Feed back-ul oamenilor din productie este incalculabil. Intotdeauna, cele mai bune concepte au si implicarea oamenilor de pe linia de asamblare, mai ales a sefilor de echipa, specialisti cu ani grei de experienta. Cel putin in ultimul stadiu, de rafinare a proiectului.
Si mai mult imi place ca oamenii primesc bonusuri, deci nu doar sefii si firma profita de pe urma ideilor angajatilor. Plus isi consolideaza toata lumea locul de munca pe viitor.
Cand Bugatti venea cu primul motor de peste 1000CP acum 15 ani pretul era de vreo 3 milioane de dolari.
Acum Tesla Model S are 1100CP si range de 840 km, in varianta de top.
Mercedes a lansat acum 8-9 zile EQA cu raza de 420km (in varianta de baza). Adica fix jumatate.
Doar niste cifre comparative. In rest, unele comentarii te trimit direct in depresie :) Daca le iei in serios.
Plin de ingineri pe-aici, doctoranzi in electricitate si chimie si materiale, care stiu la perfectie ca " nu sa poa". Si ca lumea o sa traiasca o vesnicie cu petrol si gaze pe esapament. Sweet dreams.
And in vedere ca primul Tesla Roadster a fost bazat pe un Lotus modificat acum 20 de ani, mi se pare normal sa fie printre primii care trec complet pe electric.
Ultimele comentarii
1785 in total