• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

asm

  • Membru din 14.05.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 189 in total
  • Hibrid înseamnă că cele 2 motoare lucrează independent, adică pot funcţiona separat sau împreună şi atunci puterea se adună. La Prius motorul termic este cuplat prin transmisie la trenul de rulare şi NU încarcă bateriile în mod direct. Acestea sunt încărcate doar la frânare (regenerarea energiei). Anul viitor va apărea şi Prius care se poate încărca de la priză (plug-in hybrid). Cea mai avansată tehnologie dpdv al eficienţei este varianta în care motorul termic are DOAR funcţia de a încărca bateria, iar maşina este pusă în mişcare numai de motorul electric. Acest lucru simplifică mult transmisia, eliminând cutia de viteze şi permiţând calculatorului să optimizeze funcţionarea motorului pt încărcarea acumulatorilor.
    Noul Toyota Prius costa 25.300 de euro in Romania
  • Ei, nu e chiar Zero Emissions, ca doar acumulatorii se incarca tot de la motorul termic pe drum, dar e un salt imens in domeniul eficientei din industria auto. Interesant este ca idei de acest gen prind cel mai bine in vremuri de criza.
    Hummer-ul care consuma doar 2.3 litri/100 km
  • Intr-un fel mai radical, Marius_New are dreptate. Atâta vreme cât discutăm de resurse epuizabile pe termen scurt, toate sunt mofturi temporare. La scara zecilor de ani. Hidrocarburile ne poluează şi asta o simţim zilnic pe propria piele, etanolul ne ia din terenurile cultivabile cu plante alimentare, când mii de oameni mor de foame zilnic în lume. Viitorul este electric, dar numai în condiţiile în care vom putem şi vom vrea să folosim cu adevărat resursele nelimitate ale Soarelui (direct şi indirect prin vânt şi valuri). În altă ordine de idei, un motor electric necesită mult mai puţină (şi mai ieftină) întreţinere decât un motor termic...
    Etanolul: un combustibil ecologic costisitor
  • Bravo Nissan! Trăiască frunzele! Oare daca nu ar fi apărut criza, s-ar fi investit atât de mult în zona ecologica a automobilismului? Personal, cred că dpdv ecologic, criza ne salvează. Abia aştept şi pe la noi ofertele de maşini electrice pe piaţă. Nu am nimic împotriva demersurilor de maximă optimizare a motoarelor cu ardere pe care le fac unii ca VW, BMW, Mercedes etc., dar cred cu tărie că viitorul este al motoarelor electrice şi al bateriilor din ce în ce mai "încăpătoare".
    Nissan Leaf se va comercializa incepand cu 2010
  • Interesant articol, dar nu înţeleg de ce sunteţi aşa de aşpri cu maşinuţa asta... Mie mi-a plăcut foarte mult, iar în afară de fraţii Peugeot şi Toyota, nu cred că găsiţi pe piaţă ceva care să consume mai puţin, la un preţ acceptabil, care de altfel poate fi şi negociat la dealer... Pe de altă parte, vă rog să fiţi mai atenţi la termeni: SUPERMINI înseamnă ceva mai mare decât mini şi mai mic decât compact. Deci, cu totul altceva decat clasa lui C1. Adică ceva SUPERior unui MINI. http://en.wikipedia.org/wiki/Supermini
    Un nou zambet
Pagina
12345...363738
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Toyota Prius
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Toyota Prius, Dacia Logan, Dacia Solenza, Peugeot 107, Peugeot 205, Daewoo Matiz, Mitsubishi Spacestar, Fiat Stilo, Fiat Seicento etc.
  • MASINA LA CARE VISEZ Nissan Leaf, Tesla
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău