Ecclestone nu exclude impunerea unui buget maxim anual în Formula 1

De Daniel Popescu
Publicat Luni, 12.03.2012
Bernie Ecclestone crede că impunerea unui buget maxim anual în Formula 1 ar putea fi benefică şi apreciază piloţii care aduc bani echipelor prin intermediul sponsorilor.

Bernie Ecclestone a fost un adversar declarat al echipelor mici precum Marussia şi HRT datorită bugetului limitat al acestora, afirmând că acestea ar trebui să se adapteze la cerinţele marilor echipe dacă vor să participe în competiţie.

Totuşi, la aprope trei ani după ce FIA a fost obligată să renunţe la proiectul unui buget maxim anual de 45 de milioane de euro la presiunile marilor echipe, britanicul a revenit asupra declaraţiilor şi apreciază ideea iniţiată de Max Mosley, fostul preşedinte al FIA.

"Avem această problemă de ceva timp şi este evident că marile echipe cheltuie ceea ce au. Poţi impune un buget maxim pentru toate echipele, pe baza (n.r - posibilităţilor) echipelor mici, dar echipelor mari nu le place şi luptă cu putere împotriva acstei idei", a declarat el în cadrul unui interviu acordat site-ului oficial al Formulei 1.

Întrebat dacă Formula 1 ar trebui să aibă un buget maxim în viitorul apropiat, Ecclestone a fost tranşant. "Da, aş primi cu bucurie (n.r - o astfel de decizie).

Da, cred că se poate întâmpla".

Totuşi, deţinătorul drepturilor comerciale ale Formulei 1 nu are nimic împotriva piloţilor care ajung în Formula 1 în primul rând datorită sumelor de bani aduse la echipe prin intermediul sponsorilor, chiar dacă acest lucru are un efect negativ asupra piloţilor talentaţi care nu sunt sprijiniţi financiar.

"Nu-mi place titulatura de pilot cu bani. Au sponsori cu buzunarele adânci care îi sprijină. Ce este rău în asta? Nu am văzut niciodată un pilot care de-a bani din propriul buzunar pentru a concura", mai preiczat el.

Via | Formula1

Comentarii (1)

  • nu prea vad cum ai putea sa controlezi "bugetul" unei echipe .. le limitezi numarul de sticle de apa minerala .. sau ce ? Cum draq o sa poata FIA sa restrictioneze munca R&D a celor de la Ferarri sau McLaren care au si alte lucruri de facut in afara de F1 .. cum o sa faca aia.. o sa aiba cate un comisar in spatele fiecarui inginer ca sa noteze la ce munceste ala si ce salariu are ?

    Am inteles ca au limitat orele de teste in tunel si pe pista ... dar cum limitezi munca intelectuala ? .. pana la urma diferenta intre echipe este data in mare parte de inginerii care muncesc pentru a construi masina .. nu numai de cei care lucreaza efectiv cu "masina" .. cum limitezi asta ?

    Ziceau ca au schimbat operatorul TV .. avem transmisie HD anul asta ?
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru