• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

zarnesteanu

  • Membru din 08.01.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1725 in total
  • Wow, deja au trecute 3 ani de la lansare? Greu de crezut. Combinatia de culori din poza e una din favoritele mele. Cat despre motorizari, in America de Nord aproape nimeni nu stie de Renault iar tot ce vine in 4 cilindri e strict Mercedes. Distractie placuta la aruncatul cu noroi. Daca tot nu iti permiti masina de ce nu? Daca as sta in Europa provenienta motorului ar fi ultima mea grija. Renault nu sunt ageamii la motorizari. Ceva Formula1 va suna cunoscut? Acolo nu s-au umplut de cacao cum a facut-o honda ani la rand. Plesneala dupa plesneala pana cand Alonso a trebuit sa schimbe campionatul cu totul.
    Mercedes-Benz CLS facelift: modificări estetice minore și o gamă extinsă de tapițerii
  • @kiro, absolut genial !!! Nu scriu mai mult ca-s la lucru. Chapeau mec!!! (sper c-am scris bine)
    Versiunea electrică a lui Mercedes Clasa G ar putea fi lansată în 2024
  • Ha-ha-ha .. Foarte corect Dane. Din pacate insa toti oftam, si cand ne uitam la preturile masinilor normale, noi sau second hand. Este incredibil, dar CLK-ul meu astazi as putea sa-l vand cu un profit frumusel. Cu doi ani mai vechi si 10,000 km in plus. Din pacate insa, nu stiu ce as putea sa-mi cumpar mai nou si emotional mai atractiv, la banii aia :):):)
    Prețuri Fiat 500 electric în România: start de la 27.200 de euro
  • The Unthinkable !!! Recent am asistat la lucru la cea mai socanta concediere din viata mea. Desi imi vine greu si astazi sa inteleg ratiunea din spatele acestei miscari, trebuie sa accept ca din pozitia mea nu pot sa vad tot tabloul, jocurile din culise si mai ales motivul real. Dar mi-am dat seama, inca odata, ca viata bate filmul, fara drept de apel. Absolut nimic pe lumea asta, ce tine de om, nu este permanent si indestructibil. In fine, las socul deoparte si revin la Mercedes. G Class electric huh? Noaptea mintii, ce sa mai zici. Si totusi ... Imi dau seama ca asa se fac banii. Banii grei. Castigati inteligent, cinstit si pe termen lung. Exact din situatii de genul celei din articol. Cand toata lumea este ferm chitita si inmatritzata pe o directie, si tu o iei in alta parte, diferit de poteca batuta, comoda si sigura pe care o stiau batranii de generatii. Dupa ce ai stat ani de zile si ai analizat miscarea, ai bagat in ecuatie toate necunoscutele la care te poti gandi si de care esti constient la momentul prezent, atunci apesi pe tragaci. Pentru ca ai un plan pentru toate riscurile si tot ce este omeneste posibil, ai luat in calcul. Da, riscurile exista si sunt enorme. Dar beneficiile, in caz de reusita, sunt pe masura, si chiar mai mari. Mercedes nu cred ca se arunca orbeste cu capul inainte. Si daca nu merge miscarea, au un plan B la care sa revina si sa-si tina afacerea pe linia de plutire. S Class este dezvoltat pe doua platforme distincte: electric si clasic. Au dezvotat foarte bine tehnologia mild hybrid. Deci au timp sa vada ce merge si ce nu, cum vor evolua vanzarile, samd. Probabil la fel va fi si cu G Class. Cu atat mai mult aici. Pentru ca masina asta e in productie de peste 40 de ani. Tocmai a primit o generatie noua, care poate s-o duca cel putin inca 10 ani. Timp destul sa evalueze varianta electrica. Si totusi in acest timp, de la baieti destepti, de la care nu te-ai fi asteptat, auzi cele mai hilare ipoteze. Ca cineva ne fura libertatea, ca ne ingradesc in casa cu masca la gura, ca una ca alta. In timp ce realitatea isi vede de treaba si de fenomenele ei. Covidul face ravagii si totusi, inteligentii sunt intr-o negare ferventa si viata e plina de conspiratii, in timp ce cazurile ating zeci de mii pe zi, iar regiuni si tari intregi intra in lockdown. La fel, evolutia tehnica a permis invazia spatiului privat la profunzimi inimaginabile acum 20-30 de ani. Depinde de noi cum structuram legile unei tari si regulile de functionare ale acestor tehnologii. Lupta trebuie data in alta parte decat pe un site auto cu plangeri inutile si cu motivatii copilaresti. Toti gresim, inclusiv eu insumi :):):) la greu, si din fire, suntem ferm convinsi ca noi avem dreptate si doar noi suntem pe calea cea buna. Dar uneori, viata vine peste noi, cu miscari gen G Class sau Hummer electric, si ne arata ca se poate si altfel. Simplu, eficace, fara tam tam si drame emotionale. Sunt gata sa admit ca masina electrica nu este perfecta, si la cateva articole inca nu se ridica la nivelul masinii cu ardere interna. La fel au fost si motoarele termice la inceput. Dar posibilitatile sunt fenomenale. Iar ca inginer, am trait pe pielea mea sa vad schimbari majore care nu s-au intamplat de la o zi la alta. E nevoie de multa transpiratie, de esecuri si incercari persistente pana la limita nebuniei ca sa razbesti in ceva. Ori ca sa folosesti electricitatea, un domeniu cu inca destule necunoscute, trebuie timp, investitii, multa stiinta si o vointa de fier. Combinat cu alte ramuri ale fizicii si stiintei materialelor, intr-o zi o sa putem spune ca a meritat efortul. Fara speranta asta, am fi trait si azi in pestera, ciomageam vanatul si ne pisam in albia raului. Si am fi avut impresia, cu burta plina si cu blana de oaie pe umeri, ca viata este superba.
    Versiunea electrică a lui Mercedes Clasa G ar putea fi lansată în 2024
  • Superb. Masina electrica, lansata pe platforma conceputa doar pentru propulsie electrica. Nimic altceva. Nu platforme comune electric-m.a.i. , supe reincalzite, masini de tranzitie, samd. Asta e un indiciu ca s-au mutat complet pe electric. Viitorul suna bine. Chiar daca pentru multi nu pare asa :):):) Legat de autonomie, daca din 770 km raman doar jumatate disponibili pe vreme caniculara sau friguri polare, tot e foarte foarte bine. Deja poti sa iesi cu ea din oras la drumuri medii, de cel putin 300-400km. Pentru excursiile mai lungi, deja clientul de EQS foloseste alte mijloace de transport :) Pentru noi, oamenii de rand, probabil in 10-15 ani vom fi si noi la nivelul asta, cu oferte de la producatorii de masa. Cu putin noroc, chiar mai repede.
    Noul Mercedes EQS va fi lansat în Europa în luna august
Pagina
12345...151617...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău