• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pablo256r

  • Membru din 15.10.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 588 in total
  • X_Zone ce treaba are o stire despre Mercedes cu fanii Ferrari ? Fiecare e interesat de propria marca pe care o sustine. Atat timp cat monoposturile calutului merg binisor nu ma intereseaza ca si altii sint mai buni decit in sezonul precedent. Noteaza te rog ca RBR,Ferrari, McLaren, Lotus, Mercedes au spus la unison ca au un monopost mai bun decit anul anterior. Vedem in primele curse ale anului cine pe unde se claseaza. Si inca o chestie: ca si fan Ferrari nu am nici o fericire ca Hamilton ramane fara frine si ia parapetii in brate sau ca monopostul lui Rosberg ia foc pe pista. Nu am de ce sa ma bucur de necazul altora. Ma bucur insa cand vad ca marca al carei fan sint e in crestere la fel cum ma bucur cand vad ca sint sanse sa avem un campionat mai echilibrat in sezonul urmator.
    Rosberg: "Monopostul Mercedes, un mare pas înainte faţă de anul trecut"
  • De ce trebuie sa decida producatorul de pneuri cate opriri la boxe vor fi intr-o cursa si nu echipele ? Am impresia ca nu urmcam invers pe cal ... sau calul se urca pe calaret. Mai urmeaza sa vedem calificari pentru cursa in care sa nu iasa nimeni ca sa-si menajeze pneurile. Nu e deloc buna directia in care merge F1 !
    Pirelli anticipează maxim trei opriri la boxe în prima cursă a sezonului
  • Nici anul trecut Jenson nu intelegea pneurile. A avut noroc cu ajutorul primit de la colegul ... Hamilton. anul asta de la cine sa primeasca ajutor? De la Perez nu prea are cum. Perez mai inaiinte trebuie sa faca cunostinta cu monopostul. Cu doua necunoscute: monopost si pneuri e cam greu sa scoti performante notabile.
    Button: "Mă chinui să înţeleg cât de bun este noul monopost McLaren"
  • Perez si Vettel au cel mai bun timp de ieri pe pneuri soft. Raikkonen medium, Hamilton HARD !!!, Alonso medium, Bottas SOFT !!!. Acum puteti analiza un pic altfel cei mai buni timpi. Desi nu prea au nici acum relevanta. Depinde foarte mult ce urmareste echipa. Majoritatea incearca tot felul de mixuri de aerodinamica ca sa vada care lucreaza mai bine pe monopost. Orice anticipari faceti in perioada de teste pot fi lovite de nulitate in primele curse ale sezonului. Sint prea multe variabile pe care nu le poti cuantifica. Va dau si un exemplu concret: in prima zi de teste de la Barcelona Perez McLaren 1m24.124s +0.834 (fata de Vettel) Vettel Red Bull 1m23.290s Ai zice ca e binisor in urma, totusi e aproape o secunda. Rezultat a doua zi de teste de la Barcelona: 1. Sergio Perez McLaren 1m21.848s 97 2. Sebastian Vettel Red Bull 1m22.197s +0.349 84 Adica cum ? Perez a dormit bine noaptea si a "gasit" de undeva doua secunde jumatate fata de acelasi Vettel care si el a imbunatatit timpul cu mai bine de o secunda ? Aveti o explicatie logica ?
    Teste Barcelona, ziua 2: Perez, cel mai bun timp
  • Interesant faptul ca nimeni nu a folosit pneurile supersoft. Din cate am inteles la testele de la Barcelona se vor putea utiliza pneurile nefolosite de la Jerez. Aici au un pic de avantaj cei de la Ferrari. In ultima zi au parcurs doar 50 si ceva de ture (e probabil datorat defectiunii monopostului). Cum pisici pot ramane cei de la Sauber in "pana prostului" in zi de teste. Ce vor face cand va fi necesar sa mearga la limita ? Sau au vrut sa vada cati vapori de benzina consuma monopostul lor ? Foarte slab timpul lui Perez de la McLaren. + 1.508s fata de Mercedes ?
    Teste Barcelona, ziua 1: Rosberg, cel mai bun timp
Pagina
12345...545556...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău