• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ds

  • Membru din 25.09.2020
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1487 in total
  • @10.10 "Germania are multa forta de munca manuala, adica putine automatizari" Asta de prin ce cotloane ale minții ai scos-o?
    Audi renunță la 7.500 de angajați pentru a reduce costurile
  • @17.06 Că bine zici "Ca să fie mai clar". Bați câmpii! Poate nu ai înțeles, GT 4 este un campionat pentru piloți amatori, Pilotul este cel important, subliniz: este campionat pentru amatori. Constructorul conteaza mai putin. Doar dacă de-a lungul sezonului participa cel puțin cinci mașini ale unui constructor, atunci constructorul primește o cupa. Imnul se intoneaza in semn de respect si pentru constructor. Si nu exista echipa de uzina ca in F1, unde primeaza masina. Nu mai compara mere cu pere. Nu orice mașină este eligibilă să concureze. Nu mai visa cai verzi pe pereți că Dacia nu livrează mașină pentru concurenți, și BMW a produs doar 50 de exemplare din modelul livrat echipajului roman.
    România va avea echipă în Campionatul GT4 European Series 2025: Willi Motorsport, prima echipă 100% românească
  • Mă, băieți, stați liniștiți că nu va obligă nimeni să cumpărați "broaște" dongfeng-uri, "electrocasnie" și alte chestii. Ideea esta că sunt două fabrici care oferă j-de-mii de locuri de muncă, ele în sine cât și pe inustria adiacentă. Altfel mulți ar da cu sapa prin alte părți. Că sunt bune, scumpe, au ba, o spune piața.
    Moment istoric: Ford a început să livreze primele mașini electrice fabricate în România
  • Poate să adapi calu' lu' Georgescu, că RS nu se mai fabrică din 2018...
    Fără concesii
  • @11.34 Mânz, viezure, barză! Ce probleme aveți câte unii. Desigur și lenjeria de sub combinezon ar trebui să fie românească 100%, nu?
    România va avea echipă în Campionatul GT4 European Series 2025: Willi Motorsport, prima echipă 100% românească
Pagina
12345...272829...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Bucegi, Roman, IMS, ARO, Dacia 1300 - 1410, Logan, Oltcit Special - Club - TRS, Daewoo Cielo - Matiz, Opel Vectra - Rekord, Peugeot 307 - 407 - 3007, Renault 5, Clio, Symbol, VW Golf, WV LT 35, Kia Sportage, Mazda CX3, Ford Eco Sport + alte multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău