Bottas și Raikkonen, cei mai rapizi în ultimele zile de teste de la Barcelona

de Daniel Popescu
Joi, 02.03.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Valtteri Bottas și Kimi Raikkonen au fost cei mai rapizi în a treia și, respectiv, a patra zi de teste din cadrul sesiunii de evaluare de la Barcelona.

Mercedes a stabilit cel mai bun timp și în a treia zi de teste din cadrul sesiunii de la Barcelona, după ce Valtteri Bottas a fost cronometrat cu 1:19.705 în cursul dimineții.

Deloc surprinzător, finlandezul a fost urmat de Sebastian Vettel la numai două zecimi de secundă în spate, în timp ce Daniel Ricciardo (Red Bull) și Jolyon Palmer (Renault) au ocupat următoarele două poziții în fața lui Nico Hulkenberg (Renault). La fel ca și Renault, Mercedes a mizat pe ambii piloți în această zi, însă Lewis Hamilton s-a concentrat pe simulări de cursă și a ocupat astfel doar locul 7.

Între timp, McLaren a avut parte de o zi semnificativ mai bună, cel puțin din punct de vedere al fiabilității, întrucât Fernando Alonso a parcurs 72 de tururi. În schimb, debutantul Lance Stroll a avut parte de un accident major după ce a lovit barierele de la ieșirea din virajul 5. Avariile la monopostul Williams au fost atât de semnificative încât echipa britanică a fost nevoită să renunțe la ultima zi de teste. 

Loc Pilot Echipa Timp Diferenta Tururi
1 Valtteri Bottas Mercedes 1m19.705s - 75
2 Sebastian Vettel Ferrari 1m19.952s 0.247s 139
3 Daniel Ricciardo Red Bull/Renault 1m21.153s 1.448s 70
4 Jolyon Palmer Renault 1m21.396s 1.691s 51
5 Nico Hulkenberg Renault 1m21.791s 2.086s 42
6 Marcus Ericsson Sauber/Ferrari 1m21.824s 2.119s 126
7 Lewis Hamilton Mercedes 1m22.090s 2.385s 95
8 Romain Grosjean Haas/Ferrari 1m22.118s 2.413s 56
9 Lance Stroll Williams/Mercedes 1m22.351s 2.646s 98
10 Fernando Alonso McLaren/Honda 1m22.598s 2.893s 72
11 Carlos Sainz Toro Rosso/Renault 1m23.540s 3.835s 32
12 Alfonso Celis Force India/Mercedes 1m23.568s 3.863s 71
13 Daniil Kvyat Toro Rosso/Renault 1m23.952s 4.247s 31

În ultima zi de teste a primei sesiuni, circuitul a fost stropit artificial dimineață și la prânz pentru ca echipele să testeze pneurile de ploaie.

Cei mai buni timp au fost stabilit pe pneuri slick, utilizate pe măsură ce pista s-a uscat, iar cel mai rapid a fost Kimi Raikkonen, cronometrat cu 1:20.872.

Pilotul Scuderiei Ferrari a fost urmat de Max Verstappen de la Red Bull, în contextul în care rivalii de la Mercedes au înregistrat primele defecțiuni tehnice. Lewis Hamilton nu a parcurs niciun tur în cursul dimineții din cauza unei defecțiuni la sistemul electric, în timp ce Valtteri Bottas a încheiat mai devreme sesiunea de după-amiază după ce inginerii au descoperit unele anomalii la date.

Loc Pilot Echipa Timp Diferenta Tururi
1 Kimi Raikkonen Ferrari 1m20.872s - 93
2 Max Verstappen Red Bull/Renault 1m21.769s 0.897s 85
3 Jolyon Palmer Renault 1m21.778s 0.906s 39
4 Romain Grosjean Haas/Ferrari 1m22.309s 1.437s 118
5 Antonio Giovinazzi Sauber/Ferrari 1m22.401s 1.529s 84
6 Sergio Perez Force India/Mercedes 1m22.534s 1.662s 82
7 Stoffel Vandoorne McLaren/Honda 1m22.576s 1.704s 67
8 Valtteri Bottas Mercedes 1m23.443s 2.571s 68
9 Nico Hulkenberg Renault 1m24.974s 4.102s 51
10 Daniil Kvyat Toro Rosso/Renault - - 1

Comentarii (8)

  • Cred ca dupa prima sesiune de teste am mai multe intrebari decat raspunsuri. Nu cred ca acesti timpi sunt relevanti in vreun fel. Se vor mai face progrese majore in termeni de performantai. Poate in testele de saptamana viitoare ne vom putea face o idee despre cum sta treaba, dar mai ales in Australia. Majoritatea echipelor cred ca se feresc sa isi scoata la vedere ideile pentru cat mai mult timp posibil pentru a nu da ocazia celorlalti sa le copieze.
    17 1
  • informatile sant gresite ,mercedes a folosit alta compozitie de cauciuc pt timpi optinuti,si raikonen a facut timpi cu cauciucuri intermediare in a patre zi..
    5 3
  • Cred ca surpriza de anul asta va fi Renault.
    6 2
  • Cand postati un calendar Formula 1 2017 pe pagina de Moorsport...este inca afisat cel din 2016...
    10 1
  • Poate au folosit o setare mai agresiva la motoare, care pentru cateva ture de teste nu dauneaza motorului. In calificari si cursa, insa, se schimba treaba ...
    5 1
  • stai asa ca stiu
    Mercedes vs Ferrari in prima parte de campionat
    Mercedes vs RBR in a doua
    Mercedes singura in a treia si ultima
    11 3
  • fan formula1
    normal ca nu sunt relevante pentru noi aceste teste deoarece nu stim ce anume testeaza la masina.In Australia vom stii ceva concret!
    2 0
  • mobius
    Testele sunt teste este adevarat, dar de cativa ani incoace, ceeace s-a petrecut in teste s-a reflectat in curse mai apoi si asta pentru ca absolut toti testeaza aceleasi componente si setari, chiar daca nu toti in acelasi timp. Daca lucrurile stau asa, se pare ca nimic nou nu se va intampla, adica Mercedes va fi in continuare in fata, in spatele ei se va lupta Ferrari cu RBR, iar Renault ar putea sa fie surpriza de pe locul patru. Mi-ar place sa cred ca McLaren s-ar putea lupta cu Renault dar mai sunt Williams, Force India si chiar Sauber. Adevarul este ca abea dupa Australia vom putea aprecia mai bine.
    1 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru