• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

alex_cu_a_mic

  • Membru din 10.02.2021
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1371 in total
  • In SUA nu au fost niciodata putine. https://fred.stlouisfed.org/series/TOTALSA La cum iti ridici poalele-n cap, pari absolvent emerit de Sosoniversity.
    Vești bune pentru industria auto din Europa: vor fi relaxate regulile privind emisiile de CO2
  • Un V6 e suficient. Scoti 5-600 de cai lejer dintr-un 3 litri.
    Viitorul Mercedes-AMG C63 nu va primi un motor V8
  • La cat sunt unii "speriati" de poluarea cu CO2, ma intreb cum de a supravietuit omenirea anilor 50-60-70-80-90 cu masini fara nici un minim control al emisiilor in perioade in care 20% era considerat un consum bun. Vrajitorie pura. Pe termen scurt, pana la aparitia unor baterii miraculoase, hibridizarea e o solutie mult mai acceptabila. Una e sa mergi/stai in oras 70-80% din timp cu motorul oprit si alta e sa intorci planeta pe dos si sa le bagi oamenilor pe gat electrice pe care nu prea le vor.
    Vești bune pentru industria auto din Europa: vor fi relaxate regulile privind emisiile de CO2
  • https://nationalinterest.org/feature/reconstructing-istanbul-accords-208818 In his April visit to Kyiv, Johnson recalled expressing deep skepticism of any Russian offer. He pledged “1000 percent” support for aiding Ukraine’s military resistance but didn’t tell Zelensky what to do. Daca asta nu e o invitatie la ruperea intelegerilor si oprirea negocierilor, atunci nu stiu ce e. Pesemne ca primarul Londrei ii cunoaste mai bine pe rusi decat oamenii care au trait impreuna cu rusii. Si cine citeste detalii despre negocieri, afla ca cea mai de pret cerere a rusilor a fost neintrarea in NATO. Desigur, nu au nici un drept sa ceara asta unui stat independent dar cand s-au lovit marile puteri de reguli cand a fost vorba de a pune in scena deranj si varii schimbari de regim. Apropo, nu dau doi bani pe vreo opinie care pleaca de la premisa ca razboiul a inceput in 2022. Razboiul a facut pasi importanti in 2008 Bucuresti, 2012 Crimeea, 2014 Maidan + fursecurile marca Nuland, 2014 lovitura de stat, 2014 anexarea Crimeei, 2014 masacrul din Odessa etc. Cine vrea sa polemizeze pe subiect sa vina cu ceva mai elaborat decat pareri de caras muscate de la hotnews sau digi24.
    UE investește 100 de miliarde de euro pentru susținerea dezvoltării de vehicule electrice
  • @Matei Ia antreneaza-ti si tu neuronul un pic. Anul trecut s-au extras in lume 9 miliarde de tone de carbune. Vine mai mult de o tona pentru fiecare locuitor al planetei. 5 miliarde a extras doar China din care sub un miliard de tone a fost exportat restul l-au ars preponderent pentru energie . 4 miliarde de tone la 2.5 kg CO2/kg carbune sunt 10 miliarde de tone CO2 emis de China doar anul trecut doar pentru productia de energie din carbune. Eficienta masinilor electrice (exploatare+incarcare) e in general peste 90%. Eficienta transportului de energie si coborarii tensiunii este in geenral peste 90%. Eficienta generarii de electricitate din carbune este intre 35-45%. Calculeaza care sunt emisiile ce CO2 pentru fiecare KWh pentru exploatarea unui BEV. Asta e sigur doar un exercitiu pentru ca masinile electrice se incarca desigur doar cu electroni verzi cu sigiliu si cod de bare specifice.
    Vești bune pentru industria auto din Europa: vor fi relaxate regulile privind emisiile de CO2
Pagina
12345...747576...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău