• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pablo256r

  • Membru din 15.10.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 588 in total
  • La fel de competitiv cu al rivalilor ar insemna ambele titluri pentru Ferrari. Asa sa fie oare ? Ar fi frumos, ar merita dupa atatea investitii si munca fara rezultate semnificative. Succes baieti !
    Obiectivul Ferrari: Un monopost la fel de puternic ca cele ale rivalilor
  • Felipe participa la Jerez. El nu trebuie sa fie in forma ? Sa inteleg ca la Ferrari din nou se stie cine e primul si cine e al doilea pilot? Pacat, as prefera sa-i lase sa concureze intre ei.
    Ferrari: "Echipa a decis ca Alonso să nu participe la testele de la Jerez"
  • Foarte frumos monopostul Ferrari. Desi nu sint de acord cu expresia "să-i ofere titlul mondial lui Fernando Alonso". As prefera mai degraba "sa castige ambele titluri" fara a se specifica pe cine prefera la piloti. Eu sint fan Alonso dar nu m-ar deranja sa castige Felipe la piloti si Ferrari la constructori. E posibil ? Poate da, poate nu. E mai bun Alonso decit Massa ca si pilot ? Probabil ca da, dar pentru a castiga la final un sezon e nevoie de foarte multe care sa se potriveasca perfect. pt.Mclaren_Mircea_1984 Nu stiu cine este James Allen de care tot amintesti (o fi el vre-un messia dar eu in ultimii 15 ani nu am auzit de el). Pe de alta parte e aberant sa-ti dai cu parerea despre un monopost doar dupa cum arata. Regulamentul pe 2013 nu aduce mari schimbari fata de sezonul precedent. Stim de la Button ca un McLaren nu e mai rapid decit un Ferrari pe linia dreapta (cursa din Abu Dhabi 2012). Ceea ce le-a lipsit monoposturilor Ferrari in 2012 a fost data de inferioritatea in curbele lente. S-a rezolvat asta din ceea ce se vede in poze ? Are vre-un castig McLaren din ceea ce se vede in poze ? E pueril sa faci astfel de afirmatii atat timp cat nu vezi timpii monoposturilor pe un circuit. Si nici macar pe un circuit nu sint total edificatoare. E ca si cum as pune o poza facuta un photoshop si sa am pretentia ca masina din imagine e mai buna decit un Veyron. E un nonsens desigur. Nu-i asa ?
    GALERIE FOTO: Noul monopost Ferrari F138 pentru sezonul 2013
  • Massa la fel ca si Button in prima jumatate a campionatului nu mai stiau ce sa faca monopostului ca sa functioneze. In cursa din Marea Britanie au luat setarile de la colegii lor si le-au adaptat stilului lor de condus. De aici au inceput sa apara si rezultatele la ambii piloti. Posibil sa fi ajutat si pisalogul la Felipe. Bine ca si-au revenit ambii la timp.
    Massa: "Anul trecut m-am gândit la retragere şi am fost la psiholog"
  • Cata rautate la unii ! Nici despre Schumi nu ar fi crezut cineva ca si-ar ajuta colegul ca sa castige in conditiile in care el nu mai are sanse la titlul la piloti. si totusi s-a intimplat. E interesant cum unii judeca un pilot fara sa aiba habar despre el. De ce oare Hamilton acum e prieten declarat al lui Alonso dar cand au fost impreuna la McLaren nu s-au inteles ? Mai mult, se considera unul pe celalalt cel mai bun pilot. Fara insa sa le afecteze relatia de prietenie. Asta nu denota respect reciproc ? Personal sint convins ca Alonso ar face tot ce ar depinde de el ca sa-si ajute colegul daca ar fi nevoie. Este absolut normal. A mai facut-o si cand a fost la Renault impreuna cu Jarno Trulli.
    Massa: "Alonso m-ar ajuta să lupt pentru titlul mondial"
Pagina
12345...596061...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău