• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

dan_grc

  • Membru din 20.07.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 5275 in total
  • Din 2035, eventualele termice produse pentru export, nu vor fi comercializate în Europa, deci insiști în prostie pentru ca nu cunoști altă stare . De ce vorbim de 2050, când tu astăzi ai electrică doar mașina de tuns/ bărbierit ?
    Volvo pune presiune pe Uniunea Europeană să interzică motoarele termice
  • Eu ti-am mai spus ca ești modest intelectual, păi dacă din 2035 nu se mai fabrică termice, nu vor mai fi nici second, în stare bună, prin 2040, nu ? Piața second va ajunge ca cea din Cuba, cu mașini de 50 de ani, iar alea noi electrice le va lua familia ta, ca sunteți mulți. Asta e diferența, această ipocrizie și prostie, cică nu ma obligă nimeni să-mi iau electrice, ba da, MA obligă peste câțiva ani, pe voi nu va obligă nimeni sa va cumpărați termice. Acum înțelegi de ce ești ca noaptea ?
    Volvo pune presiune pe Uniunea Europeană să interzică motoarele termice
  • Prin Volvo se înțelege că vrea China . Nimeni nu împiedică Volvo sa devină 100 % electric din 2025, dar tot ei s-au răzgândit când își propusesera din 2030. Există două variante, rămânerea planului inconștient 2035, cazul în care vor rămâne aproape toți cu jumătate din producție și vânzări, motiv pentru care nu vor rezista unele mărci, a doua variantă prelungirea acestui termen cu 5-10 ani, iar cei care pedalează cu 100% electric vor rămâne de căruță, cu vânzări mult mai mici . În toate aceste discuții și situații, nimeni nu întreabă cu adevărat ce doresc clienții, studii de piață, nimic, dar deja unii constructori, CEO, directori de super marketing și politicieni europeni observă ca nu prea se potrivesc planurile. Vor avea surprize și mai mari, merită din plin .
    Volvo pune presiune pe Uniunea Europeană să interzică motoarele termice
  • Vinfast este vietnamez, nu chinezesc. Europenii sunt destul de conservatori, drept dovadă că pe primele locuri tot mărci europene se află, au crescut si sud coreenii și japonezii, dar după decenii de muncă și seriozitate, puzderia de mărci chinezești apărută în ultimii ani va lua firimituri din piață .
    Mărcile chinezești de mașini electrice, cele mai scăzute vânzări în Europa din ultimele 18 luni
  • Asta pentru ca chinezii au studiat bine potențialul, inclusiv impresiile super pozitive din online, au concluzionat ca nu contează câteva mii euro în plus, succesul este o chestiune de timp .
    Noul Leapmotor C10, lansat oficial în România: preț de lansare de 39.800 de euro
Pagina
12345...636465...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC bmw 520d F11 2011
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 540i E39 ,525d E60,Bmw 320 d F30, seria 5 GT. Renault Clio, Laguna2,Peugeot 307,Audi A6 2.5 tdi 2002, Seat Cordoba,Logan,Iveco, Hyundai i30/i40, Bmw M3 E36
  • MASINA LA CARE VISEZ Bmw 535d F10
  • TOP MASINI 1. Porsche 911
    2. BMW i8
    3. Ferrari 458
    4. BMW 850CSI
    5. BMW M4
    6. BMW M5 ( E39, F10)
    7. BMW M6
    8. BMW 760i
    9. Mercedes CL 65 AMG
    10. Mercedes S600
    11. Corvette Z06
    12. Nissan GT-R
    13. Chevrolet Camaro
    14. Honda NSX
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău