• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Carlitos (dar nu Tevez), zadarnic te zbaţi să mă discreditezi şi să te dai şi tu cult la cap, căci rămâi tot un năpârstoc transbordat din striurile pestilenţiale ale mahalalei direct în caleaşca graţioasă a citadelei...Ce-o să-mi ripostezi acum? Că sunt un ţăran de Bucureşti? De fapt, ia stai aşa: ai vreo treabă cu mine? Ne-am tras de şireturi pe undeva? Ne-am cunoscut pe AM anii trecuţi?...Marş înapoi la barbut şi la bomboane agricole, măi zgubiliticule! Eu sunt pacifist de felul meu, dar o canalie ca tine m-a şucărit serios! Ai uitat pe câţi i-ai maculat aiurea în articolul despre Renault şi preţurile de VW? Este clar că n-ai înţeles nici o iotă din mesajul meu iniţial referitor la maniera rezonabilă de interpretare a ştirilor +/- despre Dacia. Pe de altă parte, mulţi se distrează pe seama acestui show jalnic, care îşi doresc să continue pe principiul "creştin" "Întărâtă-i, drace!", dar eu nu mai sunt dispus să le dau satisfacţie, aşa că pa, Charlotte, ne vedem la Capşa.
    Recall pentru 3.818 unităţi Dacia Duster în România: Potenţiale probleme la sistemul de frânare
  • Deh, omule, nu poti sa te faci placut chiar tuturora, oricat te-ai stradui! Eu m-am pretat la o simpla analogie cu SAAB, dar "amicii" mei au perceput artificiul meu pur contextual ca pe o demonstratie de forta argumentativa...Dar, ma rog, cata istetime practica sa le pretinzi lui Carlos si ciracilor sai, hm?...
    Recall pentru 3.818 unităţi Dacia Duster în România: Potenţiale probleme la sistemul de frânare
  • Nu prea ma inteleg cu MM, dar...n-am cum sa fiu Gica-contra cand vine vorba de profesionalism. N-am putea sa colaboram mai strans, fara sa sarim cu satarul unii la altii?...Vorba aceea: Adidas torsion, daca vrei cu adevarat poti :) Tiff este, intr-adevar, un tip special, nu numai pentru ca se pricepe "magna cum laudae" la masini si poseda in mod delicios arta conversatiei, ci si fiindca are harul de a transforma in momente pline de haz situatiile oarecum stanjenitoare. Ceea ce nu reuseste oricine de pe planeta albastra (sau mai albastruie din cauza topirii ghetarilor). Cu alte cuvinte, se cheama dat nativ...Este chiar prototipul de persoana cu care as sta zile intregi la aceeasi masa rotunda, fara sa izbutim sa ne plictisim...
    Interviu cu Tiff Needell (Fifth Gear): "Am visat de când mă ştiu să fiu omul maşinilor"
  • Imi pare rau, @Dan, ca te dezamagesc in privinta comportamentului deplasat la care astepti sa ma dedau...N-am de ce sa spumeg! Este doar o oferta, ca toate celelalte depuse conform legii (in total 14, nu doar 3, cum i se pare lui MM), care va fi analizata minutios de trio-ul admin, nothing more! A, da, nu sunt adeptul "electricelor", desi curentul electric in sine nu este poluant, dar unui fanatic al benzinarelor turbo ca mine nu-i poti pretinde o reconditionare ideologica de dragul mediului...S-ar naste o anomalie mai mult decat irationala: haideti sa protejam mediul natural, dar mediul uman, concentrat pe factura morala a raporturilor dintre noi, sa-l lasam de izbeliste...Fara sanatate spirituala we are fucking dead! (mai pe romaneste). Numai ca nu realizam in ce stare launtrica dezastruoasa zacem perpetuu... Daca vreti, putem vorbi despre bioetanol si biodiesel...Aceste tehnologii mi se par cu adevarat alternativa ideala la carburantii fosili. Trebuie sa stim insa cum sa ne lansam in aceasta afacere promitatoare, fertilizand si consacrand solurile in directia culturilor cerealiere si legumicole (acestea din urma in special pentru producerea bioetanolului), aspect deosebit de important pe care l-am dezbatut la orele de management agricol din facultate. Plus ca s-ar oferi multe locuri de munca, de mare viitor, dar cu o Putere atat de inepta si inapta ca a noastra, la ce sa te astepti de fapt?...As fi fost curios cum ar fi aratat in productie de serie un AeroX pe bioetanol, la 450 CP...Credeti-ma, am urmarit cu atentie un documentar exceptional intitulat "Cine a ucis automobilul electric?" (inclusiv gm), dar tot n-am putut renunta mental la ideea extraordinara, daca nu geniala, a biocarburantilor...Nu ma dau in vant dupa UE, dar, intamplator sau nu, acest mastodont antihristic, alias noul Turn Babel (cum naiba sa-i bagi pe gat neamtului, de exemplu, limba engleza?...mandria lui nationala de tip Bismarck nu-i permite sub nici o forma!), ne impune in mod just ca, pana in 2020, cca 20% din carburantii folositi sa fie de origine biologica (mai putin animala, preponderent vegetala). De pilda, in conditiile actuale, capacitatea reala de productie a Romaniei s-ar situa undeva intre 400 000 - 600 000 tone de biodiesel anual, adica arhisuficient! Ma rog, la noi nu se apeleaza inca la 100% biodiesel, ci se mizeaza tot pe petro-diesel clasic amestecat cu 5%, 15% sau 30% biodiesel. Si despre bioetanol putem sporovai mult si bine. M-a impresionat faptul ca tara cu cel mai puternic PIB pe 2011, SUA (vreo 15 trilioane de euro...China, cu numai 11), a produs cca 50 de miliarde de litri de bioetanol, raportat la acelasi an, ceea ce reprezinta peste 60% din productia globala! SAAB se mandreste cu 9-3 BioPower, care functioneaza cu E85. Evident, exista dezavantaje clare la biocarburanti, dar specialistii lupta sa le remedieze, doua dintre acestea fiind vascozitatea mai pronuntata, care poate provoca unele probleme, si pornirea motorului la rece (iarna). Multi imi veti reprosa ca iubesc acest gen de combustibil (prioritar bioetanol...biodiesel-ul l-as rezerva lui 9-4X sau 9-3X, pentru activitati de zi cu zi) ca sa impac si capra, si varza: tehnologie ecologica si mai ieftina plus mania mea turbo...Daaa, corect, ce pisicii lui Hector! ;)
    Un grup de investitori din Japonia şi China vrea să transforme Saab în producător de maşini electrice
  • ...a observat că termenul "cocoloşează" nu există în limba română. Am comprimat eu forţat "cocoloşeşte" cu "cocoşează" pentru a obţine un efect nostim. Carlos este cocoşat de povara trufiei, exclusivismului şi invectivei. Atâţia fani ai altor mărci au dovedit arta de a dialoga cu fanii "rivali" pe criterii democratice şi pe principii proteice, numai Mister C & company (Semtex, Sandu, Mircea etc.) au chiulit pe rupte de la lecţiile de educaţie civică din elementara şcoală! Nu impuneţi "da" cu forcepsul, gagimanilor! Ce, eu oblig pe cineva la dragoste cu sila faţă de SAAB?...Sau îi atac cu repertoriul verbal impudic, cum s-au pretat unii faţă de mine? Păcat, după aproape 3 ani ca user Automarket, mi-aş fi dorit o cu totul altă atmosferă de interacţiune ideativă şi ideologică între noi...Am greşit şi eu de multe ori faţă de x sau y, dar vă întreb tranşant: pentru ce ne dinamităm unii pe alţii cu atâta venin? Ca să triumfe adevărul? Al cui? Deci: cui prodest?...
    Recall pentru 3.818 unităţi Dacia Duster în România: Potenţiale probleme la sistemul de frânare
Pagina
12345...424344...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău