• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mikahakkinen

  • Membru din 09.07.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 201 in total
  • Pentru mine Formula 1 a inceput cu Senna. Lui ii datorez pasiunea si dragostea nu doar pentru McLaren ci si pentru sporturile cu motor in general. Nu voi uita niciodata emotiile finalului de cursa de la Monaco, in care a rezistat eroic in fata lui Nigel Mansell. Dumnezeu sa-l odihneasca si sa-l pastreze mereu printre ingerii Lui!
    Remember Ayrton Senna - Campionul ar fi implinit astazi 50 de ani
  • Astia de la Red Bull, de la inceputul sezonului, in afara de sa se lamenteze nu au facut nimic altceva. I-a deranjat aripa spate McLaren si au incercat sa-i atraga de partea lor si pe cei de la Ferrari, care au spus elegant "pas". Acum vor sa poata sa-si mai dezvolte "putin" motorul. Dupa ce termina cu copiatul McLaren si Mercedes o sa se apuce sa se lamenteze ca de ce Ferrari au sasiul mai bun, mai stabil, mai performant. Nu ar vrea stimabilii austrieci sa le dea FIA de acum titlul de campioni la constructori? Macar sa nu se mai obosesca sa tot caute nod in papura. E ca si cum s-ar apuca Alonso sau Hamilton sa conteste ca de ce Schumi are 7 titluri? Sa-i ia vreo 4-5 si sa le imparta si la altii! Penibili!
    Unda verde de la FIA pentru modificarea motoarelor Renault
  • Degeaba spui tu ca "Lotus sucks", probabil nici macar nu stii ce a insemnat Lotus pentru Formula 1. Chiar daca acum este in portofoliul celor din Malaezia, Lotus este un nume urias, si personal sunt incantat ca am onoarea de a vedea masinile cu acest nume pe circuitele de formula 1. Ultimul mare pilot propus de acesta marca Formulei 1 fiind Mika Hakkinen, la inceputul anilor 90! Asa ca Respect Lotus!
    Lotus va fi sponsorizata de Petrobras in 2010
  • Mama Neo....mai ai frate? Cred ca te plictisesti de moarte si stai toata ziua pe automarket! Lasa omul in pace, nu mai face tu teoria chibritului, ca nu esti tu cel mai destept! Lasa dovezile ca daca iau la analizat comment-urile tale te fac praf! Si inca ceva, daca tot ne ascundem dupa avatare, inteligente artificial, retele si alte chestii IT...nu vrei sa ne vedem si in realitate miercuri seara. Te invit in Stefan cel Mare la un Dinamo - stoaia. Hai ca ajungi repede din Militari!
    FIA va clarifica regulamentul pentru dublu-deflector
  • Lewis Hamilton nu a modificat nimic la culoarea castii sale. Inca din perioada cartingului avea aceleasi culori: Galben-verde-rosu! Aveti o poza aici: http://hamilton-fr.com/wp-content/uploads/2007/06/lewis-hamilton-kart.jpg Dintre celelalte casti mie imi place a lui Vettel, am mai spus acest lucru. Nu este cine stie ce design insa este senzationala ca idee. Castile lui Alonso si Schumacher nu au nicio legatura cu culorile monoposturilor pe care le piloteaza. Dar stim cu totii de ce au ales aceste culori. Ca Miki Minciuniki sa ii poata recunoaste din toaletele de unde comenteaza cursele de F1. Va dati seama, el vorbea prostii si cand grafica afisa pe ecran numele pilotului. Acum, cu doar 3 secunde la boxe o sa ne spuna ca pilotii au terminat cursa fara sa treaca pe la standuri. Ca e prea rapida treaba pentru el. Si ultima stire (pe care din pacate automarket a ratat-o) este ca solicitarea Red Bull cu privire la aripa spate a celor de la McLaren a fost rezolvata atat de greu pentru ca FIA analizeaza plangerea lui Miki cu privire la castile celor de la Williams! Se pare ca FIA il va obliga pe Hulkenberg (fiind debutan) sa piloteze fara casca. Astfel incat Miki Alexandrescu sa-si poata da seama care-i Rubens si care-i Nico :))))
    GALERIE FOTO: Castile pilotilor din Formula 1
Pagina
12345...232425...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Toyota
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Dacia, Skoda, Renault, Opel, Peugeot, Mercedes, BMW
  • MASINA LA CARE VISEZ Lexus
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău