-i drept, incontestabile "pro causa" in favoarea SAAB, plus ca si rabdarea mea omeneasca a fost zdrentuita intr-un mod deplorabil...Mai precis, vreau sa subliniez ca, incepand cu acest post, nu le mai ripostez deloc dpdv scripturistic inamicilor firmei suedeze si ai mei personali, ci ii voi trimite automat "inapoi la argument", adica voi folosi, prin conventie, semnul "steluta" intre paranteze - adica (*) - iar dansii, cand il vor vedea atasat textelor mele, trebuie sa inteleaga ca ii poftesc in mod mutual, calm si elegant sa parcurga toata arhiva mea de pe Automarket (dar si cea a intregii comunitati saabiste, care este la fel de relevanta!), daca ii incearca iarasi "nelamuriri", malitiozitati sau mistificari despre Svenska Aeroplan Aktie Bolaget...Aveam nevoie de aceasta decizie simplificatoare, ca sa pot sa stau si eu linistit, degajat si increzator. Mai mult, vreau sa reeditez un angajament personal pe care l-am incalcat sistematic din cauza capcaunilor mancati de oxiuri, pe care il voi reproduce dintr-un post anterior de-al meu tocmai pentru a-i imprima o valabilitate concreta, neabatuta si perena. Asadar: (12.03.2012) Hei, saabofobilor, sa nu uitati niciodata: Griffin up! ;) Game over.
    Un grup de investitori din Japonia şi China vrea să transforme Saab în producător de maşini electrice
  • Nici mie nu-mi pasa de Saabofobi, de "vopseaua" lor si de ceea ce ma considera...Ba am transmis semnificatii extrem de limpezi, dar nu sunt acceptate, fiindca...intunericul n-ar invinge pe lumea asta daca n-ar gasi terenul propice de "asimilatie" si, desigur, oamenii potriviti pentru "standardizare"...Te uiti prea mult la tembelizor, bai caricatura! Uite, vezi, nu-mi trebuie prea mult spatiu ca sa te dau in vileag...Cara-te! Te asteapta Carlos la o bere rasuflata. Nu-ti mai raspuuund...
    Un grup de investitori din Japonia şi China vrea să transforme Saab în producător de maşini electrice
  • "Tizule", ti-ai construit toata critica (bineintentionata, desigur!) la deruta, tu urmarind in substanta ceea ce te roade in maruntaie: faptul ca eu am ramas fidel SAAB-ului, de aceea te opintesti sa ma departezi de patosul meu, cumplit de coroziv la adresa atator "prieteni", de altfel la fel de generosi cu sfaturile "moderate" precum domnia ta. "Alta marca"?...Nu, tati, ce, ai capiat? :) Nu stii ca peste...trei zile voi fi la Brasov, unde se reuneste Clubul SAAB Romania! Nu te consuma nervos, caci SAAB n-are mai nimic de la Opel sau gm, altfel 9-3 SG si 9-5 SG n-ar mai fi fost vandute la chinezi, ci modelele din care se presupune ca s-ar trage, respectiv Opel Vectra si Opel Omega, basca faptul ca aceste "germane" ar fi fost mai ieftine pentru BAIC, nefiind din categoria premium ca "suratele" lor suedeze. Logic, daca A = B, dar A este mai scump, de ce sa ma axez totusi pe A?...Sa stii ca eu nu ma "sparg in figuri" lingvistice de dragul imaginii publice, ci fiindca asa mi-a intrat in sange din cauza profesorului meu de romana din liceu, care ne-a "contaminat" pe toti cei care i-am fost subordonati. Iar cand te confrunti cu un fost elev al lui George Calinescu, care el insusi turuia de obicei cate in luna si in stele, unele opere de-ale sale parand mai degraba romane personalizate spumoase decat tratate pragmatice de critica literara, cum sa percutezi altfel?...Dar repet ce-am mai subliniat si cu alte ocazii: ca si in cazul Mircea Badea, cui nu-i convine ori sa schimbe canalul, ori sa treaca "peste", dar nu sa incerce sa-i dea cu tifla lui Cuantic. Oricum, stilul mi-l voi modifica treptat-treptat, dar nu ca sa fericesc pe altii, nici ca sa intru in "gratiile normalitatii" (sic!), ci fiindca asa vreau sa-i promit lui...Automarket. Punct fara contrapunct. In alta ordine de idei, sper sa nu-mi mai forteze nimeni mana, fiindca nu mai vreau sa ma ating de buboi, in speta ceea ce se va intampla in secolul acesta nenorocit chiar sub ochii nostri...Am un oarecare avantaj pozitional fata de altii prin faptul aleatoriu ca am cunoscut oameni implicati direct in "miezul problemei", care m-au simpatizat si de aceea s-au decis sa nu mor...prost :) Nu sunt prea multi pe fata pamantului, dar, odata ce v-a lovit sansa nesperata de a-i intalni, nu-i ratati! Ba chiar incercati sa vi-i faceti prieteni de suflet...astfel veti avea parte de raritati umane care, daca le suni in toiul noptii ca sa le spui ca esti bolnav, nu-ti ureaza doar sanatate, ci s-ar putea sa-ti apara si la usa cu leacul...nu intotdeauna un medicament sau o terapie propriu-zise. In concluzie, doar pandemia neincrederii dintre semeni a naucit omenirea... Semi-"on topic": Tin minte ca energiile alternative sau regenerabile erau dezbatute la cote importante si in "almanahele" tehnico-stiintifice de dinainte de '89...Dar noi ne-am obisnuit sa aruncam cu bolovani in comunism si racilele lui, fiindca bezelele iluzorii ale capitalismului postcomunist ni se par prea dulci si ne conformam numaidecat cand acestea se personifica si prind glas, poruncindu-ne sa satanizam "vechiul sistem"...Stiti ceva? Dupa parerea mea, democratia autentica inseamna sa preiei din zbor punctele forte inechivoce ale regimului politic pe care l-ai inlocuit, sa le adaptezi specificului tau de exprimare publica si, in final, sa le prezinti tuturor ca fiind punctele tale forte, convergente in platforma ta ideologica definitorie...Este exact scenariul din "Ferma Animalelor", in care liberalul Napoleon si-a asigurat succesul politic mizand oratoric pe promovarea proiectului morii de vant, initiat tocmai de catre rivalul sau de moarte, social-democratul Snowball. Sau ne putem gandi la "miracolul economic" al Chinei actuale, caracterizata de paradoxul omogenitatii si functionalitatii comunismo-capitalismului...In atare conditii, Partidul Comunist Chinez duce in carca o denumire anacronica, necorespunzatoare trendului modern, de aceea ma mir ca nu se transforma pur si simplu in Partidul Economist Chinez. Ce ironie: fondatorii expresiei si expresivitatii comunismului, teoreticianul Marx si practicianul Lenin, care au combatut toata viata lor "plaga" economismului (la fel de nociv ca psihologismul...prea multa psihologie in diagnosticarea si tratarea realitatii umane...idem, prea multa economie ne marcheaza idealurile, miscarile si sinusuozitatile vietii), n-ar fi conceput nici beti ca vor veni vremuri cand p si non-p (propozitii logice) vor fraterniza tocmai pe baricadele conceptuale menite sa le desparta ca sens si scop...De altfel, noi, preconizatii cetateni globali, asistam actualmente, nepasatori sau neputinciosi, la moartea ideologiilor politice si a partitismului politic, deoarece se ridica din praful si pulberea civilizatiilor un cu totul alt prototip de animal "politic", o adevarat fiara, reprezentata de trei capete fioroase: o singura tribuna viabila a ideilor (care inspira si este inspirata de Puterea Banului), o singura religie de acceptat unanim, cu dogme generaliste (care ordona supunerea necracnita fata de elita globala care manevreaza Banul) si o singura dinastie de perpetuat la conducere (ia ghici...cea a odraslelor mostenitoare de privilegii din fasa, parte constitutiva a unui ciclu perpetuu...exista si exceptii salutare: de pilda, Prigoana junior este injosit de taica-su, adica fiind trimis jos, in prostime; intr-adevar, juniorul se afla jos, printre amarasteni, fiindca garda masinii sale este chiar jos, aproape de sol, fiind vorba de un Lambo :)) V-am supus la atata logoree ca sa va subliniez un singur aspect constatabil: de fapt, nu traim nici un "miracol economic" si nici un "varf de evolutie tehnologica", in particular paradigma automobilului electric fiind extrem de intuibila pentru orice tampit inca din vremea "rosie"! Cel putin eu, inca de la varste prea fragede, n-am dus lipsa de masinute electrice (si din acelea minuscule, cat palma, si din acelea cat un carucior, in ambele variante manevrandu-le cu un fel de joy-stick). Normal, cum era sa fiu surprins de aceasta idee "inovatoare" dupa '89? (sau cum sa cad eu pe spate cand a aparut si s-a raspandit "mirobolantul" telefon mobil, daca toata copilaria m-am jucat...telefonul fara fir - sau cum sa exult eu in privinta plasmelor sau "e-tabletelor" de acum, daca imi pisalogeam parintii cu curiozitati infantile de genul "De ce nu se misca oamenii sau lucrurile din poze?" ). Am conchis altceva: ca suntem ca niste lacuste nesatule care, pustiind miriste dupa miriste si epuizandu-le numeric, de foame sunt in stare sa se repeada si la paduri...Iar dupa aceea sa exclame ca acestea au un gust mult mai bun si sunt mult mai hranitoare decat zonele cu care erau obisnuite inainte...Dar, ma rog, pe fondul crizei profunde si rau prevestitoare a carburantilor fosili, haideti sa dau si eu credit automobilului electric, alias "padurea" care ne va simplifica si racori viata. Desi mie imi sta mintea tot la...gradinile de legume si lanurile de grau, porumb si rapita ;)
    Un grup de investitori din Japonia şi China vrea să transforme Saab în producător de maşini electrice
  • Moshule, respectele mele! Zi şi tu acum: pot eu să mă războiesc cu un interlocutor definit de un profil cuviincios, calculat şi elocvent precum cel al domniei tale? Doar dacă aş fi literalmente dement! Din păcate, multă lume nu s-a edificat asupra unui adevăr elementar: chiar şi dacă ar dori cineva să-i reproşeze ceva lui Cuantic, indiferent despre ce ar fi vorba, numai prin uzul unui ton calm, civilizat, chiar şi ferm, va primi în mod garantat un răspuns pe măsură, care să nu-l decepţioneze! Cine a procedat astfel şi eu mi-am bătut joc de dânsul?...Ca la cununia civilă: să vorbească acum sau să tacă pe vecie! În schimb, cine preferă să mă abordeze de la bun început cu "psihopatule", "aberantule", "obsedatule", "defectule", "habarnistule" şi alte variaţiuni pe temă, se pricopseşte prompt cu dârzenia mea de caracter...Lucrurile sunt cumplit de simple în esenţă: vorba aceea, aplic legea lui Ohm din fizică - eşti om cu mine, sunt om cu tine! A, şi, Moshule, citeşte repede ultimul meu post de la articolul despre Tiff Needell şi spune-mi dacă eşti de acord cu mine...
    Recall pentru 3.818 unităţi Dacia Duster în România: Potenţiale probleme la sistemul de frânare
  • Dacă unii confundă cu seninătate Europa geopolitică, un depozitar de cultură polivalentă milenară şi o colecţie respectabilă de naţiuni libere, independente şi suverane, cu Uniunea Europeană, o creaţie iudeomasonică net antiortodoxă (de pildă, întrebaţi clerul grecesc, nu pe mine, şi o să vă confirme!), înseamnă neîndoielnic că aceştia suferă de o gravă refracţie mentală! Nu poţi să calci în picioare fiinţa naţională a statelor lăsate de Creator doar fiindcă anumite Loje, unde se poartă ţăcălie în loc de creier şi se foloseşte tupeul pe post de Scriptură, vor dinadins să constituie un nucleu decizional elitist, arbitrar şi plutocrat care să le răpească “legal” est-europenilor “fraieri” principalele bogăţii strategice, silindu-i totodată să devină argaţi pe propriile lor plantaţii, după ce, în prealabil, au încercat să-i îmbrobodească cu declaraţii patetice şi mincinoase de dragoste “creştină”, idealism “comun” şi înfrăţire “europeană”…Sau mă învaţă pe mine de zor cum să-mi “reconsider” viziunile politice, implicaţiile socioeconomice şi priorităţile personale de viaţă…Cu alte cuvinte, îmi sugerează să mă prosternez în Templul UE ca “cetăţean european” cică egal în drepturi cu ceilalţi “cetăţeni europeni”…Numai că “patria se cheamă norodul, iar nu tagma jefuitorilor” (ca alde OMV). Ştiaţi că majoritatea covârşitoare a politicienilor români, inclusiv cei care se perindă toată ziulica pe “sticlă”, sunt membri practicanţi ai Lojelor masonice? Se duc acolo ca să li se bage în cap că România a participat la Holocaust, adică, pe baza acestui fals grosolan, mârşav şi neconform istoric, se caută motive de lez-naţiune şi de “despăgubire”, respectiv de preluare a multor proprietăţi agricole şi imobiliare şi afaceri de perspectivă din ţara noastră de către o camarilă evreiască lacomă, mână în mână cu oficialităţile comunitare, căci este rost de bani cu nemiluita, vizaţi pentru a-i obţine facil şi de a-i scoate peste graniţă (dacă mai există…). V-aţi prins acum cum se dezleagă misterul încâlcit despre basmul răsuflat al “fondurilor europene nerambursabile”?...UE te declară relativ uşor ca eligibil, îţi aprobă repejor proiectul de investiţii, îţi dăruieşte fără probleme pomana fabuloasă de tip “pe de-a moca”, cotată la x zeci de mii de euroi, cucerindu-ţi ochii naivi cu o fericire materială de-a gata, oferită la cuantumuri nevisate nicicând sub comunism de amărăşteni (de! “fără să fie nevoie să dai înapoi nici măcar un euro”…iată “magnum argumentum” al înşelăciunii oficiale!), dar dânsa se comportă în realitate ca o bancă, în sensul autentic şi practic al cuvântului, nepierzând absolut nimic, numai că tu nu realizezi că preţul “mărinimiei” bruxellesiene este plătit în mod garantat cu pielea altor milioane de semeni resemnaţi de-ai tăi (numai buni de produs MILIARDE de euro pentru elita europeană de care pomeneam mai sus…), care, ghici, n-au şanse nici măcar teoretice de a putea fi “eligibili” ca tine…Cool, nu? Iată însă că Germania şi îndeosebi UK nu mai vor să fie părtaşe la Marea Mistificare “Comunitară”, semnificând două nuci tari care nu se vor înghiţi niciodată la nivel politic…De altfel, în Vechiul Testament, există o proorocie despre două state puternice de la miazănoapte – “Gomer” şi “Roş” – care nu sunt dispuse să tolereze braţul lung sionist de pe bătrânul continent…Luând în calcul şi tachinările repetate ale puterilor nucleare Iran şi Coreea de Nord de către Jandarmul Universal şi cel mai bun prieten dintotdeauna al evreilor, SUA, oare miroase a WW3?...Şi după un eventual dezastru planetar, ce ar urma? Declararea “stării de necesitate” pe întreg Globul, adică pretextul ideal pentru instaurarea autoritară şi funcţionarea efectivă a îndelung preconizatului Guvern Mondial?...Să-mi zică mie imberbii necopţi şi agresivi ca @hoinar sau @ sergiu (pe acizii nucleici nu-i bag defel în seamă!) că nu! Hai, gata cu fotosinteza, la culcare, tipilor!
    Un grup de investitori din Japonia şi China vrea să transforme Saab în producător de maşini electrice
Pagina
12345...414243...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău