• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

alex_cu_a_mic

  • Membru din 10.02.2021
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1145 in total
  • Pare ca pe lume doar Vespa a ramas fara sa fie transformata in SUV. Sau poate nu se mai frabrica si de aia nu au scos asa ceva.
    Viitoarea Alfa Romeo Giulia ar putea fi transformată în SUV
  • O nonstire despre o nontehnologie pusa pe o masina nonexistenta in Europa. Nu mai luam in discutie faptul ca e BEV ceea ce-l descalifica din start de la orice pretentie de vehicol de salvare.
    Genesis a prezentat un concept GV60 echipat cu șenile
  • Ei iaca! Au umplut masinile de gadgeturi, ghimicuri si ecrane si se mira ca lumea e distrasa la volan. Pe langa faptul ca toata lumea are un telefon pe care il butoneaza la volan, esti atras si fortat sa butonezi si ecranul masinii. UE in prima instanta trebuia sa tempereze avantul de a transforma masina in al dilea telefon personal. Dar din pacate a fost prea preocupata sa ingroape industria auto europeana cu electrificarea fortata decat sa gandeasca masuri utile.
    BMW: ecranele mari „deconectează” șoferul de la drum
  • In Romania inmatricularea e una, circulatia e alta. Sa faca un bine domnii cu statistica si sa ofere date concrete cu masinile care au ITP si asigurare. Alea sunt in general cele care circula (in mare parte). Nu de alta dar bat zilnic niste zeci de km si dai cu tunul dupa masini mai vechi de 20 de ani. Nici 1% nu intalnesc in traseul meu. Am mai multe sanse sa intalnesc un Taycan pe saptamana sau o Tesla pe km decat sa intalnesc un Astra G sau Passat B5. Asa ca cele 3 milioane de masini mai vechi de 20 de ani stau mai mult pe dreapta sau merg foarte putin.
    Parcul auto din România a crescut cu 4% în 2024: 10.8 milioane de vehicule înmatriculate
  • @Vali Ce milos esti. I-auzi, sa taxezi dieselul. Nu. Trebuie adunati toti posesorii de diesel impreuna cu familiile lor si bagati in lagare de concentrare si tinuti acolo pe hrana minima si pusi sa padaleze ca sa produca suficient curent pentru incarcat machinile electrice pana se recupereaza tot CO2-ul pe care l-au emis conducand diavolii masini diesel.
    Cancelarul Germaniei: UE pregătește subvenții pentru achiziția de mașini electrice
Pagina
12345...414243...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău