Noul limbaj de desing e ca vechiul limbaj de design un pic simplificat. Arata bine, nu zic nu, dar e cam imposibil de confundat "noul limbaj de design" cu altceva decat Lamborghini.
Cu miscarea asta si cu cele mai recente, Dacia parca merge all-in la motorizari. Au pus tot ce au mai bun de la Sandero pana la Bigster.
Nu stiu ce vanzari vor face cu Sandero 1.8 avand in vedere ca exista optiunea 1.2 DCT cu gpl.
Pare ca vor ca Dacia sa depaseasca Renault la vanzari.
Macar un 5 cilindri de-ar fi avut... Asa, cu 4 cilindri si in curand cu Sfantul Graal al motorizarilor, 1.5 turbo de la chiaina, joaca premium la matineu.
Da, si BMW are 3 cilindri dar are si 8. Da, si MB are 3 cilindri dar are si 12. Da, si Audi are 3 cilindri dar are si 8. Cat timp le-or mai avea nu se stie, dar deocamdata le au. Inca sunt in liga "aia".
Premium inseamna mai mult decat minimul necesar. Volvo la motorizari joaca la minimul necesar, la suficient, la good enough, la does the job. La interioare, jos palaria, nimic de comentat, in schimb la motorizari e mai degraba "hai noroc".
Ultimele comentarii
1369 in total