McLaren prelungește colaborarea cu Lando Norris: contract “multianual” pentru britanic

de Paul Cosma, Foto: McLaren
Miercuri, 19.05.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
03 - 05.07
10 - 12.07
17 - 19.07
31.07 - 02.08
07 - 09.08
14 - 16.08
28 - 30.08
04 - 06.09
11 - 13.09
25 - 27.09
09 - 11.10
23 - 25.10
31.10 - 01.11
13 - 15.11
27 - 29.11
04 - 06.12
11 - 13.12
McLaren a anunțat prelungirea contractului cu Lando Norris, pilotul britanic urmând să rămână la echipa de Formula 1 pentru “mai mulți ani”.

De la debutul său în 2019, Lando Norris a reușit să impresioneze lumea Formulei 1 cu mai multe rezultate notabile, printre care două podiumuri în 2020 și încă unul în acest sezon. 

Oficialii McLaren s-au arătat încântați de colaborarea cu pilotul în vârstă de 21 de ani, astfel că au decis prelungirea înțelegerii cu acesta. Potrivit comunicatului oficial, contractul este unul “multianual”, astfel că Lando Norris va concura pentru McLaren în 2022 și “anii următori”. 

“Lando este unul dintre cei mai talentați piloți de pe grila actuală a Formulei 1 și suntem mândri de evoluția lui încă de la colaborarea pe care am început-o în 2017,” a declarat Zak Brown, CEO-ul McLaren Racing. 

Lando Norris a declarat că obiectivul său este să câștige curse alături de McLaren și visează să devină campion mondial cu echipa britanică.

Via McLaren

Comentarii (39)

  • Costel
    tre' sa-l intelegem si pe Zak atunci cand isi ia masuri de precautie, atat tinuta intrecerii cat si anvergura brandului in F1 impune respectarea unei reguli elementare:
    McLaren sa nu apara pe circuitele de grand-prix in fundul gol....

    ..modul insipid care caracterizeaza debutul lui Ricciardo la McLaren a obligat Woking sa reactioneze prompt si in consecinta la letargia etalata de australianul care se indeparteaza pe zi ce trece de borna celor 30 de primaveri, prin retinerea previzibila dar ferma a junelui Lando macar pan' la final de 2023.....
    7 0
  • Daniel Popescu
    FREE PRACTICE 1 MONACO


    Pos. No. Driver Car Best lap Gap Laps

    1 11 Sergio Perez Red Bull-Honda 1’12.487 35

    2 55 Carlos Sainz Jnr Ferrari 1’12.606 0.119 31

    3 33 Max Verstappen Red Bull-Honda 1’12.648 0.161 38

    4 10 Pierre Gasly AlphaTauri-Honda 1’12.929 0.442 36

    5 44 Lewis Hamilton Mercedes 1’12.995 0.508 33

    6 77 Valtteri Bottas Mercedes 1’13.131 0.644 35

    7 4 Lando Norris McLaren-Mercedes 1’13.236 0.749 30

    8 5 Sebastian Vettel Aston Martin-Mercedes 1’13.732 1.245 32

    9 22 Yuki Tsunoda AlphaTauri-Honda 1’13.746 1.259 38

    10 7 Kimi Raikkonen Alfa Romeo-Ferrari 1’14.081 1.594 30

    11 18 Lance Stroll Aston Martin-Mercedes 1’14.090 1.603 32

    12 99 Antonio Giovinazzi Alfa Romeo-Ferrari 1’14.106 1.619 27

    13 14 Fernando Alonso Alpine-Renault 1’14.205 1.718 36

    14 6 Nicholas Latifi Williams-Mercedes 1’14.268 1.781 40

    15 3 Daniel Ricciardo McLaren-Mercedes 1’14.281 1.794 35

    16 31 Esteban Ocon Alpine-Renault 1’14.320 1.833 38

    17 9 Nikita Mazepin Haas-Ferrari 1’14.616 2.129 32

    18 47 Mick Schumacher Haas-Ferrari 1’14.801 2.314 34

    19 63 George Russell Williams-Mercedes 1’14.840 2.353 35

    20 16 Charles Leclerc Ferrari 1’19.618 7.131 4
    5 0
  • https://www.youtube.com/watch?v=LFrYH99bOvc
    4 0
  • Daniel Popescu
    FREE PRACTICE 2 MONACO


    Pos. No. Driver Car Best lap Gap Laps

    1 16 Charles Leclerc Ferrari 1’11.684 27

    2 55 Carlos Sainz Jnr Ferrari 1’11.796 0.112 25

    3 44 Lewis Hamilton Mercedes 1’12.074 0.390 22

    4 33 Max Verstappen Red Bull-Honda 1’12.081 0.397 21

    5 77 Valtteri Bottas Mercedes 1’12.107 0.423 25

    6 4 Lando Norris McLaren-Mercedes 1’12.379 0.695 19

    7 10 Pierre Gasly AlphaTauri-Honda 1’12.498 0.814 22

    8 11 Sergio Perez Red Bull-Honda 1’12.708 1.024 20

    9 99 Antonio Giovinazzi Alfa Romeo-Ferrari 1’12.746 1.062 22

    10 5 Sebastian Vettel Aston Martin-Mercedes 1’12.982 1.298 20

    11 7 Kimi Raikkonen Alfa Romeo-Ferrari 1’13.065 1.381 24

    12 14 Fernando Alonso Alpine-Renault 1’13.175 1.491 20

    13 18 Lance Stroll Aston Martin-Mercedes 1’13.195 1.511 20

    14 31 Esteban Ocon Alpine-Renault 1’13.199 1.515 21

    15 3 Daniel Ricciardo McLaren-Mercedes 1’13.257 1.573 23

    16 63 George Russell Williams-Mercedes 1’13.509 1.825 25

    17 6 Nicholas Latifi Williams-Mercedes 1’13.593 1.909 24

    18 9 Nikita Mazepin Haas-Ferrari 1’14.407 2.723 20

    19 47 Mick Schumacher Haas-Ferrari 1’14.416 2.732 20

    20 22 Yuki Tsunoda AlphaTauri-Honda 1’14.829 3.145 11
    6 0
  • Sa nu ne iluzionam degeaba, daca Ferrari isi plaseaza masinile pe patru si cinci in calificari si cursa, este perfect ! Pe Perez deja nu-l mai pun la socoteala.
    Aiuritoare "decizia" FIA de a schimba, pentru a nu stiu cata oara, regulile in cursul jocului ! Si permanent in favoarea Mercedes ! Exemple ? Au scos capul Ferrari cu podeaua flexibila, regulamentara la acel moment ? Plangere Mercedes si imediat modificarea regulamentului ! Aripa flexibila Red Bull, regulamentara in acest moment ? Plangere Mercedes si imediat modificarea regulamentului ! Roti spate "partial" neregulamentare Mercedes, reclamate de toti ? Modificam regulamentul, dar de la anul !!! Sistem DAS Mercedes reclamat de Red Bull ? Mda, modificam, dar tot de la anul !!! Si astea-s doar cateva !
    Atunci intreb si eu pentru un prieten, adica dom' Costel, unde naiba-i verticalitatea si neutralitatea FIA ?
    11 7
  • DAV Toată lumea știe dar nu poate dovedi(interveni) că Mercedes joacă celebrul dans cu FIA și decidenții F1. Care-i dansul? „Unii dau și alții iau”. Singurii care nu știu(nu pot) sunt fanii Mercedes și Hamilton. E ceva normal din punct de vedere psihic. Pentru ei sunt eroi, idoli, sfinți, zei și dumnezei. Repet nu pot dovedi și nici interveni și acceptă jocul că au de partea lor votul echipelor dependente de motoare Mercedes. Banii!
    7 2
  • 33+11=44
    @DAV
    Incepi sa semeni cu dom' Costel. El este obsedat sa-l critice pe Hamiton, tu pe Checo.
    O sa-ti amintesc ca Perez are podium in Monaco(2016) iar Verstappen si Sainz nu au inca, iar Leclerc nu a terminat nici o cursa.

    Cat despre regulament : Aripa flexibila este interzisa de ani de zile. Asa ca Red Bull, Alpine si celelalte echipe vizate sa fie multumite ca mai pot trisa cateva etape. DAS-ul era legal - nu putea fi interzis in timpul sezonului. In schimb FIA a interzis party mode in calificari sa dezavantajeze Mercedes.In 2019 Ferrari au concurat aproape un sezon cu un motor ilegal. Sa te plangi ca FIA protejeaza Mercedes mi se pare ipocrit.
    7 8
  • Leclerc e la el acasa, deci pe undeva exista motivatia. Probabil ca viseaza la podium si repede trece strada si pune trofeul in vitrina.
    9 0
  • https://www.youtube.com/watch?v=auXfAHHNSFo
    2 0
  • @=44
    Amice hamiltonist, ca orice hamiltonist care se respectă, nu vezi decât ce vrei să vezi și nu auzi decât ce vrei să auzi. Normal, este o reacție umană. Dar eu nu am nimic împotriva Mercedes, din contră, jos pălăria în fața lor pentru că au construit cea mai puternică echipă din istoria F1. De aceea nu cred că au nevoie de susținerea vădită, consistentă și părtinitoare a FIA.
    La fel, nu am nimic împotriva lui Hamilton, după părerea mea este un pilot foarte, foarte bun, cel mai bun de pe grila actuala. Dar din motive de dominație categorică și distrugătoare a Mercedes, nu pot să-l consider cel mai mare, conform palmaresului.
    Cât despre Perez, numai de bine. A fost pe podium la Monaco ? Și ? Păi și Vettel a fost de patru ori WDC, iar acum este varză !
    La începutul fiecărui an competițional, toate monoposturilor trec prin examinarea strictă a FIA, inclusiv aripa spate. Care aripă spate trebuia să reziste, fără flexibilitate, unei apăsări de nu știu sigur ce forță. Red Bull au respectat pe deplin specificațiile. Au trecut testele din iarnă, au trecut patru mari premii și totul a fost OK până la plângerea Mercedes. Rezolvată prompt. Și atunci nu pot să nu mă întreb, dacă DAS-ul Mercedes a fost legal și nu s-a putut modifica regulamentul în cursul anului, de ce pentru aripa Red Bull, la fel de legală, s-a putut ?
    Nu aștept nici un răspuns amice hamiltonist, știu deja ce "argumente" poți să aduci.
    7 5
  • Motorul ăla „ilegal” de care vorbește „44” nu prea era ilegal. Avea un meniu de consum special dar în final consumul era același. FIA-F1 au șantajat Ferrari pe alte cauze să nu mai folosească meniul de consum special. Totul este secret deși se bănuiește că le-a lăsat bonusul de echipă „Istorică”. Și pentru că Costel zicea că Max nu prea are loc la Mercedes eu îl contrazic și spun că Max are mai multe șanse decât Russell. De acea Max a fost „trompeta” care reclama Ferrari că are motor ilegal de parcă se uitase el în motorul Ferrari să vadă. Niciodată n-a combătut Mercedes în schimb în primii ani de formula1 a scos Ferrari din competiție când avea nevoie Mercedes. Și vin acum specialiști să spună că Ferrari în 2017-2018 deși aveau mașină bună n-au câștigat. Normal, aveau „prieteni” care-i ajutau. Piloții ruși, Maldonado, GrosJean, Max toți au fost împotriva Ferrari. Gratis sau aveau speranțe? Vedem în Franța. Acum Norris unde ar fi plecat la mai bine?
    3 2
  • Costel
    Dom' DAV,
    ce-ai domne cu Vettel?

    .....varza-i doar AMR21, Sebastian face toate eforturile sa extraga tot ce-a ramas mai bun din epava W10, monopost care si-a pierdut toate atuurile in acest sezon numai din cauza amatorismului celor din Gaydon, recalibrarea clonei W10 la regulile actualului sezon generand doar un regres colosal al performantei....

    Dom' DAV,
    priveste rezultatele celor doua FP-uri...
    Monaco ramane un traseu unde are intaietate mana pilotului, Monaco are meritul de a tria atat de evident campionii de piloti si pilotii de soferi, Sebastian reusind ca in primele doua ore petrecute-n Principat sa faca uitate cele trei sezoane ale lui Lance la aceasta echipa, Vettel clasandu-se de fiecare data inaintea coechipierului, 8 &10 vs 11 &13.....

    Dom' DAV,
    daca Sebastian nu ramane blocat in ambuteiaje prin calificari atunci nu ezit sa afirm ca-i capabil sa se claseze in top8, atat maine cat si poimaine!
    3 2
  • Alonso a dat-o in gard in antrenamente. Cam in acelsi viraj unde il depasea Schumacher la 40 de ani...
    6 0
  • Au avut un pilot egal cu Ham in persoana lui Rosberg si a iesit scantei. Intr-un campionat mai strans poti pierde titlul din aceasta cauza.
    Daca esti sigur ca Max e mai bun il aduci si gata, ai rezolvat problema. Dar cum nu esti sigur preferi sa pastrezi formula castigatoare cata vreme e castigatoare. E tot ce iti trebuie - sa castigi.
    6 1
  • Costel
    @h,
    nu te retine nimeni si nimic sa rostesti adevaru' pan' la capat.....

    Rosberg a castigat titlul de campion mondial exact in sezonul cand a beneficiat de echipa de ingineri/mecanici care-au fost repartizati in
    sezoanele 2014 si 2015 taman monopostului44....

    @h, nimic nu-i intamplator la Brackley!
    2 2
  • @ Costel De acord cu tine dar Max are speranțe și un comportament mai docil cu Mercedes decât Russel. Eu îi dau mai multe șanse. Le-a făcut multe servicii ca să fie refuzat. Contractele sunt o problemă. Astăzi în cursa de F2 sprint Alpine pe primele două locuri, chinezul primul!
    1 0
  • Aurelian
    Fiecare om are demnitatea lui si nimanui nu ii este permis sa aduca atingere acesteia! Constat cu regret ca exista un individ care posteaza sub numele de "Costel" unele din cele mai abjecte expresii si remarci rasiste la adresa unuia dintre pilotii din F1 si asta in numele libertatii de expresie gresit intelese. Este de inteles ca fiecare dintre noi putem avea preferinte si putem admira un concurent sau altul in sportul prefereat, dar de aici si pana la a nega munca depusa de acesti piloti, de echipele lor si asta cu jigniri si remarci rasiste parca este prea mult. Va spun sincer ca raman cu un gust amar citind aceste postari, mai ales ca dupa cum banuiesc multi dintre dvs sunteti tineri si ar trebui sa aveti alta viziune si sa dovediti ca aveti o buna-crestere si o anumita cultura!
    4 2
  • Costel
    @^,
    cu riscul de a parea inflexibil,
    estimez ca sansele ca Max sa primeasca un volan de la Brackley in sezonul 2022 sunt similare celor ale lui Lucien Hora de a face pasul in F1, fie si din postura de pilot de rezerva.....
    3 1
  • @Dom' Costel
    Păi dacă motivul matale de mândrie este că Vettelică a fost în fața băietului lu' tata în niște antrenamente amărâte ... pe bune dom' Costele ???
    Ce am cu Vettelică ? Păi cum ce am dom' Costele, sampionu' lu' matale mi-a mâncat mie, ferrarist din tată-n fiu, două titluri mondiale, pe care altul le-ar fi luat fluierând, cele din 2017-2018 ! Îmi râde inima când îl văd cum se face de râs la Aston, umilit de băietu' lu' tata ! Și cu asta gata cu subiectul Vettelică, chiar nu merită mai multă atenție.
    3 3
  • Daniel Popescu
    FREE PRACTICE 3 MONACO


    Pos. No. Driver Car Best lap Gap Laps

    1 33 Max Verstappen Red Bull-Honda 1’11.294 19
    2 55 Carlos Sainz Jnr Ferrari 1’11.341 0.047 28
    3 16 Charles Leclerc Ferrari 1’11.552 0.258 27
    4 77 Valtteri Bottas Mercedes 1’11.765 0.471 21
    5 11 Sergio Perez Red Bull-Honda 1’11.817 0.523 18
    6 4 Lando Norris McLaren-Mercedes 1’11.988 0.694 20
    7 44 Lewis Hamilton Mercedes 1’12.020 0.726 20
    8 7 Kimi Raikkonen Alfa Romeo-Ferrari 1’12.298 1.004 25
    9 10 Pierre Gasly AlphaTauri-Honda 1’12.357 1.063 28
    10 5 Sebastian Vettel Aston Martin-Mercedes 1’12.537 1.243 24
    11 99 Antonio Giovinazzi Alfa Romeo-Ferrari 1’12.539 1.245 21
    12 18 Lance Stroll Aston Martin-Mercedes 1’12.700 1.406 22
    13 3 Daniel Ricciardo McLaren-Mercedes 1’12.959 1.665 25
    14 47 Mick Schumacher Haas-Ferrari 1’13.139 1.845 21
    15 14 Fernando Alonso Alpine-Renault 1’13.329 2.035 19
    16 9 Nikita Mazepin Haas-Ferrari 1’13.390 2.096 20
    17 63 George Russell Williams-Mercedes 1’13.447 2.153 29
    18 6 Nicholas Latifi Williams-Mercedes 1’13.475 2.181 22
    19 22 Yuki Tsunoda AlphaTauri-Honda 1’13.522 2.228 30
    20 31 Esteban Ocon Alpine-Renault 1’13.614 2.320 18
    0 0
  • 2017

    Hamilton 363p
    Vettel 317
    Bottas 305
    Raikkonen 205

    E diferenta mare. A fost Ferrari peste Mercedes in cateva curse dara tat, nu un intreg campionat. Mercedes domina din 2014 incoace, Mercedes domina nu Hamilton.

    Eu cred ca dom @DAV nu esti cu Ferrari ci doar impotriva lui Vettel. Acum trece printr-o perioada mai proasta, cum trec toti cei care raman destul in F1. Dar are 4 titluri pe care nu i le mai ia nimeni.
    3 0
  • Ba as zice ca fiind peste Bottas Vettel a facut peste ce s-ar fi cuvenit asteptat de la un pilot in 2017. El a facut scorul ala nu masina.
    3 0
  • Daniel Popescu
    QUALIFYING CLASSIFICATION MONACO


    Row 1
    Charles Leclerc 1’10.346
    Ferrari
    2. Max Verstappen 1’10.576
    Red Bull

    Row 2
    3. Valtteri Bottas 1’10.601
    Mercedes
    4. Carlos Sainz Jnr 1’10.611
    Ferrari

    Row 3
    5. Lando Norris 1’10.620
    McLaren
    6. Pierre Gasly 1’10.900
    AlphaTauri

    Row 4
    7. Lewis Hamilton 1’11.095
    Mercedes
    8. Sebastian Vettel 1’11.419
    Aston Martin

    Row 5
    9. Sergio Perez 1’11.573
    Red Bull
    10. Antonio Giovinazzi 1’11.779
    Alfa Romeo

    Row 6
    11. Esteban Ocon 1’11.486
    Alpine
    12. Daniel Ricciardo 1’11.598
    McLaren

    Row 7
    13. Lance Stroll 1’11.600
    Aston Martin
    14. Kimi Raikkonen 1’11.642
    Alfa Romeo

    Row 8
    15. George Russell 1’11.830
    Williams
    16. Yuki Tsunoda 1’12.096
    AlphaTauri

    Row 9
    17. Fernando Alonso 1’12.205
    Alpine
    18. Nicholas Latifi 1’12.366
    Williams

    Row 10
    19. Nikita Mazepin 1’12.958
    Haas
    20. Mick Schumacher 0’00.000
    Haas
    1 0
  • Costel
    Leclerc chiar nu realizeaza ca altii-s mai destepti ca el?!

    ... *suspecta* atitudinea lui Leclerc pe final de ultim tur in Q3, mai ales ca nu reusise sa-si imbunatateasca propriul timp pe sectoarele anterioare iar Max venea cu record pe S1....

    https://youtu.be/90pjUQ_GzBc?t=113

    ierarhia calificarilor alterata de un alt episod care nu face cinste celor din Maranello pe traseul de la Monaco!
    4 4
  • Bai frate, cand am spus ca Raikkonen si Alonso ar trebui sa-si vada linistiti de pensii, au sarit toti "specialistii" de fund in sus ! Uite ca am avut dreptate, au fost ridiculizati, din nou, de echipierii mai tineri, mult mai tineri ! La fel Ricci, trecut la McLaren parca a uitat sa piloteze ! Singurul care si-a mai curatat obrazul, de data asta, a fost Vettel, care cu rablioneta din dotare, a reusit sa se claseze pe opt. Pronosticul meu pentru maine ? Max !
    5 4
  • GrosJan
    Problema lui Ricci e noul val de tineri foarte buni. Are unul in echipa. Asta e.

    Is convins va Leclerc a dat-o in gard cu intentie. Numai ca nu avea cum sa discute asta cu echipa pe radio si nici nu cred ca sperau la pole. Cand au hotarat? Asta e singurul lucru contra, altfel a proptit roata in gard cu maiestrie. Senna stergea gardurile cu roata, de ce n-ar putea un pilot sa loveasca gardul asa usor ...
    4 4
  • Si cand te gansesti ca pe Ocon il batea Ricci bine de tot. Pe Ricci il bate Norris. Pai e distanta de la Norris la Alonso ca de la cer la pamant. Problema la McLaren Honda nu era doar motorul, nu avea nici piloti. Orice ii dai lui Alonso el tot pe acolo zace, in Q1 adica.
    5 0
  • O întrebare pentru ,, specialiști" de pe acest sait . La imola ați sărit toți că accidentul dintre Botas și Russell este o făcătură marca Toto și Benz .Ce părere aveți de cel din calificări provocat de Leclerc?. Bănuiesc răspunsul,dar totuși sunt curios.
    4 3
  • Carlos Sainz senior
    https://youtu.be/vaCOzdZdGs4
    0 0
  • Daca Leclerc ar fi facut intentionat, se straduia sa nu strice masina prea tare. Ar fi oprit pur si simplu ca Schumacher in 2006.
    1 0
  • @Gică Băiete ești în altă situație. Dacă Botas o dădea de parapeți nu spunea nimeni nimic, dar el l-a pus în pericol imens pe Russel. A fost ceva stil GrosJean. Accidentul(locul și modul în care s-a produs) produs de Leclerc este cel mai obișnuit pe acest circuit. Următorul loc este la intrarea în tunel. Dacă pricepi e bine, dacă nu e la fel de bine. Tot legat de subiect se pare că Sainz Jr nu este la fel de inteligent ca tatăl său și foarte probabil va părăsi F1 curând. Vorbește gura fără el.
    2 6
  • Carlos Sainz senior
    Cutia de viteze a coechipierului fiului meu este in regula?
    Daca da, gracias a Dios!
    Nu vreau ca fiul meu sa profite de avantaje obtinute intru-un mod profund nemeritat.:)
    2 0
  • Aurel Craciun
    Să pleci de pe 7 cu cea mai bună mașină, să abandoneze 2 piloți din fața ta și să termini tot pe 7, superpeformanta
    14 2
  • Daniel Popescu
    2021 Monaco Grand Prix race results


    Cla Driver Chassis Laps Time Gap Interval
    1
    Netherlands Max Verstappen Red Bull 78 -
    2
    Spain Carlos Sainz Jr. Ferrari 78 8.968 8.968 8.968
    3
    United Kingdom Lando Norris McLaren 78 19.427 19.427 10.459
    4
    Mexico Sergio Perez Red Bull 78 20.490 20.490 1.063
    5
    Germany Sebastian Vettel Aston Martin 78 52.591 52.591 32.101
    6
    France Pierre Gasly AlphaTauri 78 53.896 53.896 1.305
    7
    United Kingdom Lewis Hamilton Mercedes 78 1'08.231 1'08.231 14.335
    8
    Canada Lance Stroll Aston Martin 77 1 lap
    9
    France Esteban Ocon Alpine 77 1 lap
    10
    Italy Antonio Giovinazzi Alfa Romeo 77 1 lap
    11
    Finland Kimi Raikkonen Alfa Romeo 77 1 lap
    12
    Australia Daniel Ricciardo McLaren 77 1 lap
    13
    Spain Fernando Alonso Alpine 77 1 lap
    14
    United Kingdom George Russell Williams 77 1 lap
    15
    Canada Nicholas Latifi Williams 77 1 lap
    16
    Japan Yuki Tsunoda AlphaTauri 77 1 lap
    17
    Russian Federation Nikita Mazepin Haas 75 3 laps
    18
    Germany Mick Schumacher Haas 75 3 laps
    Finland Valtteri Bottas Mercedes 29
    Monaco Charles Leclerc Ferrari 0
    1 0
  • Daniel Popescu
    F1 drivers championship after the 2021 Monaco Grand Prix

    Driver Total
    1 Max Verstappen 105
    2 Lewis Hamilton 101
    3 Lando Norris 56
    4 Valtteri Bottas 47
    5 Sergio Perez 44
    6 Charles Leclerc 40
    7 Carlos Sainz Jnr 38
    8 Daniel Ricciardo 24
    9 Pierre Gasly 16
    10 Esteban Ocon 12
    11 Sebastian Vettel 10
    12 Lance Stroll 9
    13 Fernando Alonso 5
    14 Yuki Tsunoda 2
    15 Antonio Giovinazzi 1
    16 Kimi Raikkonen 0
    16 George Russell 0
    16 Nicholas Latifi 0
    16 Mick Schumacher 0
    16 Nikita Mazepin 0



    F1 constructors championship after the 2021 Monaco Grand Prix

    Team Total
    1 Red Bull 149
    2 Mercedes 148
    3 McLaren 80
    4 Ferrari 78
    5 Aston Martin 19
    6 AlphaTauri 18
    7 Alpine 17
    8 Alfa Romeo 1
    9 Haas 0
    9 Williams 0
    1 0
  • GrosJan
    Nu cred ca Mercedes e cea mai buna masina pe acest circuit. Problema e ca e cea mai buna pe toate celelalte.

    Martin Brundle a fost de acord cu mine. A spus ca a fost intentie la accidentul lui Leclerc.

    Nu cred ca a fost facatura intre Russel si Bottas la Imola. Dar cred ca Bottas a abandonat ca sa castige Ham o pozitie in spatele lui Verstappen. Toate punctele conteaza intr-o lupta stransa.
    2 1
  • „Fiecare pasăre pe limba ei piere” Proverb. Cineva s-a apucat să critice milionarii și miliardarii planetei. Așa guraliv era(este) și tatăl său. Uită că acei oameni l-au făcut și pe el miliardar. Ghicitoare! cine este? Persoană cunoscută de cei care postează aici.
    2 0
  • Aurel Craciun
    Monaco arată că în momentul actual piloții sunt foarte apropiați ca valoare, și că diferența o face în 99% din cazuri mașina și strategia
    6 1
  • Aurel Craciun
    Monaco arata ca pilotii talentati au iesit in fata. In timp ce corul bocitoarelor deplang caruta, piloti precum Norris sunt abonati la podium cu caruta.
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru