• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pablo256r

  • Membru din 15.10.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 588 in total
  • Charles are impresia ca s-a inscris la Olimpiada ? (E important sa participi nu sa castigi). Cum adica nu e nici o graba sa casitgi ceva ? Atunci de ce mai poluati atmosfera degeaba ?
    Pic: "Nu este esenţial să câştigăm puncte cu Caterham în 2013"
  • Fii tu baiat destept Luca si i-al pe Hamilton linga Alonoso. Prieteni buni, se respecta, piloti de exceptie. Cu ce doi in echipa Ferrari nu are cum sa nu castige titlul la constructori.Pune-i sa joace table si sa decida ei cine dintre ei doi castiga titlul la piloti.
    Ferrari: "Vettel, următorul pilot numărul 1 al echipei"
  • Firear sa fie de treaba ! Eu am in garaj un "romb" care are 1,6 dar e 16V. Nici macar nu- pot inscrie in F1 in 2014 ? Care este logica la "evolutia" (ca sa nu scriu involutia) asta a F1 ? De ce trebuie sa fie monoposturile tot mai lente ? Parca formula 1 insemna vitzeza si adrenalina. Nu mai e asa ? Ce vor cei de la FIA ?
    Monoposturile din 2014 ar putea fi cu cinci secunde mai lente
  • Ete nah. pinochio ia incearca sa cauti pe net cursele f1 din 2012. Sa vezi ca nu are nici o treaba ce ai spus mai sus. Cele trei puncte s-au pierdut la Interlagos sau se puteau pierde in Canada, in Marea Britanie sau oriunde altundeva. Da, la Interlagos Alonso a avut sansa sa. A fost o decizie a echipei sa nu schimbe pneurile la momentul oportun (inante de ultimele schimburi). Daca aici luau decizia de a-l chema la boxe cu un tur mai devreme pe Alonso azi altcineva era campion si nu Vettel. Am vazut in transmisiune radare care aratau ca nu va fi ploaie in ultimele 20 de minute ale cursei. Eh, tocmai ca a fost ploaie si inca una care nu iti permitea sa rulezi cu pneuri de uscat. Campionatul pentru Alonso s-a dus in multe curse: Ferrari a dovedit ca au un monopost foarte fiabil (in 2012 nu au nici un abandon datorat problemelor tehnice!) insa Fernando a avut doua abandonuri care nu-i pot fi imputate. Poate si aici s-a decis titlul. Sau cele doua SC care i-au venit de minune lui Vettel din Abu Dhabi ! La fel de bine acum poti spune ca Raikkonen a decis ttlul: in Japonia nu s-a stresat deloc sa intre in pneul dreapta spate al lui Alonso insa in Brazilia a iesit in afara circuitului ca sa nu-l ia pe sus pe Vettel. Titilul la piloti e o insiruire de : monopost competitiv, pilot bun si SANSA. Unul dintre piloti a luat titlul pentru ca le-a avut pe toate trei spre finaulul campionatului. Altul a luat locul doi pentru ca i-a lipsit ceva. Cine a fost mai bun dintre cei doi ? Nu mai conteaza. Unul are titlul iar celalalt statistica. Vedem ce va fi anul viitor !
    Vettel: "Cheia succesului este că am crezut în noi înşine"
  • Pacat ca a plecat de la ei. Sper sa scoata performante mai bune la Mercedes. Desi viitorul deocamdata nu arata bine.
    VIDEO: McLaren îşi ia rămas bun de la Hamilton
Pagina
12345...676869...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău