• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

zarnesteanu

  • Membru din 08.01.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1727 in total
  • Deci Mercedes nu sunt chiar nebuni la cap cand zic ca termina A & B Class. Pe de alta parte cum pana cucului sa inlocuiesti o subcompacta de oras cu un SUV si sa astepti emisii mai mici? Si mai aberant, in Citroen cu cvadriciclu? Astia sunt sanatosi la cap? In price caz tendinta se pare ca este spre simplificarea mobilitatii in detrimentul a ceea ce stiam pana astazi ca inseamna automobil. O sa ajungem probabil sa ni se para din nou o Dacia 1300 luxul de pe lume.
    Informații neoficiale: Grupul PSA vrea să oprească producția modelelor Peugeot 108 și Citroen C1
  • Mie mi se pare ca abuzeza de 4x4^2. Masina aia chiar e ceva deosebit. In fine ... nu e firma mea :):):)
    Mercedes-Benz prezintă proiectul EQC 4x4²: SUV-ul electric a fost transformat într-un vehicul de off-road
  • Se pare ca si Mercedes simte greul tranzitiei spre masinile electrice. De aici si reducerea destul de drastica in gama. La clasa de sus, oricum se canibalizau. SL-ul a ajuns un fel de paria printre atatea GT-uri, decapotabile si coupe-uri. Curatenia la clasa mica se pare ca va fi destul de drastica, desi mi se pare o prostie. Repet, mai ales acum dupa ce A Class e intr-adevar demn de sigla Mercedes. Pai materialele din C Class-ul meu din 2011 sunt jos de tot fata de ce are A Class in ziua de azi. Clasa mica a atras foarte multi clienti tineri si jucata cum trebuie, cartea asta poate aduce beneficii uriase pe termen lung. Se pare insa ca actualul CEO e chtit foarte tare pe restructurare. Adevarul e ca daca nu schimbi ceva in timp, chiar daca lucrurile merg bine, risti sa devii un urias cu picioarele de lut. Managerii suedezi sunt exceptionali. Nordici, cu capul pe umeri, corecti pana in varful unghiilor sunt extrem de practici. Sunt obisnuiti cu resurse putine si cumva stiu sa taie vanjos in padure pana ajung la luminis. Va fi foarte greu sa ajungi la statura lui Zetsche, dar daca cineva are sanse, ala e un suedez. Cu anii m-am convins. Mercedes e intr-adevar o marca foarte scumpa, dar face toti banii. Indiferent cate chifle mai dau si ei, ca tot omul, per total, merita. Poate nu ne dam seama, dar suntem la un moment de cotitura in industria auto, si de ce nu, in transporturi, in general. Va fi foarte greu pentru managerii de la varf sa ia decizii corecte si la timp intr-o tranzitie spre un teritoriu care inca n-a fost cartografiat. Ca de obicei, va supravietui cel mai puternic, cel mai informat si cel care va avea un dram de noroc.
    Noua strategie Mercedes: Clasa A și Clasa B ar putea fi eliminate din gamă
  • Interiorul ala parca e o frizura de pokemon.
    Mașinile din Romanian Roads Luxury Edition: Lexus RX 450h, promotorul artizanatului japonez și al tehnologiei hibride cu pedigree
  • Ptiu fa, cred c-am deocheat-o cand m-am uitat la ea.
    Recall pentru Hyundai Kona Electric: peste 25.000 de unități, rechemate în service la nivel global din cauza unui risc de incendiu la baterii
Pagina
12345...333435...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău