FIA va testa în Brazilia un regulament schimbat pentru Safety Car-ul virtual

de Daniel Popescu
Miercuri, 05.11.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
FIA a operat câteva modificări minore în regulamentul Safety Car-ului virtual, care va fi testat din nou în antrenamentele din Brazilia.

Esential 200 de metri este distanta la care va fi masurata viteza pilotilor in timpul regulii Safety Car virtual
10 secunde vor avea pilotii la dispozitie penru a incetini de la viteza obisnuita la cea pentru regula Safety Car virtual
FIA a decis să implementeze un sistem de tip Safety Car virtual care obligă piloţii să concureze mai încet pe un tur de circuit în cazul unui accident, măsură propusă ca reacţie la accidentul suferit de Jules Bianchi în finalul Marelui Premiu al Japoniei de la începutul lunii octombrie.

Sistemul a fost testat la finalul sesiunilor de antrenamente de vineri din cadrul Marelui Premiu al Statelor Unite, însă forul mondial a decis să introducă câteva modificări după ce a ascultat opiniile piloţilor.

Iniţial, FIA verifica din 50 în 50 de metri viteza cu care concurează piloţii în regim de Safety Car virtual, însă distanţa va fi mărită la 200 de metri pentru ca piloţii să poată respecta mai uşor limitele de viteză. De asemenea, intervalul de timp în care piloţii trebuie să reducă viteza de la cea obişnuită la cea pentru Safety Car virtual, precum şi cel care avertizează piloţii când va înceta rularea sub Safety Car virtual, a fost extinsă la 10 secunde.

Aceste modificări urmează să fie evaluate sub forma unor teste care vor avea loc cu ocazia antrenamentelor libere din cadrul Marelui Premiu al Braziliei.

Via Autosport

Comentarii (3)

  • Incet icet F1 va deveni un sport de fetite....
    6 9
  • @cisi Nu ca mi-ar placea directia in care se indreapta F1, dar sa contesti o masura de siguranta cum e acest SC virtual care nu dauneaza cu nimic spectacolului curselor, trebuie sa fii cel putin incet la minte.
    9 7
  • Claudiu
    Cel mai corect ar fi sa se impuna regulamentul din cursele de anduranta de la Le Mans sau Nurburgring. Acolo in preajma accidentului se stabileste o zona unde masinile trebuie sa ruleze constant cu viteza impusa de limitatorul folosit pentru linia boxelor. Iar la parasirea zonei, sa poate concura cu ce viteza doresc. Asa se vor evita complet situatiile in care unii piloti nu incetinesc suficient doar pentru a mai castiga cateva zecimi de secunda
    5 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru