• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

asm

  • Membru din 14.05.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 189 in total
  • Normal ar fi să se taxeze după emisiile de CO2, eventual după putere, iar după vechime ar trebui să crească taxa progresiv. Ar fi un calcul mai de bun simţ şi ar reflecta adevărul ecologic.
    OFICIAL: Taxa auto creşte în 2011!
  • Reclama e geniala tocmai prin simplitate. Copiii se bucura pur si simplu, ei nu stiu de costuri, profit/pierderi si procente. Ei stiu ca masina e awesome si gata! @ stanila... fara cuvinte - vreau sa spun, mai bine ramai fara cuvinte si scuteste-ne. Nu, nu ne intereseaza sa comparam CLS cu Golful tau.
    VIDEO: Reclamă amuzantă pentru noul Mercedes CLS
  • Reclama e geniala tocmai prin simplitate. Copiii se bucura pur si simplu, ei nu stiu de costuri, profit/pierderi si procente. Ei stiu ca masina e awesome si gata! @ stanila... fara cuvinte - vreau sa spun, mai bine ramai fara cuvinte si scuteste-ne. Nu, nu ne intereseaza sa comparam CLS cu Golful tau.
    VIDEO: Reclamă amuzantă pentru noul Mercedes CLS
  • În sfârşit, e foarte bine că se standardizează alimentarea vehiculelor electrice. E bine că se începe prin asta. Îmbunătăţirile vor apărea inevitabil în anii următori: încărcare mai rapidă, autonomie mai mare. Aşa cum s-a perfecţionat tehnologia combustiei interne, s-au compensat foarte bine dezavantajele acesteia, ajungându-se la motoare aproape perfect silenţioase, transmisii automate, injecţie electronică, turbine etc., tot aşa, pas cu pas, în 10-20 de ani se vor estompa inconvenientele motoarelor electrice. Ideea e că motoarele termice trebuie să dispară dacă vrem să mai avem aer curat în oraşe şi petrol pt generaţiile următoare.
    Audi, BMW şi Mercedes susţin introducerea unei prize comune pentru vehicule electrice
  • Bună treaba asta de la Titu şi mă bucur că se adună nişte creiere româneşti acolo, care dacă au condiţii pot să se ţină de treabă. Pe de altă parte, eu aş fi tare curios ce fac maşinile alea din poza 4.
    Renault a deschis un Centru Tehnic de testare a maşinilor la Titu
Pagina
12345...303132...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Toyota Prius
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Toyota Prius, Dacia Logan, Dacia Solenza, Peugeot 107, Peugeot 205, Daewoo Matiz, Mitsubishi Spacestar, Fiat Stilo, Fiat Seicento etc.
  • MASINA LA CARE VISEZ Nissan Leaf, Tesla
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău