Mai Jane
Esti de rasul curcii deja ! Ce treaba are si stirea asta cu Alonso ?
Pentru tine indiferent ce stire e trebuie neaparat sa pui o postare cu cat de nenorocit, cat de slab, cat de ... pune tu mai departe ce vrei ... este Fernando Alonso.
Cum pisici poti sa-ti imaginezi ca Mark Webber abandoneaza pentru ca e Alonso in spatele lui ? Eu nu-mi amintesc de un incident asemanator anul asta, dar poate ma insel.
Zi-mi te rog: e regulamentar ce a facut Vettel la depasirea lui Hamilton sau nu ?
Speranţele lui Alonso la titlu sunt în viaţă datorită mai multor factori:
- locul 1 obtinut de Hamilton in cursa din USA
- "strategiei echipei" prin retrogradarea intentionata a colegului de echipa (prin ruperea sigiliului de la cutia de viteze)
- startului foarte bun pe care-l are Alonso (la modul general) in primul tur. A fost cea mai mare si singura lui realizare: de pe locul 7 sa ajunga pe locul 4 in primul viraj. In rest a muncit mult, pe pneuri medium inca a fost binisor dar pe hard a mers foarte prost.
Deznodamantul s-a amanat cu inca o saptamana doar ca ramane provocarea: poate Alonso cu Ferrari sa castige cursa din Brazilia ?
Daca aici raspunsul e foarte indoielnic mai departe nu prea mai are rost sa mergem cu presupunerile.
Urata rau chestia asta cu alternatorul de pe monoposturile dotate cu motoare Renault. Cele fabricate in 2012 nu sint sigure, la cele fabricate in 2011 s-a epuizat stocul iar ei au nevoie de cel putin un alternator care sa nu crape in ultima cursa.
Numai in locul lui Vettel sa nu fii in cursa de la Sao Paolo.
E totusi ciudat cum de Renault nu poate sa rezolve problema. Din cate am inteles alternatoarele cu pricina nu fabrica in ... Italia. Asta sa fie "buba" ? Sau inginerii RBR depasesc anumite limite de siguranta in functionarea motorului care duc la supraincalzirea alternatorului ?
Ar fi pacat ca titlul la piloti sa se decida datorita unui abandon in ultima cursa.
Daca obtineau titlul la constructori fara sa incalce regulamentele (si) anul acesta imi scoteam palaria in fata lor. Doar ca nu e asa. Au fost multe incalcari de regulament si nu au patit nimic (gauri neregulamentare in podeaua masinii, evacuare ilegala, etc). Sint absolut convins ca nici acum monopostul lor nu este tocmai in ordine.
Probabil de vina sint regulamentele de vreme ce se pot interpreta dupa bunul plac fara sa patesti nimic.
Mai sa fie ! Cum se intimpla asta ? De cate ori nu castiga Vettel o cursa intotdeauna e altcineva vinovat ?
Lewis era cu 0,4 - 0,5 mai rapid pe primul sector in aproape fiecare tur.
Pe linia dreapta unde se putea folosi DRS McLaren avea viteza maxima mai mare cu cca 20km/h decit RBR.
Pur si simplu Lewis a avut inteligenta necesara sa astepte momentul oportun. Atat si nimic mai mult.
Interesant ca nimeni nu l-a intrebat pe dl.Vettel de ce a incalcat din nou regulamentul: ai voie sa schimbi directia de mers cand un monopost intra in depasirea ta o singura data. Revedeti va rog inregistrarea de mai sus sau cursa. Vettel a efectuat doua schimbari de directie. De ce unii au voie sa incalce regulamentul de cate ori vrea muschii lor si nu patesc nimic ?
Regulamentul nu este acelasi pentru toti ?
Ultimele comentarii
588 in total