• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

zarnesteanu

  • Membru din 08.01.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1785 in total
  • @Ion Tufis & @Botorog, va agatati ca inecatii de paie :):):) Bai frate, la punctul 3, voi doar atat ati retinut? Bujiile? Ha-ha-ha ... Ia ganditi-va putin ce mai intra intr-un motor? Ceva injectoare? Curea/lant de distributie? Semering-uri? Pompe de inalte? Turbo/Superchargers? Etc etc. How about the whole engine? Adica sa elimini cu totul motorul ala? Oricat de performant ar fi, e o tehnologie veche care si-a trait traiul si si-a mancat malaiul. Cam cati bani costa toate "schimbabilele" astea? Cam cat te costa niste prostii de proiectare in valoare de $0.50 dar manoopera de mii de dolari? Vreti sa va dau exemple? Cam cata poluare produc zeci de mii de tone de ulei ars care se schimba anual pentru functionarea corecta a motoarelor? Dar a transmisiilor? Cat de toxice sunt, aveti idee? Va dau dreptate cu preturile. Pentru omul de rand, masina electrica nu este rezonabila in majoritatea cazurilor. Dar daca stai la oras, ai casa si faci naveta pe distante scurte, indiferent de zona geografica, masina electrica merita din plin. Situatia asta se potriveste manusa pentru America de Nord si Europa de Vest. Restul lumii deocamdata nu conteaza. Vor veni in valul al doilea cand tehnologiile vor evolua suficient. Repet, la ora actuala au destule minusuri, dar sunt situatii in care minusurile sunt absolut neglijabile. Deocamdata cererea de masine electrice depaseste cu mult capacitatea oricarui producator. Deci ... Noi astia mai rupti in c/r (ma includ si pe mine) ne limitam la second hands si comentarii pe internet. Dar cine are sa scoata banul, nu mai dactilografiaza pe Automarket.ro si lauda dieselul. Pleaca acasa cu electrica si-si vede de viata. Week end placut. PS. Am descoperit recent pe internet cantece la chitara din tinerete. Si pa romanski si pa ghermanski. Pur si simplu iti dau lacrimile. Fantana lui Botorog face parte din pachetul de amintiri si n-am chef de aciditati la ora asta. Hai pa si iarna usoara, cat a mai ramas din ea.
    Ford a luat o decizie radicală: va vinde doar mașini electrice în Europa după 2030
  • @Fantana lui Botorog, daca n-aveai nick-ul asta, nu raspundeam :) Hai, in ciuda tonului acru, sa repet a 50j-de-mia oara: 1. Lipsa poluarii concentrate in marile orase 2. Lipsa totala a schimbului de uleiuri de tot felul (motor, cutii de viteze, convertoare, etc) 3. Lipsa bujii si intretineri costisitoare a motoarelor 4. Momentan, mult mai ieftin de exploatat, cel putin in tarile cu apa calda 5. Silentiozitate (cu doua taisuri, daca iti placea sunetul anumitor motoare) 6. Performante net superioare m.a.i. 7. Fiabilitate net superioara, mai ales pe termen lung. Or mai fi si altele, dar nu mai stau sa gandesc ca e oricum tarziu la mine in sat. To be fair, au si dezavantaje (tot majore) si nu putine. Vi le las voua sa le enumerati ca le stiti mai bine :) @alex, masinile cu m.a.i. oricum sunt pe trend de scumpire. Putini inteleg ca din cauza asta nici electricele nu pot deveni mai ieftine. E tot mai multa informatica in computerele masinilor, iar programatorii nu sunt ieftini nicaieri in lume, nici macar in Romania. :) Dezavantaje sunt
    Ford a luat o decizie radicală: va vinde doar mașini electrice în Europa după 2030
  • Asta inseamna ca de pe acum, ei nu mai baga bani in dezvoltarea generatiilor urmatoare de modele pe benzina/motorina. Eu tot zic demult ca lumea e in schimbare, dar multi inca nu vor s-o accepte in ruptul capului. Deocamdata contra-argumentele masinilor electrice sunt cat de cat valide. In clipa in care insa se va produce o tehnologie care sa rezolve macar una din marile probleme, totul va fi istorie. Chiar si fara asta, cu ce avem la ora actuala, balanta incepe sa se incline ireversibil spre electricitate. Beneficiile sunt prea multe pentru a mai fi bagate sub pres de marile companii petroliere. Si mie imi pare rau dupa AMG-urile de 6.0L si 6.2L. Chiar foarte rau. Dar astea sunt vremurile si nu mai sunt multe de facut.
    Ford a luat o decizie radicală: va vinde doar mașini electrice în Europa după 2030
  • Intre timp, Tesla tocmai a depasit Audi la vanzari in America de Nord. Asa ca mai bine s-ar uita in curtea lor sa-si faca un plan de bataie realist. Audi sunt in declin de ceva vreme in US. https://www.autoblog.com/2021/02/16/tesla-tops-audi-2020/
    Analiștii: Volkswagen va depăși Tesla la vânzările de electrice până în 2025
  • Imi dau cuvantul de o onoare, am inceput sa citesc comentariile si am uitat despre ce era articolul. Pe urma am sarit la greu sa ajung la patratelul de scris si gata. Cu asta basta. Am iesit de aici
    Emisiile scumpesc drastic noul Volkswagen Tiguan R în Franța: încă 30.000 de euro peste prețul oficial
Pagina
12345...353637...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău