• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

zarnesteanu

  • Membru din 08.01.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1727 in total
  • Sunt fan de decapotabile, fara discutie. Dar de la 45-50 km/h in sus, locurile din spate devin inutilizabile din cauza vantului. Pe locurile din fata, chiar si la 150-160 km/h tot esti ok. Dar o masina de genul asteia din poza nu mi-as lua niciodata. Vantul din plin iti strica toata placerea condusului, iar cu casca la volan, pe drumurile publice mi s-ar parea ingrozitor de ridicol.
    Aston Martin începe testele dinamice cu V12 Speedster: ediție specială cu 88 de unități și preț de pornire de peste 840.000 de euro
  • Am lucrat la o firma care si-a pus panouri solare pe tot acoperisul, exact ca in imagine. Pe langa ca isi furnizau singuri electricitate, in timpii morti de lucru, o inmagazinau si o vindeau pe urma in retea. Baieti destepti. Ca sa nu spun ca in timpul testelor pe motoarele mari trageau electricitate la greu din retea, dar motorul era legat la un generator si o bagau inapoi pe circuit. Recuperau uneori cam 95% din consum. Deci testele pentru cercetare/validare, erau la un cost foarte foarte bun. In fine, in ziua de azi panourile solare moderne convertesc un spectru mai mare de radiatii solare deci sunt mult mai eficiente. Profiturile cresc si ele pe masura. Cine are bani si stie sa-i puna sa lucreze, o duce foarte bine. Intre timp, din pacate in Romania, politicienii si-au atins maximul de inteligenta in furtul grosier, indiferent ca e pe fata sau pe ascuns. Au vandut orice a fost bun public pe mai nimic sau au distrus cu buna stiinta industrii intregi, pe mai nimic, pentru a face loc concurentei straine. Nu strainii sunt vinovati, ci noi. Totul pleaca in primul rand de la educatie. Poate sa traga muncitorul roman pana la epuizare. Atata timp cat punga de puroi de la varf nu se sparge, omul nu se va putea ridica din mizerie.
    Audi a montat un parc solar pe acoperișurile uzinei din Ungaria: energia generată este suficientă pentru consumul a 5.000 de locuințe
  • A Class-ul chiar l-au pus la punct dupa 2-3 generatii, cate or fi fost. Acum intr-adevar se simte premium, are performante brici si tehnologie cum multi inca nu viseaza. Si nu cred ca nu au vanzari. Iar faptul ca poti transfera tehnologiile de la o clasa la alta, face totul si mai viabil financiar. Deci intrebarea care se pune este de ce? Chiar au marja de profit atat de mica? La scorurile la care vand masinile? B Class inteleg de ce nu l-ar mai face. Dar A Class ??? Probabil se gandesc sa le elimine din gama si sa le inlocuiasca cu echivalentele electrice? Asta n-ar fi rau deloc. 'Om trai si 'om vedea.
    Noua strategie Mercedes: Clasa A și Clasa B ar putea fi eliminate din gamă
  • @netam, preturile scad mai mult de 20% pe an. Cred ca poti sa ti-l iei mai repede. Dar so grija ca reparatiile costa la fel ca noua si sunt mult mai numeroase. Legat de G Class nu are cum sa fie mai greu. Gandeste-te ca scapi de motor, transmisie si diferentiale. Hmmm? Asa mai merge?
    Noua strategie Mercedes-Benz include primul Clasa G electric: alte patru modele electrice pe viitoarea platformă EVA, începând din 2021
  • Doamne Ajuta! Daca au technologia sa faca 700km cu o incarcare cred ca e ultimul cui in cosciugul m.a.i. Eu inca mai sper sa prind un GLA electric la preturi decente. Pasarea malai viseaza
    Noua strategie Mercedes-Benz include primul Clasa G electric: alte patru modele electrice pe viitoarea platformă EVA, începând din 2021
Pagina
12345...343536...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău