OFICIAL: Peugeot a dezvaluit BB1, prima sa "moto-masina"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Asa cum a promis, Peugeot a dezvaluit astazi noul sau concept BB1, anticipat inca de ieri de un mini-site dedicat. Cel mai nou membru nascut sub emblema "leului" combina utilitatea unui automobil cu flexibilitatea unui scooter. Desi masoara doar 2.5 metri, BB1 promite spatiu pentru patru pasageri, multumita lipsei pedalelor si a pozitiei soferului.
Conceptul se remarca prin raza de bracare foarte mica, de numai 3.5 metri, dimensiunile sale compacte permitandu-i chiar si o parcare perpendiculara cu linia trotuarului. Chiar si asa, accesul in habitaclu se poate face relativ usor, multumita deschiderii neobisnuite a usilor. Noul Peugeot BB1 este construit pe o structura din fibra de carbon, foarte rigida, ceea ce duce la o masa maxima de numai 600 de kilograme.
Propulsia microcar-ului este asigurata de doua motoare electrice, pozitionate pe rotile posterioare, care dezvolte impreuna 20 de cai putere. Chiar daca resursele nu sunt impresionante, BB1 poate accelera de la 0 la 30 de km/h in doar 2.8 secunde.
Cele doua unitati electrice sunt alimentate de doua baterii litiu-ion, pozitionate sub scaunele pasagerilor spate, care asigura necesarul de energie pentru o distanta de 121 kilometri. In plus, panourile solare montate pe acoperis permit functionarea sistemului de ventilatie atunci cand masina stationeaza.
Lista de gadget-uri pregatita de Peugeot pentru micul BB1 include, printre altele, camere in locul oglinzilor retrovizoare, telefon, sistem de navigatie, internet, radio CD cu MP3, toate controlate cu ajutorul unui display color central.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Peugeot in Romania
-
Peugeot 2008 facelift Preţ: 14.147 - 20.964 €
-
Peugeot 208 facelift Preţ: 10.601 - 23.160 €
-
Peugeot 3008 Preţ: n/a - 29.176 €
-
Peugeot 3008 GT Preţ: 33.410 €
-
Peugeot 301 facelift Preţ: 11.781 - 14.399 €
-
Peugeot 308 facelift Preţ: n/a - 31.714 €
-
Peugeot 308 SW facelift Preţ: n/a - 26.328 €
-
Peugeot 5008 Preţ: 22.014 - 35.195 €
-
Peugeot Boxer Preţ: 21.004 €
-
Peugeot e-2008 Preţ: 35.391 €
-
Peugeot e-208 Preţ: n/a €
-
Peugeot Expert Preţ: 19.486 - 22.106 €
-
Peugeot Partner (2015-prezent) Preţ: 15.243 - 17.085 €
-
Peugeot Partner Tepee Preţ: 15.866 - 19.264 €
-
Peugeot Traveller Preţ: 24.871 - 38.080 €
Ultimele stiri din Concepte
-
Noul concept GT50 este cea mai recentă creație a ucenicilor Audi din Neckarsulm, care în fiecare an realizează un concept spectaculos, unicat, ce aduce un omagiu unui model istoric. (15.12)
-
Marca britanică de mașini sport Caterham a anunțat când va prezenta primul prototip funcțional al lui Project V, primul model electric al mărcii. Noul prototip va fi prezentat în cadrul Salonului Auto de la Tokio, care va avea loc în ianuarie 2026. (12.12)
-
Genesis a prezentat oficial noul G90 Wingback, un concept care anunță un viitor break de performanță. Noul concept este cea mai nouă creație a diviziei de performanță Magma. (11.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA










































jur pe mama ca nici gratis nas vrea asa ceva .
de fapt as vindeo.......numa sami iau bmw de cocalari.
Vom vedea productia de serie acuma.
Cred că asistăm la cea mai mare rEvoluţie din industria auto de la producţia pe bandă a maşinilor de către Ford.
Abia aştept să văd pe piaţă modele electrice adevărate. Normal, la design se mai poate umbla şi e oricum chestie de gust.
Norocul nostru, sau mai bine zis al urmaşilor noştri, că energia electrică poate fi produsă şi cu mijloace ecologice.
Imaginaţi-vă ce maşini am fi avut azi dacă s-ar fi încurajat cercetarea în direcţia electrică încă de acum 20-30 de ani...
@castravete. marea problema la propulsia electrica sunt bateriile. Nu numai ca sunt scumpe dar sunt prea mari, prea grele si dureaza prea mult sa le reincarci. De aceea mici sperante sa fie folosite pe vapoare si avioane care au nevoie de raza mare de actiune.