• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pablo256r

  • Membru din 15.10.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 588 in total
  • Ce-as vrea sa-l mai revad odata pe Schumi din cursa din (ce coincidenta!) Brazilia din 2006. Desi nu am fost nicodata fanul lui, nu pot sa nu recunosc ca ESTE MARE !
    Schumacher vrea să savureze ultima cursă din carieră
  • A crescut mult Lewis. Si anul asta putea fi in lupta pentru titlul suprem daca nu avea atatea abandonuri. Abandon in Valencia de pe locul 3 (accident cu Maldonado), abandon in Germania (pneu spart), abandon in Belgia (accident cu Romain), abandon in Singapore de pe primul loc (cutia de viteze), abandon in Abu Dhabi de pe primul loc (cutie de viteze). Toate nu sint imputabile lui (poate totusi un pic accidentul din Valencia ?). Daca macar o prate din acestea nu existau acum Lewis avea sanse matematice la locul 1. Pacat.
    Hamilton: "La Austin l-am învins pe presupusul cel mai bun pilot"
  • neacsu exagerezi un pic. La Suzuka Massa nu a cedat nici un loc lui Alonso. Alonso a abandonat dupa primul tur. Au mai fost de atunci doua curse in care probabil Felipe putea fi in fata lui. Chestia cu eleronul pare veridica, apare si pe site f1 Ferrari F2012 - modified rear diffuser 18 November 2012 Ferrari brought to Austin a modified version of the new diffuser (see main drawing), which they introduced in Abu Dhabi, for title hopeful Fernando Alonso to use. Unlike the older version, which was run in America by Felipe Massa (see inset), the revised diffuser no longer features two small flaps on the outer channel's side walls. Once again the Italian team also evaluated the addition of multiple vertical fins in the lower section of the rear wing's endplates, but decided to race with the previous solution which has shorter vertical fins. sursa http://www.formula1.com/news/technical/2012/882/1028.html Alta dezvoltare care nu functioneaza pe circuitul real ! Cred ca Ferrari ar fi campioni cu monopostul lor doar in tunelul de vant. Numai ca acolo nu se desfasoara curse :)
    Alonso, dezavantajat la Austin de noul eleron introdus de Ferrari
  • Cata nerusinare la dl.Christian Horner. Cum a fost in cursa din Abu Dhabi cand Vettel era in spatele lui Mark ? - Seb is behind you ... nu contraataca daca te depaseste dar nu a mai fost necesar ca Seb sa atace ca lui Mark i s-a spus de la boxe: Box, box, box now ! Si astfel Seb dus a fost. Iar Mark ulterior a ajuns "in trenuletul nebun" si a fost una dintre victime, a fost nevoit sa abandoneze. A doua zi echipa il critica ca a facut o cursa foarte slaba. Dar noi nu facem asa ceva niciodata ! Mizerabil !
    Red Bull şi McLaren acceptă tactica utilizată de Ferrari la Austin
  • "Anul viitor voi merge la cea mai bună echipă" ... serios ? Cea mai buna echipa este RBR (si asta al treilea an consecutiv). si mai e una care e inca pe locul doi (si e rosie cu un calut pe ea). Cam fara rost declaratia lui Jenson. Si la fel a fost cea a lui Sergio cu " va lupta pentru victorii şi titlul mondial în 2013". Astia doi parca incep deja cearta inainte de a fi in aceeasi barca.
    Button nu crede că Perez va câştiga curse pentru McLaren în startul sezonului viitor
Pagina
12345...868788...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău