• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

zarnesteanu

  • Membru din 08.01.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1727 in total
  • Inca o zi proasta. @mascarescu si gasca de hateri, n-au de ce sa se lege. Acuma i-a pleznit ghinionul pe non-germani. Ba-baietz', lucrurile astea sunt inerente cand introduci pe piata o tehnologie noua. In lumea reala, lucrurile n-au cum sa mearga perfect niciodata. Ca sa intelegi asta, trebuie sa pui mana sa muncesti si sa incerci sa faci ceva cu puterile tale. Vaicareala din fata monitorului nu ajuta.
    Polestar cheamă în service toate unitățile Polestar 2 produse până acum: problemă la software pentru 2.200 de mașini electrice
  • Vaaaai ce bine arata. Vaaaai ce performante are! Baaah, da' nu se vinde. Pe nici o piata. Astia care o lauda si-o ridica in slavi n-au bani de ea. Astia care au bani de ea isi iau altceva. Ce mister frate !!! Sa te dai cu capul de pereti si nu intelegi de ce asa masina reusita e un dezastru la vanzari. Si ce culoare faina are. Exact ca un Mercedes / BMW / Audi, etc. La fel si genesis prin America de Nord. Le lauda toti youtuber-ii de li se usuca gura, dar pe strada mai deloc. De ce? Nu stie nimeni sa raspunda. Toate laudele suna a gol si teribil de fals, ca intr-o oala in care incerci sa faci vocalize dar de fapt esti total afon la muzica. Pe urma mai vezi cate una pe strada, si cumva, de la distanta ti se pare ca ala care si-a luat-o are moaca de looser. Greu de explicat. Stie si el ca a facut o greseala, dar acum, cand vede reactia publicului e prea tarziu. S-o vanda sa scape de ea e spre imposibil, fara sa piarda niste sume de la care sa-i vina rau. Si-atunci ce sa faca? Isi inghite greata, trage aer in piept si incearca sa-i mai dea cate o blana. Si surpriza! Nu-l ia nimeni in seama. Daca mai face prostia sa apara pe vreun un circuit, la o liniuta, pe masurate, puf. A doua zi rade tot internetul de el si ajunge vedeta la failarmy. Iar aia care o laudau, si-au luat banii pe vizualizari si s-au facut nevazuti. Ce nesimtiti. Si el, ce sa faca? Are stinger, s-a intepat de data asta. Intrebarea este daca a invatat ceva din toata aventura, sau data viitoare, iar o sa se uite in gura laudacilor pe internet? Suspansul ramane ... va urma ...
    Primele imagini cu versiunea europeană a lui Kia Stinger facelift: GT-ul producătorului asiatic va fi disponibil doar cu motorul V6
  • Nevasta-mea face 11 km pe sens pana la lucru. Ar fi masina perfecta pentru naveta. Chiar si in cele mai vitrege conditii de iarna tot o incarci cam odata pe saptamana. At fi suficient.
    Dacia Spring va fi prezentată în 15 octombrie: "Cea mai accesibilă mașină electrică din Europa" va avea autonomie de 200 de kilometri
  • Cam astea sunt efectele crizelor. Un cutremur din afara, o slabire din interior, si crengile mai mari sau mai mici incep sa se desprinda din copaci. Asta este inca un efect vizibil al magnitudinii crizei prin care trecem la ora actuala. La VW s-a combinat din pacate si cu amenzile gigantice din ultimii ani N-ar fi rau daca Lamborghini ar fi cumparat de BMW. Audi a demonstrat clar ca poate face din masini extrem de nefiabile unele foarte robuste, performante si extrem de emotionale. Lamborghini au progresat fantastic sub Audi si ca si perceptie au ajuns cel putin pe picior de egalitate cu Ferrari. BMW la ora actuala duce lipsa de un varf de performanta capabil sa se bata de la egal la egal cu Mercedes (AMG) si / sau Porsche. Daca la limuzine sportive BMW au fost nr 1 incontestabil, in ultimii ani, Mercedes i-au scuturat bine de tot prin AMG. Deci ar avea de castigat foarte mult la capitolul imagine si de ce nu, performante prin cumpararea lui Lamborghini. Subliniez, performante la nivel de varf, nu la masini de strada pentru clasa medie sociala. Intrebarea este daca au finante disponibile, mai ales ca acum cursa electrificarii este tot mai acerba si tot mai scumpa. Oricum, ar fi pacat sa intre oricare din firmele astea pe mana chinezilor, indienilor, sau altor tilicari din asia sau tari din lumea a treia.
    Grupul VW pregătește o nouă strategie pentru brandurile Lamborghini, Bugatti și Ducati: vânzarea companiilor este una dintre opțiunile analizate
  • Pai inseamna ca nu stau prea rau cu CLK550-ul meu de 12 ani. Din V8 de 5.5L am 388CP si 530Nm, iar suta o face cam in 4.9-5.2 sec. Depinde de conditii. Acuma e drept ca probabil ca n-am consumul unui V6 modern + motor electric dar nici nu cred ca sunt prea departe. Ce-mi lipseste cu adevarat e un acoperis pe care sa-l pot rabata din mers si un pic mai repede, cum are masina de mai sus. Dar e bine si asa, hai sa fim seriosi. Legat de grila, puneti-va si voi in locul designerilor. Atata au lungit-o, au ingustat-o samd de-a lungul anilor, ca nu le-a mai ramas decat sa se duca in jos cu ea. Tare de tot :) Acuma, indiferent de cat de carcotasi suntem, masina e foarte moderna si bine proportionata. Iar culoarea o prinde foarte bine. Orice in afara de vesnicele alb-gri-negru e binevenit. Si sincer, BMW intotdeauna a avut combinatii de culori interior-exterior foarte reusite. Repet, macar odata in viata merita sa incerci o decapotabila. S-ar putea sa nu fie pe gustul tau, dar daca te prinde stilul asta de caroserie, devii dependent. Azi a fost ultima zi din an cand am mai condus fara acoperis. Desi a plouat peste zi, pana am iesit de la lucru autostrada s-a uscat asa ca am tras pe dreapta, am strans velele si i-am dat bataie mai departe pana acasa. Mi-e ciuda ca abia am descoperit niste veste si sepci excelente pentru sezonul rece. Masina mea nu are nici AirScarf, nici AirCap, si astea iarasi imi lipsesc foarte tare. Dar nu poti sa nu apreciezi sistemul de incalzire superb care chiar ajuta enorm la sfarsit de toamna, mai ales la viteze mici. De maine masina e scoasa de pe asigurare, dar e clar, la anul sezonul cald va fi 15 Mai - 15 Octombrie. Aici primavara e aproape inexistenta, dar toamna in schimb e lunga, cu multe zile insorite. Indian summer in dialectul de la Zarnesti :):). Deci merita. BMW sau Mercedes, n-are importanta. Daca e decapotabila, highly recommended :):):) Ah, si sa nu uit. Da Doamne sa scapam de covid pana la anul. De cateva ori a fost cam ciudat, unii in masina singuri cu masca la gura, eu cu masina deschisa, fara botnita. Dar deocamdata nu mi-a zis nimeni nimic :):):):)
    BMW a prezentat noul Seria 4 Convertible: plafon soft-top și versiune de top cu 374 de cai putere
Pagina
12345...353637...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău