• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pablo256r

  • Membru din 15.10.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 588 in total
  • Daca nu credeti nimic din ce spun cei de la Ferrari va dau o varianta de informare: 11:27 As Massa flies at Jerez, Fernando Alonso isn't exactly slacking. We can't tell whether he's winning in this shot, but we can understand his "88 km bike this morning. Run in the afternoon" tweet. Sounds painful. sursa http://live.autosport.com/commentary.php/id/551 Un comentariu din ziua a treia de la Jerez. se pare ca totusi Fernando nu a stat pe malul marii cu un cico in mana ci chiar a muncit. Daca-i va fi de folos la ceva sau nu asta ramane de vazut. Toate monoposturile par mai bune decit anul trecut dar campionatul e lung. Va fi cruciala dezvoltarea monopostului pe tot parcursul sezonului.
    Ferrari: "Alonso s-a antrenat ca un sportiv care concurează la Jocurile Olimpice"
  • PAi cereti un procent mai mare din incasari de la Bernie. El ia 50% voi la fel. Voi cheltuiti si munciti, aduceti fani=bani iar el rade si profita. Doar de voi depinde (proprietari,sefi de echipe).
    Whitmarsh: "Echipele din Formula 1 sunt la limita supravieţuirii"
  • Parca ar fi un concurs de genul cine este cel mai intirziat in dezvoltarea monopostului. RBR sint in urma cu o luna, Ferrari cu trei, Williams inca nici acum nu a iesit cu monopostul pe circuit. Ceva nu e in ordine aici
    Ferrari: "Dezvoltarea aerodinamicii noului monopost, întârziată cu trei luni"
  • adycd11 gandeste-te ca McLaren are acelasi motor+cv ca si Mercedes. Mercedes le produce nu invers. Anul trecut s-a intimplat totusi un lucru cam ciudatel: McLaren au avut tot felul de probleme tehnice datorate componentelor pe care nu ei le fabrica. Nu acelasi lucru s-a intimplat la Mercedes. Motoarele si cutiile de viteza Mercedes sint cele mai bune din ceea ce exista acum in F1. La asta adauga faptul ca la inceputul campionatului precedent Mercedes erau in fata, mult in fata de exemplu a Ferrari sau Lotus. Pe parcursul campionatului ei nu au progresat (ca sa nu spun ca au regresat) la fel de mult ca si ceilalti. Acum incepe un nou sezon, totul porneste de la zero. Eu vad posibil ca Hamilton si Mercedes sa fie una dintre surprizele placute ale sezonului. Vedem daca asa va fi sau nu :)
    Presă: Hamilton a ales Mercedes doar pentru bani
  • Absolut fals. E adevarat ca Mercedes AMG nu a obtinut mare lcuru in sezonul trecut dar la fel de adevarat e ca McLaren nu i-a oferit un monopost fiabil. Lewis merge la Mercedes cu "bagajul" de cunostinte acumulate la McLaren si poate da multe idei care sa imbunatateasca sensibil comportamnetul monopostului. Ramane de vazut cat de mult vor progresa. Ce obtinea daca ramanea la McLaren ? Un alt monopost care era printre cele mai rapide dar cu o fiabilitate "legendara" ? Adica alte scuze de genul " sorry Lewis" .... s-a dus cutia, am uitat sa-ti punem destula benzina, am uitat sa-ti punem volan, etc. Pentru Hamilton este o provocare care i-ar putea ajuta foarte mult cariera viitoare. SUCCES LEWIS !!!
    Presă: Hamilton a ales Mercedes doar pentru bani
Pagina
12345...555657...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău