Ferrari îşi acordă nota şase pentru debutul de sezon

de Daniel Popescu
Marti, 07.05.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ferrari consideră că a avut un debut de sezon de nota şase din cauza rezultatelor modeste din calificări şi a prestaţiilor sub aşteptări din două curse.

Esential 6 este nota pe care si-o acorda Ferrari pentru debutul sezonului
Ferrari nu este pe deplin mulţumită de startul sezonului 2013, în ciuda faptului că echipa a progresat semnificativ comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

Totuşi, clasările modeste pe grila de start şi două rezultate modeste în primele patru curse, când Fernando Alonso a comis o greşeală şi a avut defecţiuni la sistemul DRS, îi determină pe oficiali să nu fie pe deplin mulţumiţi.

"După primele rezultate putem fi optimişti în privinţa restului sezonului, cu sentimentul că putem lupta pentru victorii şi titlu. Totuşi, dacă ar fi să dau o notă pentru performanţa în ansamblu, aş putea da doar un şase din 10 şi asta din două motive. Primul este că nu suntem încă acolo unde vrem. În primele Mari Premii nu am fost capabili să luptăm pentru pole position-uri şi acesta este unul dintre obiectivele noastre.

În al doilea rând, [...] am avut două curse foarte proaste în care am câştigat puţine puncte", a declarat Nokolas Tombazis, designerul şef al Scuderiei Ferrari.

Urmareste Automarket
Referindu-se la Marele Premiu al Spaniei, Tombazis a dezvăluit că şi Ferrari pregăteşte câteva update-uri, însă a evitat să intre în amănunte specifice.

"Şi noi avem update-uri legate de podea, aripi şi bodywork, dar nu vreau să intru în detaliu.

Cu fiecare componentă nouă introdusă, dificultatea nu este legată atât de mult de dezvoltare, ci de a decide dacă funcţionează pe circuit conform aşteptărilor. Până vineri seara, obiectivul nostru este să ştim cu ce vom merge mai departe în cursă, în speranţa că măsurătorile din tunelul de vânt sunt confirmate pe circuit", a adăugat el.

Via GPUpdate

Comentarii (2)

  • Oricum, sigur Ferrari va arata inca o data din etapa urmatoare, ca cele mai putenrice echipe se vad de multe ori in momentele grele (c-am mult spus `moment greu`), sau mai bine zis in momentele ceva mai dificile (bahrain).
    Ferrari a fost, este, si va fi mereu cea mai buna, titrata si competitiva echipa din istoria F1.
    30 8
  • In patru curse au avut trei ghinioane: Alonso in Malayesia (contactul cu monopostul lui Vettel nu a fost atat de puternic dar s-a si rupt fixarea aripii fata - dau ca si contraexemplu contactul dintre Kimi si Perez din China care a fost fara urmari grave), Alonso DRS in Bahrain si Massa tot in Bahrain (nu am vazut ce i-a facut la monopost dar l-a descentrat rau de tot). Totusi monopostul de anul asta promite multe. Ca si viteza si gestionare a pneurilor e undeva pe linga RBR. E mult mia bine decit sezonul anterior.
    5 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru