Carlos Sainz a condus plutonul în a doua sesiune de antrenamente din Singapore

de Alexandru Monenciu
Vineri, 30.09.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Carlos Sainz a fost cel mai rapid în cea de-a doua sesiune de antrenamente libere din Singapore. Podiumul a fost completat de Charles Leclerc și de George Russell.

După ce a încheiat prima sesiune de antrenamente libere din Singapore pe prima poziție, Lewis Hamilton a reușit doar al cincilea rezultat în a doua sesiune de antrenamente. Coechipierul său, George Russell s-a descurcat, însă, mai bine și a fost al treilea.

Monoposturile Ferrari au fost cele mai rapide. Cu un rezultat de 1 minut și 42.587 secunde, Carlos Sainz a condus plutonul, fiind urmat de Charles Leclerc. Monegascul a fost la 0.208 secunde distanță de prima poziție.

Max Verstappen a încheiat sesiunea pe locul 4, la o diferență de 0.339 secunde față de lider.

Restul topului 10 a fost ocupat, pe rând, de Esteban Ocon, Valtteri Bottas, Fernando Alonso, Sergio Perez și Lance Stroll.

via Formula 1

Comentarii (17)

  • Antrenamente, nu se acordă puncte nici alte avantaje. Calificările au ceva avantaje iar clasamentul după cursă se stabilește.
    101 170
  • Atunci după mintea ta, nu mai trebuie să fie sesiuni de antrenamente, unde piloții şi inginerii trebuie să găsească setap-ul şi balansul perfect al maşinii pentru calificări şi cursă.
    Cu cât ai mai puțin timp la dispoziție în antrenamente, cu atât e maiFA24 greu sa performezi bine, mai ales pentru echipele mai mici.
    "calificările au ceva avantaje"
    Cred că glumeşti sau atât de pricepi, pe un circuit unde pole-ul
    contează foarte mult, după cum au spus si cei de la red bull, ferrari si mercedes.
    165 103
  • Ferrari
    @^, nici nu aș recomanda punctarea unor asemenea lucruri cu toate că-mi lasă de gândit că i-ar face să muncească mai mult în antrenamente. Dar totodată am convingerea că s-ar isca numeroase conflicte între piloți aceștia pretinzând că, în timp ce parcurgeau un tur rapid, au fost deranjați pe pistă de un alt pilot și că ar bănui că a făcut-o intenționat. Până și acum întâlnim diverse cazuri cu piloți nemulțumiți de trafic (atât în antrenament, cât și în calificări).
    99 169
  • Polpozișă
    Max s-a dat 8 tururi, n-au reușit ăia să-i facă setările.
    Tot o secundă are avans față de împiedicați.
    94 164
  • Mișu, după mintea mea, antrenamentele așa cum zici și tu sunt foarte importante dar să faci clasamente, podiumuri după ele cred că-i un nonsens. Calificările lui Leclerc nu se văd în clasament pentru că în cursă intervine mai mult echipa și îl „ajută” cu strategia. „Ceva avantaje” de aici vin, pricepi?
    91 165
  • Ce e ciudat la această rubrică, că de multe ori informaţiile sunt actualizate când e vorba de sesiunile de antrenamente, însă articolele cu privire la rezultatul calificărilor sau al cursei vin cu întârziere sau...
    În cursa de mâine pare că Max pleacă cu şansa a doua ( sau a 3-a dacă îl luăm în calcul pe Sainz), monopostul RBR părând nesetat corespunzător. Trebuie amintit că sesiunea a 3-a a fost pe ploaie şi pentru scurt timp, neavând posibilitatea de a face reglaje.
    158 96
  • Red Bulă
    Trișăm ( financiar) și câștigăm…
    98 124
  • Neutru
    Nică Sâmbăta și Duminica nu se lucrează. Luni va publica articolul despre cursă. Poți verifica la cursele trecute. Amănuntele sunt importante fii atent la ele și în timpul curselor.
    91 83
  • Ferrari
    @Neutru, i-am și scris admin-ului în privat: ce era Automarket acum mai bine de 10 ani și ce a ajuns azi...
    Erau Duminici în care la mai puțin de 5 minute de terminarea cursei, măcar se publica titlu iar sub el 2-3fraze care să prezinte situația primilor 3, sau chiar și a unui eveniment special (accident grav, abandon a unui pilot ce putea câștiga titlu cu doar câteva puncte, ș.a).
    Azi...aș spune că ne-a transformat pe noi în jurnaliști. Noi ne informăm mai bine unul pe celălalt ce s-a întâmplat.
    93 166
  • @33+11=44
    Red Bull a tras apa pe Mercedes.
    Perez i-a dat 5 secunde lui Leclerc. La cerere! :))
    Panarame!!!
    93 175
  • @Prosteluș
    Ce face Sainz? Nu e odihnit?
    91 162
  • Red Bulă
    Hamilton recuperează 2 puncte în duelul cu Russell.
    91 153
  • Ferrari
    Fraților, sper să nu fie adevărat!
    https://acasa.ro/michael-schumacher-a-murit
    0 70
  • Dacă îi cereau dădea și 10 secunde că avea de unde. Ferrari au obținut locurile 2-3 pentru că n-a fost nevoie de strategie. Sainz a fost cel mai odihnit de pe podium, dar atât poate. Mercedes a mizat pe Hamilton dar și el atât poate. Dacă părăseai trasa uscată pentru a depăși pierdeai aderența. Doar Verstappen a reușit și Perez la start. RedBull poate! De ce? În Japonia câștigă Max? Răspunsul peste o săptămână.
    88 166
  • Red Bull net superioară, mă întreb cu teamă cam ce s-ar fi întâmplat dacă era Verstappen în pole.
    În schimb, superioritatea asta scade din meritele lui Max. Așa cum am spus și despre Hamilton, sau Vettel, care și ei au avut mașini super dominante la timpul lor.
    Perez un fel de Bottas din perioada Mercedes. Când nu-i iese lui Verstappen, Perez este acolo și câștigă.
    Leclerc a făcut tot ce putea face, cu ce are la dispoziție. Motor bun, poate cel mai bun de pe grilă, aerodinamică slăbuță. Cred că de la anul vor "împrumuta" masiv de la Red Bull. Ca toți ceilalți.
    Sainz în schimb, departe, foarte departe, fără SC-uri ar fi terminat la o distanță abisală de Leclerc.
    95 177
  • Red Bulă
    Perez a fost penalizat cu… 5sec!!!
    Insuficient pentru a pierde cursa
    93 151
  • Red Bulă
    Mercedes a fost la un pas de o nouă victorie.
    94 154

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru