China, antrenamente 2: Schumacher stabileşte cel mai bun timp

De Daniel Popescu
Publicat Vineri, 13.04.2012
Michael Schumacher a fost cel mai rapid în a doua sesiune de antrenamente libere din China şi i-a devansat pe Lewis Hamilton şi Sebastian Vettel.

Michael Schumacher a arătat încă o dată potenţialul monopostului Mercedes în ritm de calificări după ce a reuşit să stabilească timpul de referinţă în a doua sesiune de antrenamente libere din cadrul Marelui Premiu al Chinei.

Cronometrat cu 1:35.973, septuplul campion mondial a fost cu aproape două zecimi de secundă mai rapid decât Lewis Hamilton (McLaren), în timp ce Red Bull Racing s-a poziţionat pe locurile trei şi patru prin Sebastian Vettel şi, respectiv, Mark Webber.

Ambii piloţi ai avut însă nevoie de trei tururi pentru a obţine cel mai bun rezultat din pneurile soft, comparativ cu Schumacher şi Hamilton care au fost rapizi încă din primul tur.

Clasamentul a fost completat de Nico Rosberg (Mercedes) şi Jenson Button (McLaren), în timp ce Force India a terminat pe locurile opt şi noua prin Paul di Resta şi Nico Hulkenberg. Ferrari a continuat parcursul modest, întrucât Fernando Alonso a ocupat locul 10, iar Felipe Massa s-a poziţionat doar pe 17.

Sesiunea a marcat şi un accident pentru Timo Glock, după ce pilotul echipei Marussia a pierdut controlul volanului în primul viraj şi s-a izbit de barierele de protecţie. Germanul a raportat ulterior dureri la mână în urma impactului, iar cauzele exacte ale accidentului nu au fost încă stabilite.

Ultima sesiune de antrenamente libere din cadrul Marelui Premiu al Chinei va avea oc sâmbătă cu începere de la 06:00.

China - Rezultate Antrenamente 2:

 1. 
Michael Schumacher Mercedes 1m35.973 32 2. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m36.145s + 0.172 29 3. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m36.160s + 0.187 26 4. Mark Webber Red Bull-Renault 1m36.433s + 0.460 23 5. Nico Rosberg Mercedes 1m36.617s + 0.644 30 6. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m36.711s + 0.738 27 7. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m36.956s + 0.983 28 8. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m36.966s + 0.993 30 9. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1m37.191s + 1.218 30 10. Fernando Alonso Ferrari 1m37.316s + 1.343 32 11. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m37.417s + 1.444 22 12. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m37.616s + 1.643 33 13. Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m37.836s + 1.863 30 14. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m37.930s + 1.957 31 15. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m37.972s + 1.999 25 16.
Pastor Maldonado Williams-Renault 1m38.176s + 2.203 34 17. Felipe Massa Ferrari 1m38.293s + 2.320 30 18. Bruno Senna Williams-Renault 1m38.783s + 2.810 37 19. Heikki Kovalainen Caterham-Renault 1m38.990s + 3.017 36 20. Vitaly Petrov Caterham-Renault 1m39.346s + 3.373 19 21. Timo Glock Marussia-Cosworth 1m39.651s + 3.678 15 22. Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 1m40.343s + 4.370 24 23. Charles Pic Marussia-Cosworth 1m40.753s + 4.780 30

Comentarii (7)

  • Macar un Pole Position daca in regim de cursa masina e praf.
    19 5
  • @autori
    "Ambii piloţi ai avut însă nevoie de trei tururi pentru a obţine cel mai bun rezultat din pneurile soft, comparativ cu Schumacher şi Hamilton care au fost rapizi încă din primul tur."

    daca tot scrieti cu bold, scrieti si voi inteligibil ... si mai cititi o data stirile inainte sa le publicati ...
    2 2
  • @asta e chiar tare ...
    "Sesiunea a marcat şi un accident pentru Timo Glock"
    parca ati comenta un meci de fotbal. "sesiunea a marcat in minutul 35"

    o mai trageati de par cu sesiunea a fost marcara, sau folosind varianta corecta: "accidentul lui X a marcat sesiunea"

    ma rog ...
    2 4
  • kalulelu
    sunt masini proaste in calificari si masini proaste in regim de cursa. Ferrari apartine primei categorii iar Mercedes celei de-a doua. De preferat prima varianta, asa vin punctele.
    3 6
  • gumacher
    Jobul lui Shumi nu este de a aduce victorii pt echipa ,el este angajat sa dezvolte monopostul si sa il faca competitiv, rezultatele se vad , mul este un bun tehnician are experienta drept dovada a facut istorie cu Ferarri acum va face cu MERCEDES......umila mea parere
    3 1
  • baracuda
    SHUMI
    gumacher...ai dreptate in tot ce spui si eu am fost si sunt fan shumi dar trebuie sa recunosc ca hamilton este ca un sena ptr fornula 1
    0 0
  • bongobang
    si cum ramane cu titulatura de pilot dezvoltator de monoposturi a lui Alonso? Dar a lui Massa? Doar un foc de paie? Doar o bafta cauzata mai degraba de un bun inginer si mult noroc? Se pare ca da.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru