Distribuţia greutăţilor în monopost ar putea deveni fixă în 2011

De Daniel Popescu
Publicat Marti, 06.07.2010
Echipele vor fi obligate să utilizeze o distribuţie a greutăţilor de 46:54 în sezonul 2011, potrivit unor informaţii dezvăluite de presa germană.

Reintroducerea pneurilor slick în Formula 1 în sezonul 2009 a dus la numeroase probleme în ceea ce priveşte distribuţia greutăţilor în cadrul monoposturilor, ceea ce a afectat semnificativ performanţele echipelor.

Situaţia riscă să se repete şi anul viitor din cauza schimbării furnizorului de pneuri, însă publicaţia germană Auto Motor und Sport susţine că echipele sunt pregătite să evite astfel de probleme. Sursa citată menţionează că echipele au ajuns la un acord pentru ca distribuţia greutăţii faţă - spate să fie stabilită la 46-54 din punct de vedere procentual pentru toate echipele.

"Dacă distribuţia greutăţilor ar fi rămas liberă, atunci câţiva ar fi nimerit-o pe cea corectă din întâmplare, în timp ce ceilalţi ar fi greşit-o total. Vrem să evităm asta", a declarat Ross Brawn, şeful echipei Mercedes GP.

Noua regulă nu a fost inclusă în pachetul de schimbări anunţat recent de FIA pentru sezonul 2011.

Via | GMM

Taguri: Brawn, regulament

Comentarii (3)

  • Mr Brawn
    Mi se pare doar mie sau Ross Brawn nu mai e tacticianul pe care il stiam din era Schumacher-Ferrari ?
    Adica sunt deja 3 curse distruse de tacticile lui inexplicabile, trei curse in care Schumacher ar fi putut obtine un rezultat mult mai bun...

    Cat despre distributia greutatilor... daca o tinem tot asa o sa avem toate masinile lafel... distributia greutatilor face parte din setarile monopostului si fieccare echipa ar trebui sa fie lasata libera sa-si seteze monopostul dupa prorpia ingeniozitate deci proasta idee domnule Brawn !
    4 0
  • salutare
    a imbatranit si el!
    plus ca nu mai sunt permise alimentarile in timpul cursei,unde se juca 3/4 din cursa,in cazurile in care monoposturile erau egale,din punct de vedere al sterarilor,vitezei,etc
    1 1
  • NeoGalaxy
    Eternal Ferrari Fan
    Poate nu ar fi rau sa utilizeze si un model aerodinamic standard, modelul aerodinamic de anul acesta al celor de la Red Bull si gata s-a rezolvat inca o problema.

    Mai trebuie sa doar sa "coloreze" monoposturile la fel si gata... din Formula 1 devine Formula -1. Pana la urma... intre prostie si geniu se pare ca nu este decat un singur pas.
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru