Hai ca sinteti rai ! Se mai intimpla si la altii accidente nefericite. Bine ca s-au terminat doar cu "demolari" de monoposturi si nu au fost alte urmari.
As corecta un pic prima fraza a articolului: Ambii piloti Lotus au fost protagonistii unor accidente care au influenţat şi luptei pentru titlul la piloti (Romain in Belgia iar Kimi in Japonia). Ironia sortii: Alonso are doua titluri la piloti cu Renault, tot doua monoposturi echipate cu motoare Renault l-au oprit din castigarea unui al treilea titlu.
Ciudata mai e si soarta asta :)
Declaratia asta a fost data dupa muuuulllttt alcool ? In afara cursei din Barcelona si vreo doua calificari mai in fata pe grila de start ale lui Maldonado in rest nu am vazut nimic anul trecut de la echipa Williams.
Altfel la echipe au terminat la "doar" 384 de puncte de RBR iar cel mai bine clasat pilot al lor (tot Maldonado) la "doar" 236 de puncte de Vettel.
Dupa performanta din 2012 nu as putea spune ca au atat de mari sanse. Pentru a avea mari sanse ar trebui ca Williams sa faca un mare pas inainte iar restul echipelor sa o ia pe aratura cu dezvoltarea monopostului. Ceea ce este cam greu de crezut.
Saracu' Mark. Deci el e "copilul de mingi" al lui Seb in sezonul urmator.
Pacat. E un pilot bun care este capabil sa conduca si un monopost mai putin performant. dl. Mako se pare ca a uitat cum in prima parte a sezonului "marele" Vettel nu era principalul contracandidat al lui Alonso la titlu. De ce ? Pentru ca nu avea cea mai buna masina.
Si totusi colegul lui Seb se descurca cu ea mult mai bine.
E o prostie sa declari de la inceput cine e primul si cine e al doilea pilot. Monoposturile au nevoie de dezvoltare. Echipa are nevoie de ajutorul ambilor piloti. S-ar putea ca Seb sau Alonso sa nu se descurce cu noile specificatii de pneuri. Ce vor face cei de la RBR sau Ferrari ? Vor dezavantaja pe cei care sint pe val ?
O mare prostie !
Ultimele comentarii
588 in total