• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pablo256r

  • Membru din 15.10.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 588 in total
  • Alta idee tembela ? (scuzati expresia). Mai era cea cu functionarea pe linia boxelor cu un motor electric in loc de cel pe combustie. Mai urmeaza sa angajeze lunetisti care sa le sparga pneurile la cei prea grabiti pe pista. De cand echipele au fost fortate sa renunte la testele din timpul sezonului numai limitari au aparut prin tot felul de reglementari. Nimic contructiv. Daca in anii anteriori mai aveai ceva sanse sa scapi nedepasit pe linia dreapta prin utilizarea KERS daca in spatele tau era un monopost care-si deschidea DRS, anul asta vad ca nu mai exsita posibilitatea asta. Pacat. Depasirile au devenit mult prea usoare si lipsite de spectacol. Pana la urma F1 ar trebui sa insemne spectacol si nu un show tv.
    Piloţii ar putea fi penalizaţi prin reducerea puterii motorului în timpul curselor
  • Sigur ca o sa aiba sanse sa si castige cel putin o cursa. La Monaco de exemplu unde anul trecut Schumi a scos pole iar Nico Rosberg a terminat pe podium au sanse destul de mari la victorie. Probabil ca la urmatoarea cursa vor fi din nou cel putin cu un monopost in primii cinci.
    Hamilton rămâne convins că poate câştiga curse în 2013
  • Nu RBR a declarat ca Lotus sint principalii contracandidati ci un anume Helmut Mako care bantuie prin garajul celor de la RBR. E o mare diferenta pentru cei care cunosc trecutul cenusiu al dlui.Mako. Pe de alta parte ... da, Ferrari arata mult mai bine in acest an fata de anul anterior. Sezonul este lung, mai sint foarte multe puncte in joc, orice este posibil. Ar trebui un pic trezit si Felipe si atunci ar putea sa lupte pentru titlul si la constructori. Nici pe departe RBR nu par atat de dominanti ca si anii anteriori. Lotus se comporta foarte bine cu pneurile dar nu are suficienta viteza. Mercedes iarasi incepe sa "pape" pneuri. Din pacate sint doar patru echipe cu sanse reale la victorii in cele doua titluri puse in joc. Deocamdata dezamagitor McLaen, Sauber si Williams. Cine ar paria pe urmatoarea cursa ca va fi castigata de Maldonado ? Cred ca nimeni. Pacat!
    Ferrari: "Red Bull ar trebui să se teamă de noi"
  • Oooo da. Kimi e foarte docil si ascultator. Abia "asteapta" ordinele echipei sa le auda in casca! De asta si are atat de multi fani :)
    Lotus: "De ce ar vrea Raikkonen să fie coechipier cu Vettel?"
  • Nepoate Nu mai retin ce anume a cauzat blocarea DRS in cazul lui Schumi anul trecut. Eu ma spus ca nu e corect ce scrie in titlu "A fost prima defecţiune mecanică a tehnologiei de la introducerea în Formula 1". Pana la urma cred ca titlul e scos din context. Comunicatul Ferrai spunea "Este prima problemă de acest gen cu acest sistem în cei trei ani de când este utilizat." Dar ei cred ca se refereau la echipa Ferrari si nu la modul general. Oricum trebuie revizuita serios problema. Fara DRS nu poti depasi un monopost care utilizeaza DRS.
    Ferrari a identificat cauza defecţiunii sistemului DRS al lui Alonso
Pagina
12345...424344...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău