Laszlo Borbely: Taxa auto va creşte în 2011

De Sebastian Toma
Publicat Marti, 21.09.2010
Guvernanţii au hotărât să crească taxa auto în 2011 şi să includă şi modelele care sunt echipate cu motorizări Euro 5. Cea mai mică valoare a taxei este 125 de euro.

Esential

22.000 de euro va plăti proprietarul unui autoturism vechi de 8 ani, cu un motor Euro 3 de 2.998 cmc să îşi înmatriculeze maşina în România.
125 de euro este valoarea taxei auto 2011 pentru un Dacia Logan 1.4 MPI.
933 de euro costă înmatricularea în România a unui vehicul de patru ani vechime echipat cu un motor Euro 4 de 1.4 litri.

Laszlo Borbely, Ministrul Mediului, a anunţat că taxa auto va fi modificată de la 1 ianuarie 2011. Urmând aceleaşi principii ca în 2010, taxa auto va sancţiona cetăţenii care înmatriculează autoturisme vechi şi îi va favoriza pe cetăţenii care înmatriculează automobile noi, cu motoare mici. Niciun automobil nu va scăpa de taxa auto, chiar şi modelele Euro 5 – scutite în prezent de taxă – urmând să plătească sume însemnate la bugetul de stat.

EURO 3 ŞI EURO 4

Vehiculele care sunt echipate cu motoare Euro 3 vor avea o taxă auto în valoare de câteva mii de euro, aceasta fiind dublată în cazul Euro 4 şi triplată în cazul Euro 3, potrivit primelor valori anunţate de Ziarul Financiar şi Gândul. Vehiculele echipate cu motoare euro 4 vor fi taxate din ce în ce mai rău în funcţie de cât de noi sunt. Astfel, un model cu un motor Euro 4 cu o vechime de patru ani şi o cilindree de 1.4 litri va avea o taxă de 933 de euro. În 2010, posesorul vehiculului respectiv ar fi trebuit să plătească 145 de euro pentru a-l înmatricula. Pe măsură ce creşte cilindreea, creşte şi taxa auto a vehiculului respectiv.

EURO 5

Doar modelele noi cu Euro 5 şi motoare mici vor plăti o taxă auto extrem de redusă.

Norma de poluare Euro 5 reprezintă cea mai puţin afectată de schimbarea taxei auto. Spre exemplu, dacă vorbim de un autoturism nou cu un motor Euro 5 de 2.998 centimetri cubi, taxa auto va fi de 3.600 de euro. Criteriile din 2010 ar fi reprezentat o taxă auto de 3.578 de euro – deci vorbim de o diferenţă de numai 22 de euro. În cazul unui Logan de 1.4 litri taxa de poluare scade de la 245 de euro în 2010 la 125 de euro în 2011. Modelele Euro 6 ar putea fi exceptate de la plata taxei auto, dar acestea sunt vândute oricum cu un preţ prohibitiv, deci proprietarii lor nu ar avea probleme la achitarea taxei respective.

ELECTRICE/HIBRIZI

La fel ca în anii trecuţi, vehiculele electrice şi hibrizii vor fi scutite de plata taxei auto. Guvernanţii vor să favorizeze achiziţia de asemenea vehicule, iar Ministrul Mediului vorbea de potenţiale reduceri de impozite sau de alte subvenţii de la stat. Modul în care vor fi oferite aceste subvenţii nu este încă foarte clar, dar ar putea fi implementate în detrimentul programului Rabla. Renault şi Mitsubishi vor lansa modele electrice pe piaţa din România în 2011, dar acestea vor avea un preţ de achiziţie însemnat, iar încărcarea va fi un element problematic pentru viitorii proprietari din cauza infrastructurii româneşti aflate la nivelul secolului XX.

EURO 2, EURO 1, NON-EURO

Guvernanţii nu au anunţat ce valoare va avea taxa auto pentru automobilele cu motoare Euro 2, Euro 1 şi Non-euro.

Având în vedere faptul că un automobil vechi de 8 ani, echipat cu un motor Euro 3 de 2.998 cmc va avea o taxă auto de aproape 22.000 de euro, putem spune că vorbim de o taxă auto prohibitivă pentru modelele care respectă o normă de poluare inferioară lui Euro 3, inclusiv.

De parcă cetăţenii n-ar fi avut deja destule piedici în înmatricularea unui autoturism în România, persoanele fizice vor fi obligate să facă dovada plăţii TVA în ţara de origine în cazul vehiculelor second-hand. Singurele excepţii de la lege vor fi făcute de vehiculele care nu sunt supuse plăţii TVA, dar guvernanţii nu au specificat cum arată un asemenea certificat şi de unde şi în ce condiţii poate fi obţinut. Birocraţia românească şi legile ambigue atacă din nou interesul consumatorului, care va fi pierdut într-un munte de hârtii şi nu va reuşi să-şi înmatriculeze vehiculul în România.

Via | Gândul 

Foto | ReporterVirtual

Comentarii (53)

  • Greseala
    Vehiculele care sunt echipate cu motoare Euro 3 vor avea o taxă auto în valoare de câteva mii de euro, aceasta fiind dublată în cazul Euro 4 şi triplată în cazul Euro 3, potrivit primelor valori anunţate de Ziarul Financiar.

    Fain. No more rable in Romania!
    8 41
  • Cretini!!
    Si uite asa vom avea si mai multe masini inmatriculate pe BG.Nici in bancurile cu Bula nu am auzit atat prostie cat zace in astia care ne guverneaza cica.In loc sa puna o taxa de 300-400 de euro la fiecare masina ei incurajeaza inmatricularea pe BG ca sa ii faca pe aia bogati.
    36 5
  • Adica un bmw sau audi sau vw de 2 ani vechime care e euro 4 e o rabla dupa tine :), ce sa zic, poate ai Porsche si atunci e de inteles. Ai o viziune destul de ingusta, incearca sa analizezi problema ceva mai adanc si sa aflii ca pe o masina euro 4 de 2 ani vechime care are 3000cmc trebuie sa platesti taxa de 7600 euro. Asta e moartea insdustriei auto sh, nu va face decat sa scada bugetul ajuns la stat si sa tina in circulatie harburile deja inscrise mult mai mult.
    37 2
  • Bine taxa asta e de ochii lumii. Daca era pe bune pentru poluare se luau in calcul numai emisiile nu si capacitatea cilindrica sau vechimea. Asta e japca pe fata si din pacate fraierii suntem noi ca o acceptam.
    34 2
  • poluarea cucului
    Adica tara e poluata pt ca conducem noi euro 3 si 4 nu pt ca au taiat peste 50% din padurile patriei, chiar sub aripa dlui kiurtos colac care da legea.
    Sau toate rafinariile fara filtre, sau faptului ca in orase s-au taiat toti copacii si s-au construit masiv blocuri de p+10 in zone de p+2 si la distante de 2 m unul de altul.

    Si bucurestiul care nu mai are decat foarte putine paduri in jurul lui, de aia e poluat ca noi sofam, nu pt ca tot praful din campia Romana nu mai are paduri in care sa se opreasca si ajunge linistit pana in orase.

    Dar e OK, macar ne ofera o retea de transpot in comun de nota 10+, ca in vest. Abia astept sa plec din mizeria asta pe care o numim "tara".
    52 3
  • Mister
    Se va invechi parcul auto
    Cu asemenea aberatii de legi facute la graba si sub influenta producatorilor care cred ca va creste numarul de masini noi vandute, nu ajungem decat sa tragem cat mai mult de masinile pe care le avem ca sa nu le dam lor banii respectivi. In pretul unei masini noi intra TVA = 24% (adica aproape un sfert!!!) + o taxa de mediu in functie de capacitatea cilindrica, deci statul primeste o gramada de bani de pe urma parlitului care vrea si el o masina pe ca sa o foloseasca sa isi transporte familia nacajita la rude, in vacanta, la mare, la munte. Pana la urma masina este un rau necesar, dar cat de rau este?!?
    Eu voi trage de masina mea cat voi putea, chiar daca este un Euro 4 cu catalizatorul proaspat spart de un mecanic "priceput". Avem de gand sa imi iau alta, dar mai bine nu. Traiasca statul prost!
    28 0
  • o porcarie!
    Normal ar fi să se taxeze după emisiile de CO2, eventual după putere, iar după vechime ar trebui să crească taxa progresiv. Ar fi un calcul mai de bun simţ şi ar reflecta adevărul ecologic.
    25 3
  • @ de ce dupa putere, ce lagatura are puterea sau vechimea cu emisiile? ori e de poluare ori de ce naiba e taxa asta? Daca e de poluare atunci sa fie pentru cat poluezi. Punct. De ce mai luam alti factori in calcul? Pentru ca statul trebuie sa-si umple buzunarele ca sa aiba conducatorii de unde fura, nici vorba de reducerea poluarii
    18 2
  • dracu sAI ia!!!!!
    astia ar merita bagati toti intro camera si sufocati cu gaze de esapament!!!!!!!!!!
    31 4
  • Marius
    In tarile civilizate din Europa de Vest, de exemplu, orice om cu ceva stare materiale isi cumpara o masina noua (mai ieftina sau mai scumpa), o tine 3-4-5 ani, dupa care o marita.

    In Romania insa, multi prefera masini second, si de cele mai multe ori nu au bani sa le intretina corespunzator. Iar francezii de la Dacia-Renault vor o politica economica protectionista, constienti fiind ca ar avea de suferit cu vanzarile lor pe piata interna. Amintiti-va ca in 2008 vanzarile Dacia erau la pamant in tara. Iar in prezent de bazeaza exclusiv pe exporturi.

    Nu stiu de ce, dar se vrea sa intram iarasi intr-un proces de "reeducare" cu masina nationala Dacia. :))
    Domnule, cel mai corect ar fi sa lase libera piata auto, sa-ti aduci masini cat te tine cureaua. Dar sa se aplice metoda germana - cu cat e mai veche, cu cat polueaza mai mult si cu cat nu respecti exigenetele RAR (pe bune insa, nu la vrajeala cu relatii)......cu atat sa te arda la buzunar, incat tu singur s-o lasi in fata blocului, cu cheile in contact, doar doar ti-o cumpara vreun nenorocit si te scapa de impozit.
    Pe de alta parte, romanul a dat de gustul masinilor bune, motiv pentru care s-a aplicat si politica asta de taxare la sange. Regula pietei - cerere si oferta.

    PS: Inca ceva.....din moment ce multi se vaita de aceste taxe si ca nu au bani, cum dracu se face ca tot se cumpara non stop masini? Un samsar de exemplu, are in fata blocului meu, in permanenta 10-15 masini. Este extrem de ocupat, mai ceva ca un director. Daca tot se spune ca suntem o tara varza, cine dracu cumpara zi de zi atatea masini? Prin urmare, politicienii si-au indreptat ventuzele catre comertul cu fiare.
    15 5
  • sebyro
    MY FIAT IS FANTASTIC
    nu am masina sh dar nu sunt de acord cu asemenea taxe, nu sunt nici de acord cu preturile masinilor noi prea scumpe!!!indiferent care este producatorul prea multi bani vor pe ele, statu in loc sa reduca tva-ul si sa scuteasca de impozitu masinii pentru a stimula cumpararea de auto noi...
    9 5
  • taxarea pe cilindree a fost o treaba buna pe vremurile in care aveam toti motorul ala "celebru" de 1300 ;)

    TAXA DE MEDIU : Masinile SH ar trebui taxate dupa emisii ( in baza de certificat de la RAR ) si cele noi dupa actele care vin cu masina ( ca doar trece pe la rar modelul respectiv pentru omologare ) .
    ASIGURAREA OBLIGATORIE : taxare dupa puterea motorului - nu dupa cilindree. De ce sa plateasca unu cu motor diesel de 2l si 70 de cai mai mult ca unu cu motor de 1.4l si 180 de cai ... nu de alta dar ala cu 180 de cai prezinta un risc mai mare de accident ( probabil, nu bag mana in foc :P )

    Dar ceea ce am scris eu mai sus ar diminua incasarile destul de mult - ca sunt multe masini care nu au emisii asa de mari, si care ar plati mult mai putin acum ... si sunt mult prea multi care au masini cu motoare mari, dar slabe ( vezi grupul 1.9 TDI de 75kW ) care ar ajunge cu asigurarea la nivel de 1200-1400 ( din nou, probabil ... )
    18 1
  • Daca-i ungur face ce-o vrea in Romania noastra!!!!!!!!
    17 5
  • Fratilor cat sa mai rabdam, cat?????Dc nu iesim sa blocam toate strazile?
    23 2
  • valeriu
    ni se pregateste ceva
    si asta nu ar fi singura problema , din 2011 valoarea Rca se va mari drastic pentru Non Euro, E1, E2 si E3 ajungand ca pentru un 1.9tdi din 2000 sa coste 700 EURO /an
    16 0
  • cola vs pepsi.......
    @ valeriu
    esti sigur ca va creste pana la valoarea de 700 EURO/an
    nu cumva 700 RON/an.......?
    6 3
  • Vasilica
    @valeriu
    Ce are norma de poluare cu asigurarea.
    8 3
  • Ghilotina
    Asta-i viol pe fata
    Bataie de joc. Tineti de daciile vechi ca alea nu polueaza. Pacala toti copiii tai sunt la conducere !!!!
    15 0
  • Zicea cineva ca un vecin de-al lui are un "ARO-u" vechi de nshpe mii de ani si cand il porneste dimineata polueaza cat un euro 3 intr-un an; dar deh, ii inmnatriculat si nu plateste nici o taxa. Posesorii celebrelor "rabe" la fel.
    Oamenii astia parca vor sa ramana singuri in tara asta.
    16 3
  • andrei
    @ciurik
    Bine ca iti stau tie rablele pe cap...sa te plimbi tu in loganul tau nou noutz si sa devina rabla la anu', Have Fun Romanule!!!
    Astia ne omoara....totul ca sa iti iei un amarat de logan ....
    9 8
  • Taxe taxe taxe
    Nu cred ca se obosesc politicienii sa citeasca parerile cetatenilor, dar eu intreb: "Ce s-a facut cu taxele platite pana acum?"

    Nu am vazut/auzit de nici un parc nou in Bucuresti, nu am auzit/vazut nici o pepiniera sau padure noua in jurul orasului, dar vad in fiecare luna o noua cladire de birouri asezata pe un fost teren viran.

    Daca vedeam paduri si parcuri noi nu cred ca se mai supara nimeni. De asta sunt poluate orasele, nu din cauza masinilor.
    17 0
  • @JKM
    Da problema majora aici ca Borbely Laszlo e ungur...nu ca tara e in mare cct si guvernul Boc incearca sa stoarca si ultimii bani de la contribuabili....
    Bravo ca ai gasit tu repede vinovatul pe criterii etnice....asa poti sa zici ca turismul Romaniei e la pamant din cauza lui Elena Udrea si nu din cauza a 10 ani de nepasare si lipsa de investitii de orice fel.
    7 4
  • Jeguri
    Au ajuns jegurile astea de unguri sa ne dea noua legi si taxe in tara noastra de poluare dupa ce au jegmanit padurile.
    8 6
  • BaditzaEx
    Prost f Prost, Negandit
    Problema Poluarii exista in primul rand datorita defrisarii padurilor, suprafata romaniei in '30 era compusa in 75% din paduri ,acum pana-n 25-30% , in loc sa se ia de defrisari, autorizatii ilegale de constructie, fabrici ce nu respecta anumite norme, Boul asta , B***** asta se ia de cine poate , de Cetatean , de platitorul de N taxe , se mai ia si prost !
    Cel mai logic ar trebui sa se ia dupa Emisile de Noxe , dar na Aici in tara asta numai lasi poate sa ia si pielea dupa noi ca stam ca Blegii - vezi Franta, Grecia , Spania ( au zis aia ca taie 5% ) pai au iesit aia cu zecile de mii
    8 0
  • BaditzaEx
    Tara Moare si Proasta se Piaptana !
    Inundatiile din ce in ce mai frecvente si mai periculoase se realizeaza tot datorita defrisarii de sute de hectare intregi
    8 0
  • ha ha ha
    ha ha ha
    Hai s-o vorbim pe-a dreapta:astia de ne conduc, deja sunt aranjati pe viata, sunt rechini si nu le pasa daca noi mai traim sau murim, dar cat mai traim, trebuie sa le dam lor tot ce avem, ca ei au 10 burti de hranit si noi doar una. Se pune problema la nivel mondial sa se reduca prin orice mijloace din populatia globului, cu cel putin 25-30%.Si e simplu: taxe peste taxe, salarii mici si nu iese nimeni in strada, ca iese omul pe banul lui;adica, daca face greva 3 zile, pe alea 3 zile, nu-i da nimeni banii. Si apoi suntem noi prea mici si deja e prea tirziu ca sa ne facem dreptate.Priviti partea buna a lucrurilor:o sa fie si mai rau, deoarece suntem pestisori, nu rechini si nu ne putem compara cu astia de ne conduc;daca i-a dus capul sa ne fure 20 de ani, credeti ca nu-i duce capul sa ne si omoare pe multi din noi? Nu vedeti ca deja a inceput tarasenia? Disponibilizari, reduceri de salarii, orice, numai bani sa le iese, lor, celor care ne conduc. Atita timp cat scot bani de pe noi cat suntem in viata, e bine. Si cand murim, iar scot bani de pe noi, ca nu mai trebuie sa ne dea pensie.O sa ajungem sa tragem singuri masina pe dreapta, ca n-o sa avem cu ce s-o intretinem si cu ce sa-i platim taxele. Asta e...
    10 0
  • TRANSPORT AUTO
    DE RASU LUNII
    DAR NU E NICI UN STRES ROMANU SE DESCURCA LE IMATRICULEAZA PE BULGARIA,AUSTRIA ,GERMANIA...... DACA STATU ROMAN NU ARE NEVOIE DE BANII
    5 0
  • Nu se poate aplica taxarea la cat poluezi, deoarece ar insemna ca fiecare cetatean posesor de masina euro 1,2,3,4 si chiar 5 sa dea statul roman in judecata la CEDO pentru incalcarea drepturilor. Adica, sunt enshpe mii de autobuze, camioane si microbuze proprietate privata care fac prapad in urma lor cand se taraie pe vreo sosea si nu platesc nicio taxa de poluare. Ca asa spune legea, actuala si viitoare.
    Sa mai vorbim de utilajele de mare tonaj, ale statului, masinile ADPului, diferitele fabrici care sfideaza orice? Sau poate despre PROTAN?
    Chiar nu are sens, dar si cand vor cadea, o sa fie cam de sus pentru ei! Eu le doresc succes in caderea lor.
    SPor!
    8 0
  • robert
    foarte interesant dupa ce au furat guvernantii tot ce au putut vor sa puna in picioare tara sa traga piele dupa om. sa va fie rusine domnii deputati!!!! am ajuns mizeria europei si dupa cum se vede cred ca o sa ramanem inca cativa ani buni. bravo domnilor tineti-o tot asa e frumos ce ati facut cu tara asta si ce faceti in continuare.
    5 0
  • ROBERT
    Poluarea cu ,,CO2''
    Poate va fi o noutate pentru voi dar Dioxidul de Carbon nu polueaza.Socanta veste nu-I asa?Pentru plante CO2 -ul este ca si pentru noi H2O adica fara CO2 nu ar exista. Conform oamenilor de stiinta ,ne platiti de cei interesati sa castige pe spinarea noastra,au ajuns la concluzia ca SINGURUL factor care influenteaza temperaturile si clima pe pamant este SOARELE.
    Dealtfel in America ,30000 de oameni de stiinta din mai multe domenii,l-au dat in judecata pe Al Gore pentru minciunile din filmul documentar An inconvenient true.
    Si in Parlamentul European sunt discutii aprige pe tema asta si anume ca orice taxa legata pe emisiile de CO2 sunt bazate pe minciuna sponzorizata de guverne si de cei care sunt in spatele guvernelor.
    Pe YOUTUBE circula mai multe filme si documentare care explica mai bine decat mine.
    5 0
  • anonymus
    taxa poluare
    discutii,pareri despre taxele care distrug si omoara oamenii,poate ar trebui sa facem ceva drastic impotriva acestori handicapati mintali care ne distrug pe romani si romania.fapte si nu discutii si parerii.
    5 0
  • anonymus
    taxa poluare
    discutii,pareri despre taxele care distrug si omoara oamenii,poate ar trebui sa facem ceva drastic impotriva acestori handicapati mintali care ne distrug pe romani si romania.fapte si nu discutii si parerii.
    3 0
  • Falukard
    hellooo
    moarte lorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    6 0
  • hookeforie
    SA TRAITI BN NU VOI ATI VRUTO???!!
    7 0
  • :)
    sa speram ca o sa mareasca cat mai mult taxele, sa bage cat mai multe taxe, sa scoata toate subventiile, sa elimine somajul (eu as da doar 2 luni nu 9) si sa fie cat mai rau in tzara asta, poate poate atunci miticu din bucale se va trezi la realitat si va face ceva ( a mai aduce inca odata minerii, ca daca stiau ei unde o sa se ajunga sigur nu veneau in 89), ca altfel de tot neamu asta de tigani doar vorba e de el, nici o fapta, nu suntem buni numa sa batem din gura, nici macar o greva nu suntem in stare sa face.
    apropo pt aia care se leaga ca Laszlo e ungur da uita ca Boc "sefu" e ROM, mai tineti minte acum un an sau doi cand la vecini nostrii unguri a iesit o mica revolutie in strada ca un politician a zis din gresala ca amintit sa castige alegeriel??, e fiti siguri ca daca si taranu de rand, poporu ar fi cum sunt ungurii demult ar fi astia impuscati, dar cum noi ne pricepem doar la vorbe, asta e, inghiteti tiganilor ca eu deja mi-am facut actele sa emigrez.
    nu uitati ca tara se numeste TIGANIA, cu capitala la BUCALE si moneda nationala este ieuro.
    :)
    11 1
  • noua taxa auto
    adevarul este ca noi romini suntem o natie de PROSTI oameni slabi si fricosi si pt asta basescu cu banda lui de hoti fac ce vreau in tara asta pt ca ne e frica nu suntem uniti ca sa i omorim ca pe CEAUSESCU sai dam exemplu lumi intregi,TREZITIVA FRATI ROMINI.
    9 0
  • taxa auto
    inainte de alegeri auzeai PROSTI,Super base,sa vedeti ce o sa faca daca cistiga dinou alegerile,Ii aresteaza pe Patriciu,Vintu,le confisca averile si le imparte oamenilor,sau si VAZUT FRAIERI in MERCEDESURI si cu MI de euro in BUZUNARE dar sau inselat AMARNIC acum le ie RUSINE SA MAI RECUNOASCA CA AU VOTAT CU SUPER BASE SA VA FIE RUSINE CELOR CARE ATI VOTAT CU ACEST JEG PENAL DE om,ADEVARUL CA VA MERITATI SOARTA FRAIERILOR....Basescienilor.
    4 1
  • taxa
    - pai si nu-i pusca nimeni pe astia??????
    4 0
  • taxe si bani ioc
    acum 3 ani am achizitionat o masina noua si am platit taxa de inamriculare 1700 ron. vreau si eu sa-mi zica un guvernant daca s-a plantat un boschet de banii aia sa merg sa fac pipi pe el.
    urmatoarea masina pe care o voi lua sigur nu o voi mai inscrie in tara asta.
    la ora actuala circula in romanica peste 100000 de masini inmatriculate in bg dar cu proprietar roman. costul inmatricularii in bg este de aproximativ 500 de euro. tara asta a noastra a pierdut 100000 x 500 = 50000000 de euro numai din inscris , dar daca mai pui la socoteala impozitul si asigurarea mai erau si de acolo inca 20 mil. dar daca ne conduc toti cretinii ganditorii cu un neuron
    10 0
  • borbeli
    sasi puna taxa la cap toti ca au un cap de 900 cm vai de capu lor nare cine le da foc mam saturat de boi de acolo de unde dorm ei in casa poporului noroc de ceausescu ca lea facut unde sa doarma fratilor trezitiva ca astia ne ingroapa
    7 0
  • dar ei ...
    rar i-am vazut fara limuzine , pe basescu macar il duce capu sa mearga cu logan si duster doar la sanchi evident sa para modest
    de ce nu le inlocuiesc masinile cu Loganuri noi alea ce au , chiar le trebuie limuzine , nu au destule in vile ? sunt in stare sa fie veseli cand vorbesc de imprumuturi de la FMI ca doar nu se dau inapoi din banii lor sau ai nostrii
    5 0
  • .......
    ...............
    TREBUIESC IMPUSCATI TOTI DIN PARTIDELE ASTE , CE A PATIT CEAUSESCU AR TREBUI SA FIE FLOARE LA URECHE CU CE AR TREBUI SA PATEASCA NENOROCITI ASTIA ...LA MOARTE CU VOI
    5 0
  • BaditzaEx
    ce bine se potriveste Desteapta-te romane din somnul cel de moarte
    :))
    5 0
  • Sa inteleg, ca pentru un Ford ka din 2001, Euro 4, motor de 1299 cmc, taxa de inmatriculare va fi pe la 1000 de euro?
    2 0
  • SOLUTIEEE
    SOLUTIEEE
    Care are o masina cu nr straine , si i-a expirat ASIGURAREA si ITP`ul etc si
    nu are bani pt a plati taxa asta imputita , exista o solutie ! Intocmiri si prelungiri
    Asigurari , ITP , PROCURI etc pt masini cu nr straine la preturi foarte convenabile !
    Sa puteti circula incontinuare linistiti fara a plati taxa de inmatriculare ! MAIL :
    adutu01@yahoo.com sau 0743878327 CONTACT pt mai multe detalii ! ITALIA SPANIA OLANDA
    BELGIA GERMANIA AUSTRIA FINLANDA SUEDIA LUXEMBOURG SUEDIA UKRAINA ETC APROAPE TOATE TARILE! 100% Convenabil
    ! 0743878327 !
    1 0
  • ...
    Revolutia ne mai scapa
    3 1
  • marius_79
    Marius
    Au avut grija anumite persoane sa ajunga tara bine, mai bine pe timpul lui Ceausescu am fost prima tara care am intrat Guiness Book of Records pentru achitarea datoriilor externe, ne-a lasat si cu 3 mld de dolari bani(dupa achitarea datoriilor externe a fost data lege ca guvernul sa nu mai face imprumut extern, dar imediat Domnul PETRE ROMAN a avut grija !!!!)...dar de...a deranjat marile puteri, pacat ca nu a putut face mai mult si ca oamenii au fost manipulati cum s-a vrut de anumite persoane....nici macar nu a inceput raul in ROMANIA...ar fi multe de spus dar...degeaba...
    5 0
  • taxe
    Astora din guvern le-a intrat puterea in creier si nu mai stiu de cei care i-au votat,numai cu forta bruta se poate face ceva inpotriva lor,nu mai au ce fura,ca sunt saraci,saracutii de ei si vor sa ne jupoaie de vii.Dar ce facem fratilor ne intoarcem la epoca de piatra sau tindem spre o tara "europeana",civilizata.Faceti ceva ca nu putem parasi cu totii tara asta.Pestele de la cap se impute.
    2 0
  • taxa
    se spune ca mama prostilor este intotdeauna gravida, din pacate tarisoara asta a fost condusa dintotdeauna numai de fiii acesteia
    3 0
  • AAAAAA
    a facut si unguru asta o treaba......pffffffff
    2 0
  • nesimtiti
    sasi i a lumanari din banii de taxa si ei si neamurile lor
    1 0
  • vsile hd
    taxa 20011
    domnule ministru de sunteti asa fara cea mai mica informatie despre taxa vreti sa spuneti ca un audi 2008 e rau fata de un logan nou ginditiva numai la bred la marca ce dracu aa scuzati sunteti prea batrin sa ginditi
    3 0
  • catasb
    CE MAI TAXA
    STATI LINISTITI CA TAXA VA CADEA,IN IANUARIE SE JUDECA LA CEDO.SA VEDEM ATUNCI CUM NE RECUPERAM BANII.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru