Lotus: "Vom da tot ce avem mai bun pentru a câştiga titlul"

de Daniel Popescu
Luni, 18.03.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lotus anunţă că va face tot posibilul să lupte pentru titlul mondial, însă refuză să-şi stabilească un astfel de obiectiv după victoria lui Kimi Raikkonen de la Melbourne.

Lotus şi-a confirmat statutul de echipă de top prin victoria lui Kimi Raikkonen din Marele Premiu al Australiei, iar opinia generală este că echipa britanică s-ar putea implica în lupta pentru titlul mondial.

Chiar dacă afirmă că Lotus va face tot posibilul să câştige trofeul, şeful Eric Boullier admite că echipa nu îşi stabileşte un astfel de obiectiv, preferând să ia lucrurile pas cu pas.

"Am spus foarte clar că vrem să fim o echipă de top, iar un astfel de start de sezon înseamnă că vom lupta cu tot ce avem mai bun pentru campionat, dar este prea devreme să spunem ceva. Cel puţin pot să spun că Lotus este acum o echipă de top şi vrem să ajungem în fiecare an în ipostaza de a lupta pentru victorii. De acolo putem construi mai departe pentru ca într-o zi să fim din nou campioni mondiali", a declarat francezul.

Urmareste Automarket
Victoria lui Raikkonen în Australia a constituit o surpriză şi pentru Boullier.
Chiar dacă echipa plănuia de la bun început o strategie cu numai două opriri la boxe în loc de trei, francezul anticipa că rivalii de la Red Bull se vor distanţa semnificativ pentru a putea câştiga cursa şi cu o oprire suplimentară.

"Cu siguranţă eram un pic speriaţi. dar cred că aici monopostul lor este capabil să obţină mai mult pe un singur tur de circuit decât pe o distanţă lungă", a adăugat el.

Via ESPNF1

Comentarii (21)

  • Usor cu pianul pe scari.A fost doar o cursa si aia atipica.Pana la titlu e cale lunga!
    25 21
  • Este prematur pentru afirmatii cu o astfel de "greutate"; nu e totusi exclus-mai trebuie inca lucrat. Sa nu uitam, la ora prezentei, trebuie tinut cont de "ceilalti", tot de top. Si de ce nu, inca nu sunt foarte clare capabilitatile celor "de mijloc"-care totusi pot avea un cuvant de spus. Si mai conteaza si conlucrarea in cadrul team-ului. Sper mult, in rezultate mult mai bune decat sezonul trecut, nu insa desconsiderand un Ferrari bun de data aceasta, un RBR totusi performant, un McLaren capabil de surprize, chiar Mercedes mult mai evoluat...si mai stiu eu ce altele. Oricum, s-auzim de bine si tuturor un nou sezon cu rezultate si satisfactii depline spre binele sportului cu motor!
    15 2
  • Cu siguranta daca era Alonso cel care castiga,ar fi fost o cursa cat se poate de "tipica" si de relevanta! Haters gonna hate! :D
    24 9
  • @Alexandra1710
    Prietene,atunci cand am zis atipica m-am referit la faptul ca este un circuit stradal cu o suprafata de rulare diferita de cea a circuitelor permanente si nu la faptul ca a castigat X sau nu a castigat Y!
    Te-a luat valul Alexandra!Haters gonna hate!!!!!
    16 19
  • Am inteles foarte bine la ce te-ai referit,stai linistit. Totusi ceea ce am spus nu se schimba; la fel cum de prin 2007 incoace nu se mai schimba nimic semnificativ nici in palmaresul celor de la Ferrari F1 Team! :-)
    23 11
  • Kimi a fost si anul trecut de luat in calcul. Sa nu uitam totusi ca a terminat toate cursele si a punctat cu exceptia MP al Chinei. Anul asta cu siguranta va fi mai bun, si , de ce nu s-ar putea bate cu Vettel si Alonso? Consider ca deocamdata ceilalti pretendenti nu se pot compara cu acestia. Adevarul adearat va fi la Barcelona, dar pana atunci mai e! Numai bine tuturor, iar fanilor lui Kimi - forta fie cu noi!!
    29 7
  • Cristi
    stai calm Kimi su iti face sperante , ai avut noroc cu vremea doar atat
    6 13
  • Mi se pare natural ca dupa o victorie sa discute despre titlu, pana la urma toti pilotii care concureaza isi doresc sa castige un titlu. Plus fanii sunt sigur ca-l dau campion mondial, pentru ca asta isi doresc. Cateva curse s-ar putea sa mearga bine, cateva s-ar putea sa mearga prost, sau s-ar putea intampla orice altceva. La fel cu orice alt pilot, se pot intampla asa de multe. Ce este pacat este ca Raikkonen spune ca nu este numarul 1 si nu are nevoie de ordine de echipa, iar sezonul trecut... a fost lasat pe celalalt pilot sa treaca in fata. Iar asta se pare ca fanii lui au uitat deja. Lotus sunt o echipa buna, iar anul acesta cred ca este cam ultimul in care mai pot arata ceva. Motorul Renault este deja stiut de ei, regulile s-au schimbat putin sau deloc, in timp ce anul viitor este cu totul altceva. La Red Bull pot sa incerce anul acesta, la Ferrari la fel, la McLaren sunt sanse mici. Mercedes pare departe, Sauber la fel, Force India poate castiga o cursa cine stie. Restul sunt irelevante. Pentru moment sunt doar trei echipe Ferrari, Lotus si Red Bull (ordonate dupa prima litera), care stau decent in cursa. Mai multe, vom vedea pe parcurs, personal cred ca cei care au incercat si au esuat de 3 ani sunt cei de la Ferrari, 75% din vina masinii si restul nu conteaza. In schimb cei de la Lotus n-au nimic de pierdut, anul trecut n-au contat, dar anul acesta tine doar de ei, daca vor sa conteze, trebuie sa tina pasul. Urmatoarele 2 curse sunt importante, daca nu le castiga pe ambele, au pierdut prima sansa. Din cursa a IV-a cred ca Red Bull si Ferrari vor incepe lupta serioasa. Sau poate vin din urma cei de la Mercedes, cine stie.
    12 5
  • Gigi Becali
    Cum cu o floare nu se face primavare, la fel de valabila esti si situatia in care cu o victorie nu se castiga campionatul. Aviz entuziastilor.
    7 8
  • Si Mclaren au inceput in forta anul trecut aici iar ei chiar aveau o masina capabila de pole-uri. Nu vad Lotusul sa faca fata Ferrari si Red Bull pe intreg sezonul. Dincolo de performanta lui Kimi insa, asa cum spunea si el, a castigat usor pe o strategie buna si pe o masina pe care Grosjean a avut-o completa abia duminica. Faptul ca Lotusul au masina cea mai "lejera" in consumul pneurilor nu garanteaza nimic fara viteza pura pe un singur tur.
    3 4
  • daca nici Kimi nu a avut in Australia viteza pura pe tur atunci n-a mai avut nimeni ; recordul de cursa a fost facut de C. Pic cu pneurile uzate in penultimul tur
    0 5
  • @ciuruitule-pentru priceperea ta, viteza pe un singur tur se refera la calificari, cand monopostul are f putin combustibil. Ori acolo cel mai bine au stat altii.
    2 0
  • mare eficacitate pentru aia de au stat bine , dupa 4 tururi erau pe toata latimea pistei
    0 3
  • @alexandrina1700
    Tocmai tu vorbesti despre Haters gonna hate?Ce amuzant!
    2 5
  • @ciuruitu
    Lasa ca mai vorbim despre asta, imi aduc aminte ca si anul trecut in deschiderea sezonului Lotus statea bine la capitolul pneuri si altii au facut legea. Este abia prima cursa.
    1 3
  • Mihaela
    Stie cineva de ce Grosjean nu a beneficiat de upgrade-urile Lotus in calificari?
    0 0
  • mai vorbim , insa trebuie sa intelegi ca la prima cursa le-a cam tras-o Kimi prin strategie , disciplina (deloc caracteristic lui) si performanta pura ; asta e prezentul ; ce va fi, vom vedea duminica si pe mai departe!
    4 3
  • Despre ce discutam?
    cei de la Lotus au spus clar ca nu se gandesc anul acesta la titlu.
    Victoria lui Kimi i-a surprins si pe ei.
    Trebuie insa sa recunoastem ca Kimi este unul din cei mai talentati din marele circ. S-a intors dupa doi ani de pauza si parea ca nu a parasit niciodata Formula 1.
    Acum a plecat de pe locul 7 si a castigat, dar amintiti-va ca inainte de retragere a plecat si de pe ultimul loc si a urcat pe podium - este un mare talent!
    Recunosc ca sunt fan al pilotilor finlandezi - au ceva sclipire care altora le lipseste!
    8 1
  • Button spunea exact anul trecut pe vremea asta, dupa victoria obtinuta autoritar in Australia ca "Alonso is not a worry". Vom vedea dupa cateva curse cum stau lucrurile.
    3 3
  • Vettle ia campionatul...
    0 6
  • Cum a mentionat si @Maria, cei de la Lotus au spus ca e prematur sa vorbeasca de castigarea campionatului. Tot ce vor e sa castige curse si mai departe vor vedea daca sunt sau nu capabili sa castige campionatul. Ferrari au masina buna anul asta, cel putin asa pare. De RBR ce sa mazi zic?! Astia cred ca pana la inceputul campionatului fac un monopost perfect, apoi dau jos elemente de pe al si le repun pe masura ce avanseaza campionatul. Lotus sunt si eu acolo sus. Anul trecut s`au descurcat bine, au doi piloti buni (continui sa cred ca Grosjean e foarte talentat, doar ca ii trebuie mai mult maturitate, pe care o va castiga daca se va avea incredere in el mai departe). Kimi poate face diferenta, desi parca mi`e dor de doza lui de nebunie pe care o avea atunci cand era la McLaren. Mercedes trebuie sa mai lucreze la fiabilitate, mai ales ca acum il au si pe HamHam in echipa. Oricat imi displace personajul, de pilotat stie sa piloteze, nimic de zis aici. Force India nu o vad sa ajunga prea departe, tinand cont de problemele financiare pe care le au. Or sa mearga bine cateva curse, dar cred ca or sa cada de la mijlocul sezonului daca nu gasesc bani sa aduca imbunatatiri la monopost.
    Oricum ar fi, la constructori favoriti sunt cei de la RBR, urmati de Ferrari si Lotus. Eu unul sper ca Lotus sa reuseasca sa`i ofere lui Kimi un monopost capabil sa se lupte la titlu. Sa vedem ce se va intampla la Sepang
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru