• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pablo256r

  • Membru din 15.10.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 588 in total
  • O idee foarte surprinzatoare a "echipei de strategie" de la Ferrari dar care are darul de a amana deznodamantul titlului la piloti pentru ultima cursa. Cat de corecta este aceasta decizie ? Personal daca eram in locul lui Felippe nu aveam nici o retinere. E perfect normal sa-mi ajut colegul de echipa pana la capat. Odata ce nu incalca regulamentele in vigoare nu vad nimic deosebit. Este pana la urma un alt "ordin de echipa". Iar rezultatul final al cursei a aratat ca a fost o decizie corecta (ordinea in cursa ar fi fost cu siguranta aceeasi). Cei care-l injurati pe Alonso rog revedeti startul cursei din SUA. Nu e chiar atat de usor sa ajungi de pe locul 7 pe 4 dupa prima curba. Pacat insa ca "echipa de dezvoltare" a Ferrari nu este la inaltime si nu ofera celor doi piloti un monopost mai competitiv. Cei de la RBR au gasit ceva in ultimele patru-cinci curse care i-a dus in fata celorlalte echipe. Iata ca si McLaren au reusit sa aduca imbunatatiri monopostului si sa devina competitivi in raport cu RBR. La Ferrari insa e multa vorbarie, multe declaratii dar rezultatele nu se arata. Mai au o singura sansa: ultima cursa , cea de la Sao Paolo. Acolo ca sa aiba sanse reale la castigarea titlului la piloti ar trebui sa le dea un monopost superior fata de ce au RBR si McLaren. O vor putea face ? Sincer, ma cam indoiesc de asta.
    Massa, penalizat pe grila de la Austin. Alonso promovează pe şapte!
  • Ohoooo ce cursa plictisitoare ! Cum era inainte de start ? Nu se poate depasi pe acest circuit. Serios ? Sint curios maine sa vad statistica referitor la numarul de depasiri. Lewis omul cursei. A pus presiune tot timpul pe Vettel, a gestionat excelent situatiile create si a gasit pana la urma locul unde poate sa-l depaseasca. De ce nu a contraatacat Vettel ? Pai si unde era sa-l depaseasca ? Pe linia dreapta ? Tocmai pe linia dreapta RBR avea cu cca 20km/h mai putin decit McLaren. Si atunci cum sa-l depaseasca ? Nicicum. Doar l-a urmat, poate,poate greseste ceva si Lewis. Insa nu a fost asa si titlul la piloti inca se joaca. Al doilea om al cursei Felipe Massa. O cursa foarte buna facuta si de el, interesant cum spre final cei doi piloti de la Ferrari isi disputau cel mai rapid tur (care pana la urma i-a revenit lui Vettel in ultimul tur). Alonso si-a facut treaba, a avut din nou un start foarte bun dar dupa aia nu a avut nici o sansa sa tina ritmul cu cei doi din fata. Are o misiune imposibila in Sao Paolo dar ... e sport cu motor si orice se poate intimpla. Alt om al cursei: Jenson Button. Pe strategie diferita de ceilalti piloti (doar Rosberg a mai pornit pe hard) a facut si el o cursa foarte buna. Scumi si Mercedes oaia neagra a cursei: cum sa ajungi de la start de pe locul 5 pe locul 16 la un tur de primii din cursa. Absolut jenant. Si mare pacat pentru Schumi. Pana la urma o cursa incitanta, intersanta, cu multe depasiri, intr-un cuvant a meritat vazuta (si merita chiar si in reluare). Ne intilnim la Sao Paolo sa vedem cine ia titlul la piloti ?
    Hamilton a câştigat Marele Premiu al Statelor Unite, Vettel şi Alonso pe podium!
  • Pentru Fernando cred ca era mai bine daca termina pe 11 si nu pe 8. Ce poti spera la mai bine cand ai in fata ta pe Grosjean si Maldonado ? (glumesc desigur, nu am nimic cu cei doi si am impresia ca s-a exagerat foarte mult in pedepsele primte de ei). Prima curba va fi foarte interesanta. Toata lumea o sa vrea sa treaca, intrarea e larga incit incap 4 masini, dar la iesire doar 2. Poate castiga Alonso aici? Sigur ca poate. Doar a castigat in Valencia de pe locul 11. Doar ca diferentele nu se compara. Judecind dupa calificari cle doua titluri sint deja date. Daca nu e asa si mai avem ce vedea la Sao Paolo e si mai bine :)
    Alonso insistă că va câştiga mai multe puncte decât Vettel la Austin
  • Nu e adevarat ca Button a fost singurul care a exersat startul de pe partea curată a grilei. Se vede foate clar in antrenamente nr.3. Cel putin si Alonso a incercat un start si inaintea lui a mai fost cineva (nu mai retin cine a fost si nu am inregistrarea). Si de pe partea para a incercat cineva dupa incheierea antrenamentelor. Traditional locurile pare de pe grila de start ofera aderenta mai scazuta fata de locurile impare. La toate circuitele este la fel. Ca circuitul este alunecos este si din cauza alegerii gresite a variantelor de pneuri disponibile. Cu medium si hard nu au avut cum sa "gumeze" trasa ideala. Cat despre circuit ... cine scapa de prima curba a avit sansa. Si asta e valabil la toti pilotii. Se poate castiga foarte mult daca franezi tarziu pe urcarea in panta doar ca s-ar putea sa mai fie vre-o masina in calea ta pe care nu mai ai cum sa o ocolesti. Sper sa avem o cursa frumoasa si fara accidente, toti pilotii sa ajunga la casele lor dupa ce se termina totul.
    Hamilton, îngrijorat că piloţii de pe locurile pare ale grilei vor fi dezavantajaţi la start
  • Cum e aia cu ... "speranta moare ultima?". Pare absolut incredibil cum mai poate spera sa fie in fata lui Vettel cand ei nu au fost pe nicaieri pana acum. Tare curis sint cum se va desfasura concursul. Vine un OZN si deodata cele doua Ferrari o sa fie avioane ? PS: ar fi frumos un 1-2 sau 1-3 pentru Ferrari. Dar la ce au aratat pana acum nu vad sa existe nici o sansa. PS2: de fapt ar exista o sansa dar e putin probabila ... sa iasa din concurs din cauze diferite (accident sau defectiuni diverse) primii 6-7 din fata lor. Ceea ce e prea putin probabil :)
    Alonso insistă că va câştiga mai multe puncte decât Vettel la Austin
Pagina
12345...909192...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău