Bianchi încheie testele de la Magny-Cours pe primul loc

de Daniel Popescu
Joi, 13.09.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Jules Bianchi a fost cel mai rapid şi în ultima zi de teste de la Magny-Cours la volanul monopostului Ferrari, după ce a realizat această performanţă şi în primele două zile.

Sesiunea de teste de la Magny-Cours dedicată tinerelor talente a stat sub dominaţia autoritară a lui Jules Bianchi.

Francezul a stabilit cel mai bun timp şi în a treia şi ultima zi de evaluare, când a urcat la volanul monopostului Ferrari, după ce miercuri testase pentru Force India. El a fost cronometrat cu 1:16.985 şi a evluat mai multe configuraţii pentru aripa faţă a monopostului F2012, continuând munca la aerodinamică începută marţi.

Poziţia secundă i-a revenit lui Rodolfo Gonzalez de la Force India, care a exersat şi starturile de cursă şi opririle la boxe. De asemenea, sesiunea a marcat revenirea lui Brendon Hartley la volanul unui monopost de Formula 1, neo-zeelandezul testând cu această ocazie noul sistem de evacuare de tip Coandă al celor de la Mercedes.

Piloţii au fost nevoiţi să utilizeze pneuri intermediare în cursul dimineţii din cauza ploii, însă vremea s-a îmbunătăţit ulterior şi cei trei au putut trece pe pneuri slick în cursul după-amiezii.

Teste Magny-Cours - Rezultate ziua 3:

 1. 
Jules Bianchi Ferrari 1m16.985s 136 2. Rodolfo Gonzalez Force India-Mercedes 1m18.018s + 1.033 79 3. Brendon Hartley Mercedes 1m18.671s + 1.686 87

Comentarii (4)

  • Vazand performanta lui ma intrebam de ce Ferrari nu l-ar alege pe el in locul lui Massa (daca chiar isi doresc sa-l schimbe) tinand cont de talentul lui de INCEPATOR si luand seama ca incepator fiind pe parcurs poate deveni un pilot de mare valoare si ca la inceputul carierei sale categoric va costa mai putin decat un alt pilot de la o alta echipa. Dar apoi m-am gandit ca poate va veni Montezemolo si va spune precum a spus in cazul lui Perez: "Bianchi nu are experienta necesara pentru a face fata presiunii de la Ferrari"
    4 2
  • @speed
    De unde stii tu ca are performanta? L-ai vazut in vreo cursa? Crezi ca daca faci un tur rapid esti cel mai bun? Daca e un nou caz Grosjean?
    Crezi ca oamenii astia de la Ferrari nu-si doresc cel mai bun pilot? Banii pentru Ferrari nu sunt o mare problema sau o conditie vitala...
    2 1
  • @speed, cel ce-mi copiezi numele, poate nu realizezi ce important e acel tur rapid in calificari si cat de importante erau calificarile acum 1-2 ani cand acela incepea de pe locul 1 si termina pe locul 1 (nu-i spun numele caci am certitudinea ca va veti gandi cu toti la acelasi pilot la care ma refer dar putini il vor numi deoarece sunt pup-in curisti .....).
    1 1
  • AndreiF1
    @Speed: Sa stii ca nu esti departe de motivul pentru care cei de la Ferrari nu aduc un debutant, dar Di Monte a fost foarte clar si a explicat perfect care este problema unui incepator sau a unui pilot care nu a concurat constant in F1: presiunea.

    In teste, este simplu sa faci cel mai rapid tur sunt cativa piloti, nu toti vor sa fie primii, unii poate testeaza niste setari, all testeaza altceva, poate o parte a monopostului si aici sunt multe de testat. Dar alea sunt teste :)

    Intr-o cursa, cand esti intr-o sesiune de calificari, trebuie sa fii concentrat 100%, pentru ca trebuie mai intai sa treci de Q1, dupa aia de Q2 si poate si de Q3. La echipele de top, sunt exemplele pe care le stim toti, trebuie ca pilotii sa intre neaparat in Q3 si sa nu "moara" pe parcurs pentru ca deh, conteaza sa fie cat mai in fata. Un pilot de teste nu are nici o sansa sa intre in Q3 in timpul unui sezon decat asa printr-o minune daca monopostul este perfect. Dupa aia vine cursa care-i cu totul altceva, si stim bine ca cursele se pot termina chiar inainte de primul viraj.

    Ca o simpla concluzie, un pilot fara experienta, nu face fata presiunii, iar exemple sunt destule. De asta Bianchi nu are inca ce cauta la Ferrari.

    Sa nu uitam ca pentru moment in fiecare an s-au batut la titlu Red Bull, McLaren si Ferrari si nu alte echipe. Plus pentru moment doar Red Bull a castigat acele titluri, iar daca ei aveau un debutant cred ca nu mai castigau nimic, uita-te la situatia celor de la Ferrari care in 2010 si 2011 au avut un singur pilot in puncte si celalalt intr-o bezna lucie. Plus n-au avut pe cine sa aduca... de unde sa faca rost de un pilot cu exp dand din palme? Uita-te la Massa, au modificat monopostul ala de 10000 de ori doar doar sa-l faca pe placul lui Massa care de abia de 3-4 curse a inceput sa puncteze.

    Iar punctele alea conteaza enorm cand situatia din teren este asa de echilibrata. Cam asa vad eu lucrurile, desi cred ca timpul lui Massa la Ferrari s-a cam terminat pentru ca de 3 ani... nu-i prea iese nimic. Pacat dar accidentul l-a marcat si se stia asta de mult, nu ai ce sa faci. Formula 1 este mult mai competitiva acuma iar un abandon te costa foarte mult, un coechipier slab te costa si mai mult si se vede.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru