• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

zarnesteanu

  • Membru din 08.01.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1833 in total
  • @Dutz, asa e. Anul asta Equinox EV i-a luat coroana lui model Y, dar totusi, vanzarile sunt slabute comparativ cu motoarele ice. La fel, si Lyriq-ul, pe segmentul lui sta foarte bine, insa cifrele de vanzari nu sunt inca unde trebuie sa fie. Este totusi incurajator ca au cresteri serioase de la un an la altul. Acuma ca dependenta de petrol va mai dura inca mult si bine este iarasi foarte clar. Chiar ma intrebam daca Chevron cumpara terenurile bogate in Lithium, pentru a le exploata, sau pentru a le inchide si a prelungi dependenta Americii de petrol? Legat de productia de electricitate a panourilor de pe casa, da, e foarte mica. Nu acopera nici macar necesarul zilnic, dar este un ajutor pentru retea si pentru buzunarul proprietarului. Mai ales in zonele unde curentul este scump. Partea dureroasa pentru petrolisti este ca trecerea la masinile electrice le musca serios din profituri. De aici le vine transpiratia. Conform articolului, inca din 2018, masinile electrice au redus cu 1 milion de barili consumul zilnic de benzina/motorina. Din 2024, s-a ajuns la 2 milioane, iar din 2030 se estimeaza ca vor fi 5 milioane. Zilnic! Vanzarile de masini electrice sunt slabe pentru ca este o tehnologie inca incipienta, iar firmele care au avut in trecut probleme de fiabilitate, prezinta si mai putina incredere in prezent. Pe de alta parte, daca modelele noi vin cu peste 500 km range si viteza de incarcare la peste 200kWh, adoptia se va face mult mai usor. Pentru mine pragul psihologic a fost raza de 500 km. Incarc exclusiv acasa, nu depind de chargerele publice si totul este in regula. Am ajuns sa ma relaxez si sa las frecvent masinile sa ajunga sub 60%. Chiar ma gandeam sa imping pragul spre 40%. Practic pot sta linistit o saptamana (sau mai mult) fara sa bag nici o masina in priza. Odata ce ai parcat in fata casei, ceasul incepe si ticaie. Incarcarea isi vede de treaba ei, in timp ce tu iti vezi de treburile din casa. In 2-3 ore iesi, o scoti din priza si cu asta basta. Prefer oricand "deranjul" asta decat sa las aproape saptamanal la benzinarie $100 pe fiecare masina. Acum 10 ani faceam plinul la 3-4 zile maxim. Uneori dupa 2 zile de weekend mai cotizam odata. Ideea este ca multi incep sa se destepte si sa faca pasul. La lucru am un coleg care isi ia masinile in lease. Am stat o jumatate de ora sa-i raspund la intrebari pentru ca deja face si el rocada spre electrice. Treaba asta are sanse sa prinda tot mai bine cu cat noile modele vor fi mai performante si retelele de incarcare mai bine puse la punct. Dar nu stie nimeni care va fi viitorul. Honda a anuntat ca isi reduce investitiile in SUV mari din cauza insecuritatii politice a lui trump. Chiar daca bizonul dispare dupa 4 ani, totusi inertia masurilor se va extinde cel putin 2 ani dupa expirarea mandatului. Daca bineinteles, nu ramane fuhrer pe viata, ca putler. In ciuda tuturor stirilor pesimiste, piata ramane totusi pozitiva, pentru ca, din fericire, lumea nu se mai uita la modelul american. trump a distrus multe, dar cel mai important este ca i-a desteptat pe multi si i-a fortat sa gandeasca pe picioarele lor, sa devina independenti de US. Asta e cea mai mare "realizare" a clovnului falit.
    SUA va renunța la subvențiile pentru mașini electrice
  • Legat de legea asta chiar citeam astazi ca portocala nebuna, nu doar a taiat fondurile pentru baterii si eoliene/solare, dar a crescut investitiile in forare si exploatare de titei si gaze naturale. In acelasi timp a eliminat limitele de emisii de metan in atmosfera, industria extractiva si de prelucrare a produselor petroliere avand voie sa polueze la liber, fara nici o restrictie. Deci nu doar putoare fosila, dar si otrava in aer, direct de la sursa. Am fost in cateva combinate de prelucrare a petrolului si gazelor naturale. Pentru toti banii din lume n-as lucra in mirosul si contaminarea aia. Si asta e in America de Nord. Ce o fi prin rusia si tarile bananiere, nici nu vreau sa ma gandesc. Se pare ca cercul miliardarilor din jurul lui trumpica pierd zilnic intre 2 milioane de barili datorita masinilor electrice, inca de anul trecut. Pana in 2030 se preconizeaza ca se va ajunge la 5 milioane pe zi iar asta ii innebuneste la paroxism. Intre altele, BP, Chevron, etc, au inceput sa cumpere la disperare minele de lithium din Texas si Arakansas, tehnologii si baterii de la Tesla si alti producatori mai mici, pentru a-si asigura painea pe ziua de maine. Lumea se desteapta si nu mai pune botul la sperietorile si momelile petrolistilor. Big Oil companies devin big EV's pentru ca le fuge pamantul de sub picioare. Sursa: https://insideevs.com/news/764730/evs-displace-millions-of-barrels-of-oil/ De luna trecuta daca nu ma insel deja s-au introdus avioane electrice pe distante scurte pentru transportul de pasageri. Am un prieten care a lucrat de-acum 10 ani la dezvoltarea unui prototip. Daca unii mai faceau misto de el, acum e tacere totala :)
    SUA va renunța la subvențiile pentru mașini electrice
  • Eliminarea taxei auto nu reprezinta mare lucru. Si asa era aplicata doar masinilor in lease. Eu cand mi-am luat masinile nu mai era nici un ajutor de la guvern si asta nu m-a impiedicat sa fac pasul. Problema uriasa este ca se reduc INVESTITIILE in tehnologia bateriilor, energie solara, eoliana, etc. America este pe punctul de a deveni independenta de china prin tehnologia lithium-mangan (GM si Ford) + altele. Asta nu-i convine cretinului portocaliu, si nici miliardarilor care il sustin. Iar aici pe site citim fel de fel de fantasmagorii in legatura cu suportul masinilor electrice, dar cineva refuza sa vada agresiunea firmelor de petrol fata de consumator. Pe toate planurile. GM renunta la platforma Ultium care este deja foarte foarte buna, pentru ca are ceva net superior pe teava. La Ultium, modulele bateriei sunt inlocuibile, inclusiv cu module de generatie viitoare, care se presupune ca vor fi si mai performante. In Texas 33% din retea se bazeaza pe stocarea energiei in baterii, ca sa tina pretul jos la electricitate, pentru populatie. Prin eliminarea investitiilor in R&D America se impusca singura in picior in competitia pe plan mondial. china nu doarme, iar Europa este, deocamdata, leader la inventii si creativitate stiintifica. Oricum, odata cu caderea Americii in umbra nazismului, este foarte bine daca vor fi depasiti tehnologic de altii. In 1939-1945 am avut noroc cu o societate solida si democratica sa lupte impotriva delirului national-socialist. In 2025 exact aceasta societate a devenit periculoasa prin infiltrarea cancerului de extrema dreapta in structurile ei. Calea spre autoritanism este clara. Daca America nu lupta impotriva ei insisi anii astia, suntem pierduti. Va fi o coalitie putler-xi-tramp iar negura sclaviei se va asterne peste toti pe ani de zile. Nivelul de control la care s-a ajuns in ziua de azi pana la individ este inspaimantator. Iar cu scelerati ca inexorabil, matei cel nou si altii mai mici, pe site-ul asta, libertatea si independenta nici macar nu vor mai fi pomenite in cartile de istorie. Care carti adica?
    SUA va renunța la subvențiile pentru mașini electrice
  • Doua pauze de 15 minute la un drum de 1100 km sunt minimum minimorum, oricat ai fi de grabit. Asta a fost doar o demonstratie de forta avand in vedere ca a fost trafic combinat intre oras si autostrada. Mercedes sunt pe drumul cel bun.
    VLE, viitoarea utilitară electrică Mercedes-Benz, a parcurs 1.090 de kilometri în 13 ore
  • @Jian, total de acord. Atat timp cat avem habotnicia asta de a impune prin lege lucruri care ar trebui sa fie la libera alegere universala, vor aparea reactii firesti. Guvernele ar trebui sa ajute industria la tehnologiile incipiente, dar daca treaba nu devine sustenabila in timp, stop complet la subventii. Bateriile au evoluat si inca evolueaza. Indiferent ca ne place sau nu, china e in pole position. Ei au cel mai mare interes sa scape de dependenta de petrol. Europa ar trebui sa fie in aceeasi oala, dar nu vrea. Pentru ca are o industrie intreaga care trebuie schimbata din temelii. In plus Europa trebuie sa poata satisface necesitatile de incarcare ale parcului de masini electrice (prezent si viitor) daca vrea sa faca trecerea cu adevarat la EV. Nu doar in vest, ci si in sud si in est. Tehnologiile incep sa devina tot mai atractive (vezi cazul CLA si X3 electrice, si multe altele), dar mai sunt si cazuri de oferte ramase foarte mult in urma, de masini cu range de 250-300km. Eu nu mi-as lua masina electrica cu caracteristicile astea. Dar una moderna, cu tehnologii de top, absolut! Eu am ajuns demult la punctul in care accept oricui sa faca alegerea care-i place, ICE sau EV. Cel mai important este sa intelegem ca sunt oferte super decente in fiecare tabara si tot ce ne ramane de facut este sa ne bucuram de ceea ce avem.
    Stellantis readuce la viață divizia de performanță SRT
Pagina
12345...141516...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău