• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pablo256r

  • Membru din 15.10.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 588 in total
  • Starea vremii actualizata: http://www.accuweather.com/en/es/barcelona/307297/weather-forecast/307297 19 grade, partial noros, fara ploaie
    Rosberg va pleca din pole position în Marele Premiu al Spaniei
  • "cursa de duminică ar putea fi afectată de averse de ploaie, iar temperatura maximă urmează să revină la pragul de 18 grade Celsius." sursa http://www.automarket.ro/formula1/avancronic-spania-start-n-sezonul-european-al-formulei-1-50968.html
    Rosberg va pleca din pole position în Marele Premiu al Spaniei
  • Pneuri, pneuri si iar pneuri! Asta e F1 din zilele noastre. Nu are nici un rost sa castigi calificarile pentru ca in cursa nu o sa mai ai cu ce sa faci ture rapide. O chestie interesanta spusa azi de Vettel dupa calificari: "I am expecting that we will pit no fewer than three times and no more than four times. Running a two-stop strategy here is not worth wasting a thought on and if somebody does it I will eat my hat! I definitely hope that it doesn’t come to that." sursa http://www.formula1.com/news/interviews/2013/5/14546.html Deci RBR merg pe trei schimburi de pneuri, toate trei pe hard. Ferrari si Lotus au folosit deja in Q3 un set de hard. Se pare ca vom avea si strategii diferite. Sa castige cel mai bun!
    Vettel: "Degradarea pneurilor va decide câştigătorul cursei de la Barcelona"
  • In patru curse au avut trei ghinioane: Alonso in Malayesia (contactul cu monopostul lui Vettel nu a fost atat de puternic dar s-a si rupt fixarea aripii fata - dau ca si contraexemplu contactul dintre Kimi si Perez din China care a fost fara urmari grave), Alonso DRS in Bahrain si Massa tot in Bahrain (nu am vazut ce i-a facut la monopost dar l-a descentrat rau de tot). Totusi monopostul de anul asta promite multe. Ca si viteza si gestionare a pneurilor e undeva pe linga RBR. E mult mia bine decit sezonul anterior.
    Ferrari îşi acordă nota şase pentru debutul de sezon
  • Pai ce-ar fi dle.Neale daca nu ati mai iesi deloc pe circuit ? Ar baga toate echipele cei doi piloti in simulatoare, le-ar lega in retea si ar concura pe "desktop". Asa ati reduce cu adevarat costurile! Nu ati mai avea nevoie de mecanici, nu ati mai consuma nici benzina (ati proteja si mediul inconjurator!), nu v-ar mia trebui nici pneuri, etc. Sper sa nu citeasca Bernie ca ne-am ras :)
    Patru echipe solicită reintroducerea testelor în timpul sezonului
Pagina
12345...414243...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău