Nu prea vad sensul acestor motorizari cu doar 2k mai ieftina decat varianta hibrida care presupune si transmisie automata. Sa fie asa de mare cererea de masini mai simple incat au adus si termicul? Mai ales in UK unde e ofensiva puternica de electrificare cu cote clare si fixe de vanzari electrice?
Iarasi se evita sa sa se spuna cati kwh, cate kg cat volum si alte marimi esentiale. 1000 km pe o masina foarte aerodinamica de tipul EQS sau Lucid nu e mare chestie ca si acum teoretic masinile astea fac peste 800 km cu bateriile actuale. Deci unde-i marea noutate?
OMV Petrom nu cred ca depasesc 500 de statii impreuna. Daca jumatate din cele 5000 de puncte vor fi in benzinarii, inseamna ca fiecare benzinarie primeste cate 5 puncte? Mira-m-as.
Toti o ard cu premium, sportiv, heritage, experience, green, environment si alte cuvinte golite de sens in timp ce Sandero e numarul unu la vanzari in Europa.
Punto pe gepeleu nu bazaconii sportive.
Ie ok cu portul ala de stingere dar cum poate ajunge pompierul usor la el cand e masina in flacari si sa injecteze agent de stingere? Si apoi de unde sa stie pompierul care masina e echipata cu asa ceva si care nu? Intrebari, probleme, intrebari. Pe cat de simple par masinile electrice la prima vedere pe atat de complexe sunt defapt.
Ultimele comentarii
1144 in total