• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

zarnesteanu

  • Membru din 08.01.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1788 in total
  • @mip, ai legatura :):)
    Pentru iubitorii de aventură: Land Rover Defender poate fi comandat și cu un cort de plafon
  • @PMC, daca o sa ai ocazia sa pui mana vreodata pe un AMG sau un V8 / V12, te asigur ca o sa-ti spulbere orice impresie de batran zaharisit si stafidit :):):). Indiferent de anul de fabricatie. Lasand la o parte designul (probabil) si tehnologia (sigur) invechite, eu cred ca experienta la volan va fi una memorabila. Sunt gata sa fac pariu cu tine. @raduvlase are dreptate, dezvoltarea unui model nou incepe cam cu 8 ani inainte de lansare, iar face-lift-ul cam 3-4 ani. Deci si ce vezi acum a fost facut pe vremea lui Herr Zetsche.
    Mercedes a prezentat AMG E63 sedan și AMG E63 T-Modell facelift: noutăți estetice, sistem de infotainment MBUX și suspensie modificată
  • Cand Romania o sa aiba o retea densa de incarcare, lumea o sa capete incredere si schimbarea va fi tot mai accelerata. Autonomiile la ora actuala, intr-o tara europeana, au sens pentru naveta zilnica a cel putin 80% din populatie. Indiferent cum, de-acum incolo bateriile vor fi tot mai performante, mai usor de produs si mai accesibile ca pret. Cuplat cu eforturile coordonate ale guvernelor, ne place sau nu, tranzitia la mobilitatea electrica va fi tot mai mare de-acum inainte. Mai ales daca jucatorii traditionali incep productia in masa a modelelor electrice. Eu zic ca inurmatorii 5 ani vom vedea multe schimbari.
    Evoluția programelor Rabla și Rabla Plus 2020: există rezervări pentru 20.000 de mașini diesel și pe benzină și pentru 1.225 de mașini electrice
  • Multi inchid fabricile si dau afara. Tesla construieste fabrica dupa fabrica. Chiar nu se intreaba nimeni de ce?
    Tesla vrea să înceapă construcția unei noi fabrici americane în cel mult trei luni: producătorul va alege între Texas și Oklahoma
  • Cand am citit titlul, primul intrebare care mi-a venit in minte a fost "de ce"? Care ar fi motivul real? Probabil nu vom afla vreodata. In al doile a rand m-am intrebat "care din cei doi e mai avansat la tehnologia asta, si n-a mai fost interesat de colaborare"? Intr-un fel are sens sa nu colaboreze, pentru ca masina autonoma inseamna in primul rand software. Hardware exista la foarte multi furnizori, e cel mai usor lucru de gasit. Dar un soft bun, care sa gestioneze totul e foarte foarte greu de pus la punct. Singurul beneficiu ar fi fost impartirea costurilor. Probabil nu s-au inteles la parametri, la conditii, modalitati de solutionare a situatiilor de pe sosea, la viteza de implementare ? O gramada de paranteze deschise. Nu-mi aduc aminte de articol, dar a fost un interviu cu seful de la Audi care a tras un semnal de alarma grav de tot pentru toata industria auto germana. Se pare ca sunt ramasi foarte mult in urma pe partea de software. Pare o explicatie foarte plauzibila pentru intarzierea masinilor electrice europene. Analogia se repeta, daca in ziua de azi e relativ usor sa produci fizic o masina, partea de soft, e infinit mai importanta la o masina electrica si mult mai greu de programat si implementat. Aici este avantajul enorm al Americii, nu doar in domeniul auto (adica mai bine zis Tesla, ca restul ...) dar si in orice alt aspect al vietii cotidiene care implica informatica. Adica aproape totul.
    Grupul BMW și Mercedes-Benz pun pauză proiectului comun care viza dezvoltarea unor tehnologii pentru condusul autonom
Pagina
12345...596061...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău