• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

zarnesteanu

  • Membru din 08.01.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1727 in total
  • Dupa umila mea parere a fost o greseala de marketing sa propuneti Transfagarasanul si apoi sa renuntati la el. Indiferent de motive. Cineva poate sa inceapa sa presupuna ca masinile nu prea au cum sa ajunga la varf din alte cauze decat de cauciucuri. Transfagaraseanul nu trebuia mentionat. Nu se stie de ieri de azi ca vremea la +2000m altitudine e imprevizibila, in orice anotimp, cu atat mai mult cu cat ai intrat bine in Septembrie. Am vazut zapada proaspata in Piatra Craiului in fiecare luna a anului (ani diferiti, bineinteles), daramite in Fagaras.
    #ElectricRomânia 2020, ziua 8, final de tur: Valea Oltului în loc de Transfăgărășan în drumul către casă
  • @84196165065, in sfarsit cineva cu capul pe umeri care sa intareasca randurile comentatorilor de bun simt pe @Automarket.ro Fara sa respecti legile, scrise sau nescrise, e imposibil sa rezisti in timp si sa aduni bani gramada. Dar cel mai important, e imposibil sa te bucuri de ei fara sa te distrugi. Fizic, legal, sufleteste. Banii pot face mult rau daca nu sunt folositi cu cap. Bugatti, si nisan gt-r sunt o piatra de moara pe finantele companiilor din care provin. Unii isi permit cheltuielile, altii nu. Astea sunt doar doua exemple. Daca Bugatti va ajunge la Rimac sau nu, vom vedea. Viitorul o sa fie interesant.
    General Motors vrea producție proprie de motoare și transmisii pentru mașini electrice: americanii pregătesc o serie de SUV-uri și pick-up-uri
  • Bine doctore, lungeste-te colo pe canapea, trage in fum, trage si-o dusca si p-orma baga un diagnostic de-ala smecher cu dragostea de parinti. Automaker.ro iti asteapta intelepciunea cu sufletul la gura.
    Primele imagini cu Nissan Z Proto: prototipul succesorului lui 370Z se inspiră din trecut, are motor V6 twin-turbo și instrumentar digital de bord de 12.3 inch
  • Sper sa-l bage asa pocit in productie. Atata doar ca m-as simti vinovat. Pe langa sentimentul de mila cand vezi unul pe strada, acuma mai si razi de el.
    Primele imagini cu Nissan Z Proto: prototipul succesorului lui 370Z se inspiră din trecut, are motor V6 twin-turbo și instrumentar digital de bord de 12.3 inch
  • Pentru o masina care se vrea low cost arata foarte bine. Francezii au dreptate.
    Noua generație Dacia Sandero, apreciată de francezi: 67% dintre participanții la un sondaj cred că modelul are un design mai atractiv decât Renault Clio
Pagina
12345...373839...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău