• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

zarnesteanu

  • Membru din 08.01.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1782 in total
  • @Jeremy Clarkson, daca nu ma insel, expresia ii apartine lui Matt Watson. Pe chestia asta Mazda l-a "blacklisted" :):):) N-a mai vazut nici o masina la test de atunci. Deci nu e chiar universala admiratia pentru mazda 2. De la mine sigur nu vine.
    Universal apreciat
  • Cineva iarasi nu se poate abtine. Cineva, cu un ego super-umflat simte nevoia sa dea peste nas si sa aiba ultimul cuvant. E absolut ... fara cuvinte. Chiar nu poti sa te bucuri de volanul care-l tii in mana si sa-ti vezi de treaba? Pe bune, cat de seaca trebuie sa-ti fie viata, sa jubilezi la niste cifre de vanzari care nu depind cu nimic de tine. Ma gandesc cat de asanata ar fi sectiunea de comentarii fara personajul trist, care trebuie sa-si verse obsesiile plictisitoare ani de zile la orice stire pro electrice. Am masina electrica si fara indoiala ca sunt in luna de miere. Totul nou, miroase frumos, liniste, putere, eleganta, face tot ce-i zic, imediat etc. Dar inca n-am dat de problemele lor specifice. Inca, masina mi se potriveste perfect la stilul de viata si nevoile curente. Sincer, am liber sa-mi iau un CLS sau S Class Executive (second hand decent, NU NOU) asa cum le-am visat ani de zile. Dar mi s-a dus orice interes pentru motoarele cu combustie. Chiar si pentru incredibilul Mercedes. Daca am gasit un deal bun la electrica pe care o vreau, am dat C Class-ul fara sa clipesc. Dar ... ma intereseaza un zero barat sa ma apuc sa fac misto pe-aici de oricine prefera motoarele pe combustie. E cea mai stupida pierdere de vreme sa ma frece pe mine pe ce isi cheltuie banii niste colegi de discutii pe Automarket.ro. Nu e nevoie decat de o umbra de inteligenta sa-ti dai seama ca oricine in jurul tau are alte prioritati si circumstante decat tine. Sunt comentarii anti-electrice? Care-i problema? Chiar trebuie pumnul in gura la orice nu seamana cu tine? Motoarele ice au spre 150 de ani de la inventare, au sute de milioane de fani in lume. Au avut farmecul lor. Acum vine altceva. Maine o sa fie iarasi ceva nou. In timpurile moderne totul evolueaza cu viteze ametioare. E greu chiar si pentru un specialist in domeniu sa tina pasul cu noutatile, dara-mi-te pentru omul de rand care isi vede de viata asa cum poate. Sincer, eu unul nu mai am energie. Pur si simplu e cel mai bine sa te lasi pe spate in fotoliu, sa faci ceea ce e important pentru tine si familie, iar in rest, fiecare cu pacea lui :)
    Vânzările de mașini noi au crescut cu 3% în Europa, în martie
  • @dan_grc, :):):), cine stie, cunoaste. Am uitat sa-i zic "La Multi Ani" duminica.
    Buick lansează sub-brandul Electra în China
  • Se pare ca am generat discutii nedorite din cauza exprimarii. Cand am spus "masini locale" m-am referit nu doar la Dacia, ci in general la masinile europenei. Pentru cine sta in America de Nord, local pot sa insemne si masinile americane. Personal, am de ales masini de pe doua continente care sunt, inca, bazate pe crestinism si democratie. Si slava Domnului, ai de unde alege calitativ, pentru toate gusturile si portofelele. Odata cu varsta, tendinta anti-Asia, a ramas aceeasi. Ce am schimbat radical a fost faptul de a mai judeca pe oricine in privinta alegerii personale. Fiecare are dreptul sa cumpere pe banii lui exact ceea ce i se potriveste, in bugetul pe care si-l permite. Faptul ca ma limitez sa influentez doar ceea ce pot, prin alegerile mele, m-a scutit de nenumarate discutii inutile cu prieteni, cunoscuti, colegi la lucru, etc. Putem schimba pareri si experiente, dar nu mai incerc sa influentez pe nimeni. Sunt mult mai linistit sufleteste si eu si cei din jur :) Treaba asta e valabil nu doar la masini, ci si in politica, decizii la servici, relatii interpersonale sau in familie. Mi-au trebuit ani de zile sa inteleg ca linistea interioara o castigi atunci can iti vezi de treaba ta si ii lasi pe ceilalti sa fie exact asa cum isi doresc, nu dupa cum crezi tu ca e bine. Nu doar eu, dar toti din jurul meu au dreptul sa greseasca si sa invete din greselile lor. Iar peste o vreme, ne intalnim, ne impartasim din experiente, invatam ce avem de invatat si mergem mai departe. Mai intelepti si mai adaptati vremurilor care vin. Faptul ca am ales o masina electrica, in ciuda opiniilor contrare ale majoritatii cu care intru in contact zilnic, e doar un semn de stabilitate. Doar eu stiu exact ce imi trebuie, ce mi se potriveste si inteleg perfect ca nu e aplicabil nimanui altcuiva, decat cel mult, partial. Ar fi extrem de benefic sa incetam sa ne judecam si sa sarim obsesiv la beregata cuiva ori de cate ori posteaza o parere. Doar pentru ca cineva conduce un BMW nu inseamna nimic. Sunt foarte multi soferi de BMW echilibrati, cu capul pe umeri, care exceleaza in profesiile lor. Oameni absolut normali in viata de zi cu zi. Faptul ca Romania are o putere financiara relativ scazuta iar nivelul intelectual in anumite paturi sociale e abismal, are legatura zero cu BMW-urile second hand. Un week end placut:)
    Marca chineză Denza aterizează în Europa. Primul model, un break electric de 965 CP
  • Sunt de vreo doua saptamani in mijlocul Mexicului intr-un orasel industrial si sunt o carca de masini chinezesi pe drum. E drept, nu electrice. Aici sunt foarte incruntati la idee, mai ales din cauza infrastructurii. Sunt deschisi cel mult la hibride. Dar byd, cherry si altele, vad in fiecare zi. La fel si in Dominicana, Cuba (cat ii lasa guvernul) si alte tari bananiere. Omul daca vrea masina noua, o chinezoaica e mai la indemana decat de la firmele clasice, desi au inceput si chinezii sa ridice pretul. Pericolul mare este ca odata ce penetreaza o piata, chinezul o sa ridice preturile exact cum au facut si japo (acum 50 de ani) sau coreenii mai recent. Odata eliminate firmele europene si americane de traditie, preturile vor urca la sigur, in lipsa concurentei. Deci ramane cum am stabilit de la inceputurile Automarket-ului, desi mi-am luat injuraturi grupa mare :) Cumparati local, de-al casei, ca alegeri sunt destule. Odata falimentati ai nostri de catre asiatici, va fi spre imposibil de revenit la ceea ce avem in ziua de azi.
    Marca chineză Denza aterizează în Europa. Primul model, un break electric de 965 CP
Pagina
12345...141516...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău