Formula 1: Max Verstappen, cel mai rapid în prima zi de teste

de Tiberiu Safta
Joi, 22.02.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Max Verstappen a fost cel mai rapid pilot în prima zi de teste oficiale înainte de startul sezonului. Totodată, triplul campion mondial a parcurs și cele mai multe tururi dintre toți piloții.

După prima zi de teste, Max Verstappen a fost cel mai rapid pilot pe circuitul din Bahrain. Triplul campion mondial a stabilit un timp mai rapid cu peste o secundă față de Lando Norris, care a avut al doilea cel mai bun timp la finalul primei zile.

De asemenea, Verstappen a rulat și cele mai multe tururi dintre toți piloții. Mai exact, el a parcurs 143 de tururi cu monopostul Red Bull RB20, fără să raporteze vreo problemă tehnică.

În prima zi de teste 18 piloți au ieșit pe circuit pentru a-și testa noile monoposturi înainte de startul noului sezon de Formula 1. Singurii piloți care nu au pilotat în prima zi au fost Sergio Perez și Lewis Hamilton. Cei doi vor urca la volan în a doua zi de teste.

Pe parcursul primei zile nu au avut loc incidente majore. În schimb, sesiunea de dimineață a trebuit să fie oprită temporar după ce Alex Albon a avut parte de o problemă tehnică la monopostul Williams.

via Formula 1

Comentarii (5)

  • Ne vedem în 2025!
    1 0
  • Grande Ferrari!
    REZULTATE ZIUA A DOUA DE TESTE

    Sainz, Ferrari, 1m29.921s, C4 - 84 laps
    Perez, Red Bull, 1m30.679s, C3 - 129 laps
    Hamilton, Mercedes, 1m31.066s, C3 - 123 laps
    Norris, McLaren, 1m31.256s, C3 - 52 laps
    Ricciardo, RB, 1m31.361s, C4 - 88 laps
    Leclerc, Ferrari, 1m31.750s, C3 - 54 laps
    Stroll, Aston Martin, 1m32.029s, C3 - 96 laps
    Ocon, Alpine, 1m32.061s, C3 - 78 laps
    Bottas, Sauber, 1m32.227s, C3 - 97 laps
    Piastri, McLaren, 1m32.328s, C3 - 35 laps
    Sargeant, Williams, 1m32.578s, C4 - 117 laps
    Alonso, Aston Martin - 1m33.053s, C3 - 31 laps
    Zhou, Sauber, 1m33.715s, C3 - 38 laps
    Gasly, Alpine, 1m33.804s, C3 - 33 laps
    Magnussen, Haas, 1m36.611s, C3 - 93 laps
    Hulkenberg, Haas, 1m37.509s, C3 - 31 laps
    Tsunoda, RB, 1m38.074s, C3 - 40 laps
    0 0
  • Sopra tutti siamo noi
    Avantajul real al Red Bull față de Ferrari și alții este mai subțire decât pare in testele desfasurate in Bahrain

    În prima zi de testare, Max Verstappen a dominat competiția, dar în condiții pe care alții nu le-au exploatat pe deplin.
    Avantajul substanțial este justificabil datorită diferitelor programe de testare și a condițiilor optime de pistă în timpul tururilor rapide.
    Campionatul este încă larg deschis.
    Ferrari SF-24 se dovedește a fi foarte pozitiv, mai ales în ceea ce privește manevrabilitatea și managementul anvelopelor, cele două obiective principale pentru Maranello.
    McLaren și Mercedes se descurcă, de asemenea, destul de bine, în timp ce Red Bull nu mai excelează ca in anii precedenti.

    Echipa din Milton Keynes pare să fi depășit concurența, dar RBR nu mai pare sa etaleze strălucirea din trecut.
    Într-o mișcare neașteptată, având în vedere comportamentul său obișnuit, Helmut Marko este cel care îi readuce pe austrieci cu picioarele pe pământ. Într-o declarație raportată de revista germană Auto Motor und Sport, super consultantul a declarat că :„Avantajul nu este atât de semnificativ pe cât pare.
    Am fost singurii care am ieșit pe pistă cu anvelope noi medii în orele mai răcoroase ale serii. Așa se explică avantajul semnificativ câștigat după-amiaza. Estimăm că avantajul real este de aproximativ trei zecimi de secundă.”

    Ferrari nu pare să fie intimidat de Red Bull, deși sentimentul este că Max Verstappen rămâne favoritul principal pentru campionat.
    0 0
  • Frederic Vasseur
    „Decalajul nu este mare, doar deloc nesemnificativ, chiar trebuie să fim realiști, dar este încă prea complex să descifram la aceasta ora munca tuturor rivalilor.
    Există optimism major în Maranello, în ciuda unui Max Verstappen aparent inaccesibil.
    Ne-am revenit bine dupa 2023 și este important să continuăm pe această cale. "
    0 0
  • Defetistu' de seviciu
    Anthony Davidson:
    " Ferrari nu a rezolvat încă pe deplin problemele legate de bouncing.
    Comparativ cu Red Bull, mașina Ferrari sare. Este ceva pe care Ferrari nu a reușit niciodată să-l elimine complet dintr-o mașină.

    Se vede puntea fața mișcându-se în sus și în jos, inconsecvențele în variația înălțimii de rulare care reapar la trecerea peste denivelările virajului 1.
    Se pare că încă nu și-au dat seama ce să facă.
    Nu au rezolvat încă această problemă, care în opinia mea este un pic din punctul slab al filosofiei de design al Ferrari.

    Cu toate acestea, SF-24 imi pare a fi o mașină bine echilibrată și mult mai puțin nervoasă în comparație cu ceea ce a apărut în urmă cu douăsprezece luni. Ferrari chiar are datoria să urmărească RBR, cel puțin să fie a doua forță pe circuitul Sakhir."
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru