Lauda: "Motorul Mercedes are circa 580 de cai putere"

de Daniel Popescu
Miercuri, 05.03.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Niki Lauda a dezvăluit că motorul dezvoltat de Mercedes pentru sezonul 2014 are aproximativ 580 de cai putere, în timp ce Red Bull a sugerat că nu se bucură de o performanţă la fel de bună din partea unităţii Renault.

Motorul pe combustibil are circa 580 de cai putere. Apoi vine partea electrică.

Niki Lauda
Presedinte Mercedes
Constructorii din Formula 1 au evitat în permanentă să prezinte date oficiale cu privire la performanţele motoarelor pe care le dezvoltă.

Situaţia s-a acutizat în perspectiva sezonului 2014 prin prisma introducerii noilor unităţi turbo V6 de 1.6 litri, însă Niki Lauda, preşedintele celor de la Mercedes, a dezvăluit într-o emisiune TV performanţele unităţii germane.

"Motorul pe combustibil are circa 580 de cai putere. Apoi vine partea electrică", a declarat el pentru postul austriac Servus TV, aflat în proprietatea grupului Red Bull.

Datele sunt interesante. Aş fi bucuros să am 580 de cai putere.

Helmut Marko
Consultant Red Bull
Cele două sisteme de recuperare a energiei, care alcătuiesc împreună sistemul ERS, sunt capabile să genereze în total 160 de cai putere, astfel că puterea totală a unităţii de propulsie Mercedes este de circa 740 CP.

Prezent în studio, Helmut Marko, consultantul Red Bull, a avut o reacţie care evidenţiază faptul că Renault nu se ridică încă la înălţimea aşteptărilor.

"Datele sunt interesante. Aş fi bucuros să am 580 de cai putere", a precizat el.

În urma testelor desfăşurate la Jerez şi în Bahrain, presa internaţională susţine că motorul Renault utilizat de Red Bull Racing are un deficit de circa 75 de cai putere comparativ cu unitatea furnizată de Mercedes.

Via Motorsport

Comentarii (10)

  • si ferrari
    si ferrari are un singur cal, pe fond galben
    27 4
  • qwerty
    E posibil sa fi facut o mica diversiune.
    Oricum, ca sa punem lucrurile in perspectiva: motorul Ferrari 032 1.5L V6t din 1986 scotea aprox 1300hp fara restrictorul de boost si 900-1000 hp cu restrictorul. Fara restrictor turbina scotea 5.5 bar.
    Sunt curios care e restrictia de boost anul acesta.
    10 0
  • @qwerty In perioada aia motorul Honda in varinta de calificari scotea 1500CP
    6 1
  • Analiza a vitezelor de varf, in germana: http://www.auto-motor-und-sport.de/formel-1/top-speed-analyse-in-bahrain-ferrari-top-auf-der-geraden-8165979.html

    Apropo Rusia vrea sa creeze un imperiu, Mclada creaza conserve cu roti!
    12 1
  • @qwerty
    Pe vremea aceea nu era restrictie de boost, de consum sau de turatie la motor.In plus,motorul nu trebuia sa tina decat o cursa.Din 2017 se va impune motorul de Matiz in 3 cilindrii.
    Sa scapam de Bernie si poate vom mai vedea motoare adevarate 10V de 3L.
    3 3
  • Ha,ha,ha...
    Hai ca acum o dam cu puterea motoarelor,pana acum era cu aerodinamica...la urma urmei sa vedem cati sau care dintre ei vor termina mai multe curse,si mai ales cati vor reusii sa se incadreze in numarul de propulsoare permise pe sezon ;) !
    5 0
  • @si ferrari
    te rog rectifica,pe un SCUT galben,si asta este chiar un mare privilegiu, pe"fond galben"poate avea oricine isi permite un Ferrari
    3 1
  • si redbul
    Un cal pe un fundal galben e de dorit unei doze rasuflate de redbull...
    7 2
  • auto motor und sport:

    Despre Ferrari

    "Ferrari traute sich nur drei Mal

    Ferrari ist die ganz große Unbekannte in dem Spiel. Entweder ist der Ferrari V6-Turbo eine Rakete, wenn die komplette Leistung abgerufen wird, oder das Auto ist extrem effizient. Es fiel auf, dass der F14T mit Abstand die besten Top-Speeds abrief.Aber eben nur ganz selten."

    "Ferrari a indraznit doar de trei ori

    Ferrari reprezinta cea mai mare intrebare in acest joc. Este posibil ca motorul turbo de V6 al lui Ferrari este o racheta(in sensul de superpropulsor) cand performanta maxima este declansata sau masina este extreme de efficient. S-a vazut ca F14T a obtinut de departe viteza cea mai mare, doar ca au facut-o numai cu cateva ocazii rare"

    despre Mercedes:

    "Mercedes mit der größten Sicherheit

    Die Durchsicht aller Top-Speed-Werte unterstreicht, dass Mercedes von allen Motorenherstellern am besten vorbereitet ist. Das Werksteam fuhr jeden Tag jenseits der 320 km/h-Grenze. Und nicht nur für ein paar Proberunden. Das spricht für eine gewisse Selbstsicherheit. Andy Cowell und seine Truppe wissen, dass der Motor eine hohe Leistungsabgabe dauerhaft verträgt."

    "Daca trecem in revista clasamentul vitezelor de top vedem ca Mercedes este cel mai bine pregatit dintre toti producatorii de unitati de propulsie. Echipa de fabrica a condus in fiecare zi cu peste 320 km/h si nu numai pentru cateva ture de incercare. Acesta vorbeste de o oarecare siguranta de sine. A. Cowell si baietii lui stiu ca acesta unitate de propulsie este capabil sa ofere putere ridicata in mod continu."

    despre Renault numai zic nimic ... un dezastru
    singurul aspect pozitiv este viteza maxima realizata de Caterham (331 km/h) care ofera "luminita" de la capatul tunelului
    6 0
  • si ferrari
    Rectificare:
    pe fond galben, de stres si anemie
    3 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru