Anul acesta, Ford își va lua rămas bun de la Focus, după 27 de ani de producție. Ultimele exemplare ale modelului de clasă compactă vor fi produse la uzina germană din Saarlouis, care își va înceta activitatea odată cu sfârșitul producției lui Focus.
Până acum, marca americană nu a confirmat un înlocuitor pentru Focus, însă au apărut deja mai multe detalii despre un viitor succesor indirect al acestuia. Așa cum era de așteptat, se pare că locul lăsat liber de Focus va fi umplut de un viitor SUV de dimensiuni compacte. Din primele informații, viitorul model va fi amplasat în același segment cu Kuga, însă cele două modele vor fi vândute în paralel.
Viitorul SUV al Ovalului Albastru va fi produs în Spania, la uzina de la Valencia, acolo unde este produs și Kuga. Cel mai probabil, urmașul indirect al lui Focus se va baza pe aceeași platformă, C2, folosită de actuala generație Focus. De asemenea, viitorul SUV va împărtăși mai multe piese cu Kuga și va avea motorizări termice electrificate, dar și versiuni electrice.
Mai multe detalii nu au fost încă dezvăluite. Lansarea noului înlocuitor al lui Focus ar putea avea loc în 2027.
via Autocar










Se bazeaza pe furnizorii lor preferentiali precum Motorcraft, care produc la cea mai slaba calitate posibila si apoi ne miram de ce este Ford ultima marca la capitolele satisfactia clientului si fiabilitate. Pai de asta, ca isi bate joc si se caliceste, fara a fi niciodata interesat de rezolvarea problemelor.
Si Toyota are furnizori preferentiali sau propri, precum Denso, este o practica larg raspandita in industria auto. In schimb, calitatea pe toate planurile este la extrema cealalta, fara ca preturile la client sa fie mai mari, sunt cam tot pe acolo, iar rezultatul este o fiabilitate de top si asta nu de ieri de azi, ci de zeci de ani. Aia cum pot?