• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

dan_grc

  • Membru din 20.07.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 5276 in total
  • Scădere este preconizata la aproape toți, dar e departe de " clienții s-au îndreptat către alte mărci ", VW nu se plange de situația actuală, ci de viitoarea situație, pentru ca nu sunt tâmpiți, vedem cum va fi situația pentru cei care oricum erau pe pierderi, sau aproape mereu cu probleme. Nu sunt scutite nici anumite mărci chinezești, sunt mult prea multe să reușească toate sa se mențină.
    Volkswagen ar putea începe concedieri la 6 uzine din Germania începând din iunie 2025
  • Avand in vedere bla bla bla, chiar ca ai 2 neuroni, iar confunzi dorința cu datele concrete, nu-mi mai bat capul, caută unde vrei vânzările VW în Europa, anul acesta, dacă găsești scăderi chiar te voi considera inteligent și integru de acum înainte, iar global scăderea este infimă, VW, ca orice neamt lacom, vrea mult mai mult, are capacități mult mai mari, dar tu visezi falimente, pai somn ușor atunci, pentru ca va trebui sa dormi foarte mult.
    Volkswagen ar putea începe concedieri la 6 uzine din Germania începând din iunie 2025
  • @Dutz La VW nu prea e supraproductie, întreg grupul are o capacitate de aproximativ 14 milioane unități, în cel mai bun an, 2019, au avut puțin peste 10 milioane, a venit pandemia, în ultimii 2-3 au mai recuperat, dar se învârt în jurul a 9 milioane acum, practic sunt cu vreo 5 milioane sub capacitatea lor, de ce crezi c-au identificat câteva uzine din Germania, câteva zeci de mii de oameni, foarte bine plătiți, nu prea sunt întrebuințati, asta a mers ani de zile pentru ca mergeau vânzările în China și se compensa, cu toate ca pe Europa au creștere și pe 2024, excepție Audi, dar au calculat ca-n acest ritm le va tot scădea profitul, iar la cheltuielile lor, nu trebuie mulți ani sa se ajungă la pierderi . De ce doar în Germania ? Acolo sunt cele mai mari salarii și bonusuri din Europa și din lume, în cadrul VW .
    Volkswagen ar putea începe concedieri la 6 uzine din Germania începând din iunie 2025
  • Din octombrie vor începe concedieri și la Dacia, deocamdată voluntare, plus compensații, pe viitor este posibil sa nu mai fie voluntare . Cine credea ca doar constructorii ăia răi germani, vor fi afectați, credea prost .
    Volkswagen ar putea începe concedieri la 6 uzine din Germania începând din iunie 2025
  • Electricele sunt pe val în China și cele 179 de branduri chinezești nou înființate pe bandă rulanta, toate mărcile străine ce vând in China, inclusiv cele care fabrica acolo, sunt pe scădere, chiar și Tesla, fix ce vorbeam de dependența de China la aproape orice, acum și la piața auto, producție baterii, resurse, cel mai mare producător de baterii este chinezesc, logic ca Northvolt concediază . VW de asta țipă, dar este și vina lor, știați când a intrat cu adevărat pe piața chinezească ? În anii '80, la sfârșitul anilor 90 VW avea aproape 50% din piață, care era departe de ceea ce este astăzi, dar oricum era enorm, apoi au venit și ceilalți, dar toți au câștigat la greu, doar ca le-a dat chinezilor pe tava know how-ul, cu populația enormă plătită cu orez, acum câteva decenii, au pus bazele a ceea ce sunt astăzi, apoi cireașa de pe tort, politicienii europeni, singura industrie care rămăsese competitivă și care nu se mutase cu totul în China era industria auto, dar 2035 vine și trebuie sa aplaudam. Pe plan local, prima țară europeana cu care România are cele mai multe afaceri, schimburi comerciale și investiții directe este Germania, sunt zeci de furnizori la noi care produc pentru toate mărcile germane, până la Bentley și Rolls, sunt sute de mii de angajați, în online e ușor sa latri la VW și Bmw, dar unii sunt ori singulari, adică unici de inteligenți, ori rău intenționați și dezinformează, concret un român obiectiv ar trebui sa nu se bucure, un pierde vară ce nu știe pe ce lume trăiește îi pupă pe chinezi și hahaie în prostia lui .
    Volkswagen va mări prețurile modelelor sale cu motoare termice cu până la 2500 de euro în Germania
Pagina
12345...747576...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC bmw 520d F11 2011
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 540i E39 ,525d E60,Bmw 320 d F30, seria 5 GT. Renault Clio, Laguna2,Peugeot 307,Audi A6 2.5 tdi 2002, Seat Cordoba,Logan,Iveco, Hyundai i30/i40, Bmw M3 E36
  • MASINA LA CARE VISEZ Bmw 535d F10
  • TOP MASINI 1. Porsche 911
    2. BMW i8
    3. Ferrari 458
    4. BMW 850CSI
    5. BMW M4
    6. BMW M5 ( E39, F10)
    7. BMW M6
    8. BMW 760i
    9. Mercedes CL 65 AMG
    10. Mercedes S600
    11. Corvette Z06
    12. Nissan GT-R
    13. Chevrolet Camaro
    14. Honda NSX
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău