Mercedes: "Hamilton este în cea mai bună formă"

de Daniel Popescu
Marti, 20.10.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Oficialii Mercedes consideră că Lewis Hamilton este în cea mai bună formă a carierei, însă în acelaşi timp afirmă că Nico Rosberg reuşeşte să fie la înălţime pentru a oferi spectacol în F1.

Esential 9 victorii a obtinut Lewis Hamilton in sezonul 2015
Lewis Hamilton poate deveni matematic campion mondial pentru a treia oară la finalul Marelui Premiu al Statelor Unite, prin prisma celor nouă victorii obţinute în primele 15 curse ale sezonului.

Paddy Lowe, directorul tehnic al celor de la Mercedes, afirmă că pilotul britanic traversează cea mai bună perioadă a carierei şi că va fi dificil de învins.

"Hamilton este un pilot fantastic. Am avut privilegiul să lucrez cu el în cadrul tuturor victoriilor pe care le-a obţinut de la început. Întotdeauna a fost un pilot special şi cred că acum îl vedem la cel mai înalt nivel al său. Este mai bun decât a fost vreodată şi este un pilot foarte dificil de învins", a declarat el.

Întotdeauna a fost un pilot special şi cred că acum îl vedem la cel mai înalt nivel al său.

Paddy Lowe
Director tehnic Mercedes
Pe de altă parte, Lowe consideră că Nico Rosberg reuşeşte să se ridice la înălţimea aşteptărilor pentru a oferi o replică pe măsură, în ciuda faptului că a reuşit să-şi învingă coechipierul în numai trei curse din acest sezon.

"Amândoi sunt la nivel maxim şi asta este incredibil pentru noi.

Sunt bunuri de preţ pentru echipă, sunt jucători de echipă grozavi şi au un respect deosebit unul pentru celălalt. În ultimii doi ani am înregistrat progrese în ceea ce priveşte modul în care piloţii lucrează împreună cu menţinerea elementului sportiv între ei. Vrem să oferim un spectacol grozav pentru că de aceea suntem aici şi cred că reuşim să facem asta fără să apară fricţiuni intre piloţi", a adăugat el.

Via SkySports

Comentarii (35)

  • este ,este ,dar avionul ala de masina nu o mai pui la socoteala?de fapt in ultimii ani titlul s a decis mai mult de masina decat de pilot
    18 1
  • Iliescu
    Sa-l aduca pe Alonso la Mercedes si i se inchide epoca confortabila Nico Rosberg.
    16 8
  • Ce parcă nu au mai fost împreună (Alonso și Hamilton)...
    13 4
  • Hamilton ca rookie a alergat alaturi de Alonso..Si a fost aproape la fel de bun..
    7 3
  • pai daca acum e in cea mai buna forma inseamna ca in 2007 cand s-a clasat pe 2 inaintea lui alonso nu era in cea mai buna forma. Din cauza varstei putem presupune ca alonso nu mai e in forma maxima. Ar sterge pe jos hamilton cu alonso acum
    9 14
  • alonso a plecat in 2008 pentru ca stia ca primul an in F1 nu are cum sa fie cel mai bun an pentru niciun pilot ... urmau zile grele pentru alonso si daca ne uitam kovalainen a fost desfiintat de ham in 2008
    9 3
  • Iliescu
    Alo si Ham au terminat la egalitate in 2007 iar Ham a avut toata echipa de partea lui fiind protejatul lui Ron Denis. Acelasi Mclaren caruia Ham i-a intors spatele cativa ani mai tarziu pt Mercedes a decis ca decat sa iasa falcosul campion in 2007 mai bine nu iese nici un pilot Mclaren. Asta a fost povestea. Cine nu o stie inseamna ca se uita degeaba la F1 iar cine o stie si nu recunoaste ca e asa inseamna ca s-a uitat la alta F1.
    15 8
  • @ Iliescu Sunt doar speculatii.. Pe vremuri asa s-a speculat si despre Ferrari care nu l-au ajutat pe Irvine sa castige titlul , Schumacher fiind dupa accidentul de la Silverstone.. Culmea e ca speculatiile au venit mai mult din partea fanilor Ferrari..Parerea mea e ca nicio oechipa nu risca vreun titlu ca nu-l place pe x sau y
    11 2
  • serban
    @ZZZ S-ar putea să greșești, este suficient să te uiți la circul făcut de Ron Dennis la sfârșitul Hungarian GP 2007 și orice ipoteză despre speculații cade. Pur și simplu își smulgea părul din cap și umbla ca disperatul după Alonso să-i reproșeze nu știu ce, probabil că-i bătuse favoritul !
    12 5
  • @ Iliescu stie, are nume predestinat... el a fost acolo cu miki si si-a baut cafeaua cu Schumacher, deci stie de la sursa cum a stat treaba

    On topic
    Poate voi cei ce considerati ca Ham a fost favorizat la McLaren in 2007 sa aveti dreptate (zic poate, pt ca eu nu cred asta... dar teoretic, pur speculativ haide sa acceptam). Problema este ca Ham a fost favorizat doar incepand cu MP al Canadei cand a si castigat prima cursa. Numai ca pana atunci nicio echipa nu ar fi favorizat un debutant necunoscut in fata unui campion mondial (dublu si camionul ultimilor 2 ani). McLaren l-a adus pe Alonso acolo pt ca si-l doreau si-i recunosteau inclusiv valorea, dorind ca si ei sa creasca datorita lui. Numai ca Hamilton s-a s-a dovedit adesea mai rapid in calificari si iar in primele 5 curse a cam jucat rolul de pilot 2... sa nu uitam ca i-a cedat locul lui Alonso in Australia sau echipa nu l-a lasat sa-l atace pe Alonso la Monaco... restul e poveste, Hamilton a dominat cursele din Canada si SUA iar asta l-a vexat pe Alonso de unde nebunia ulterioara cu cererile de a fi pilot nr 1, cu incomodarea lui Ham la Budapesta, cu tradarea intereselor echipei etc.(sincer sa fiu si eu daca eram in locul lui Alonso m-as fi simtit prost sa fiu dublu campion mondial iar echipa sa nu-mi acorde statut de prim pilot)... asta e singura greseala a McLaren fata de Fernando... dar in acelasi timp au fost corecti fata de Hamilton caruia nu i-au taiat aripile

    daca Hamilton era favorizat la McLaren atunci Alonso n-ar fi dominat dulelul cu el din Belgia si Italia... si cu siguranta ar fi fost favorizat si in fata lui Button (lucru ce s-a dovedit a nu fi adevarat)... pur si simplu 2007 a fost un sezon in care McLaren a beneficiat de doi piloti foarte buni (nimeni nu poate contesta ca Alonso nu e foarte bun) si a procedat ca in 1988 si 1989 cand i-a lasat pe Prost si Senna sa se bata intre ei...
    10 8
  • Alonso e mult mai bun acum decat in 2007. Probabil ca si Hamilton a mai crescut. Ar fi o lupta al naibii de buna. Una care s-ar lasa cu cadavre. Cred ca Alonso e cel mai complet de pe grila. Cu Vettel foarte aproape. Hamilton daca nu are rachete o balbaie. Are mai putin creier.
    16 9
  • @ Serban Eu cred ca vorbesti despre incidentul de la boxe Ca in cursa a castigat Hamilton.Eu cred c-au fost normale reactiile lui Dennis dupa incident
    7 3
  • @ dany -- Un comentariu corect..As mai adauga eu ca o mica vina a avut si Dennsis care n-a mai gestionat relatia Hamilton -Alonso cum a procedat in cazul Senna- Prost.. Oricum si afacerea Spygate a contribuit si ea la evolutia intregii echipei Mclaren..
    5 2
  • iliescu
    clasament 2007
    1. Raikkonen - Ferrari
    2. Hamilton - McLaren
    3. Alonso - McLaren

    Alonso cerea statutul de pilot nr 1 ca sa scape de presiunea pe care o punea Hamilton. Nu a obtinut statutul dar asta nu inseamna favorizare pentru Hamilton. Nici Hamilton nu a avut statutul de pilot nr 1 ca altfel Alonso trebuia sa-i cedeze curse si asa Raikkonen nu mai castiga. Raikkonen a fost ajutat de Massa pe final
    7 8
  • nu a avut hamilton suportul intregii echipe ca alonso facea parte din echipa lol lol
    daca il sprijinea toata echipa pe ham atunci alonso trebuia sa-i fie pilot secund
    5 2
  • Despre Alonso si Hamilton, in 2007, era natural ca Dennis sa-l favorizeze pe acesta din urma pentru ca era preferatul lui. L-a adus pe Alonso doar pentru un simplu motiv, numarul 1 de pe masina, si ca sa nu ajunga la Ferrari. Nu pentru ca-l placea sau altceva, ci pentru ca era speriat ca va ajunge la Ferrari. Despre favorizare, Dennis avea o regula, avea un pilot principal si unul secundar, o regula pe care a folosit-o incepand cu 1997, cel care era primul dupa primul viraj, conta. Dupa care in 1998 a inceput cu ordinele de echipa, in detrimentul lui Coulthard. Nu conteaza de ce, treaba lui nu este nici o rusine sa folosesti ordine de echipa.

    Sa revenim la 2007, sa nu uitam ca Dennis n-a recunoscut niciodata ca a vazut acel caiet, chiar daca email-urile si interceptarile din acel sezon au aratat ca pilotii si inginerii discutau destul de mult despre F2007. Dennis n-a fost niciodata corect, de fapt nici nu cred ca intelege conceptul dar nu asta conteaza. El este defapt si artizanul idei "prefer sa am buget imens, chiar daca concurenta intra in faliment", dar in ultimii 5 ani si-a schimbat parerea dupa ce... au castigat doar un singur titlu la piloti si ala vai de mama lor.

    Hamilton venea pe o masina identica cu cea pe care o folosea in GP2, doar ca evident mai puternica. Faptul ca Alonso s-a descurcat asa de bine cu o echipa care nu-l placea si care servea alte interese a aratat cat de talentat a fost, chiar daca pentru fanii lui Hamilton nu a contat niciodata acest lucru. Este greu sa vezi ca pilotul tau favorit, chiar si cu sprijinul echipei nu este in stare sa castige un titlul desi are o masina foarte buna, 2010, 2011, 2012 sunt destul exemple atat in cazul lui Hamilton cat si in cazut lui Alonso. Ambii sunt foarte buni, dar nu au avut aceea scanteie necesara pentru a castiga titlurile din acei ani. 2007, a fost din pacate marcat de un scandal urat, pentru ca cei de la McLaren puteau sa fie corecti si sa nu copieze acel caiet. Sunt comice fazele in care cei care aveau grija de acel copiator s-au dus si au reclamat la politie faptul ca niste angajati McLaren... au tras la xerox un caiet cu multe insemne ale celor de la Ferrari. Plus cel care a sunat la politie era britanic... asta a fost palma data lui Dennis care nu s-a astepta niciodata ca un concetatean sa fie corect... si sa raporteze acel incident.

    Interesele celor de la McLareu au fost si raman sa castige ambele titluri, chiar daca copiau furau sau altceva, ramane cazul celebru al caietului rosu, plus din aceea vreme, un alt caz mai mic al unor diskete cu diferite informatii. Ce conteaza este doar un simplu lucru: faptul ca desi a fost intrebat daca stia ceva despre acel caiet, Hamilton a spus raspicat ca nu stia nimic despre informatii sau orice altceva care sa aiba legatura cu F2007. Din pacate, intr-unul dintre email-urile folosit la proces, Alonso si Hamilton discutau cu inginerii despre... distributia masei a monopostul F2007. Alonso, n-a negat niciodata acest lucru, as spune un lucru corect chiar daca pentru fanii lui Hamilton... a minti intotdeauna este mai simplu decat a accepta adevarul. Ca fapt divers, Hamilton a fost si descalificat mai tarziu pentru ca a mintit... despre o indicatie data de inginerul lui de cursa.

    Ron Dennis nu a putut accepta niciodata ca Alonso este mai bun ca Hamilton, si ca dovada, a facut tot ce a putut ca sa-l ajute, chiar daca l-a costat vreo 100 de milioane de euro, si au suferit pierderi financiare in sezoanele viitoare, plus Hamilton i-a multumit pentru toata sustinerea... plecand la Mercedes!
    8 8
  • P.S. In 2008, erau celebre fazele cand Kovalainen trebuia sa mearga cu mai multa benzina, ca Hamilton sa arate bine. Poate o sa scrie vreo carte T Glock vreo biografie si cine stie ce-o sa aflam despre 2008 din ea.

    P.S. Se pare ca pe fanii lui Hamilton inca ii doare rau acel sezon, totusi... au trecut ani buni, 2007 a fost de mult. Va doare un an, doi, dar dupa 2-3 ani... se merita ingropa durerea aia.
    6 7
  • Adevarul este numai unul: Hamilton are al 3 lea titlu 99,9 % in buzunar si sanse mari sa mai castige si altele: Alonso are doua titluri si sansa de 0,001 % sa mai castige si alt titlu. Daca Hamilton a fost protejatul echipei mclaren si ia fost pus titlul in brate de ton dennis atunci de ce si mercedes il protejeaza si ii pune deja doua titluri in brate??? Ca vorba aia, cioara este, pilot bun nu este, n-are creier cum spune un habarnist pe aici si etc etc, pai voi nu vedeti cat de frustrati sunteti cu alonso sl vostru care a cadtigat al 2 lea titlu prin cea mai mare magarie di f1, trebuia exclus alaturi de briatore sa vada f1 la tv! Asa ca lasati-o balta cu hamilton, are doua titluri cu doi constructori diferiti si anul trecut a luptat impotriva intregii echipe pentru a-l invinge pe rosberg care ii mai taia si o amvelopa nefind penalizat, va scos hsamilton formula1 din cap, pe bune!
    6 11
  • Vedem ce face Hamilton la anul. Nu le va mai fi atat de usor ca anul asta celor de la Mercedes. Regret ca Rsoberg nu prea face fata, oricum a avut si mult ghinion, daca il avea Ham sareau toti sa spuna ca a fost dezavantajat pilotul de culoare vopsit. Cat despre Alonso, eu nu l-as ingropa. Cu o masina buna o sa incurce rau lupta la titlu.
    12 6
  • E greu sa scriu pe telefon, dar intelegeti voi ce vreau sa spun...
    3 7
  • @$$$: Nu-i nimic de inteles, ca n-ai spus nimic pana acum.
    6 5
  • Bubuie adevaru'-n tine! :))))) Sa nu patesti ceva cu sfortarea asta
    3 6
  • nu uitati ca fia statea in garajul lui alonso sa nu ii faca ceva la masina deci sigur au incercat sa faca ceva sau poate ca au si facut nu se stie ce a fost acolo au fost foarte multe in favoarea cioroiului ce sa vazut la televizor orcum nu mai conteaza ce a fost conteaza ce este acum
    nu ai de unde sa sti daca acum sunu in aceeas masina care cistiga nu il invinovatesc ca a plecat de la ferari dar poate se saturase si el de ce erea acolo si nu a mai vrut sa stea si ce sa zis ca ia fost frica de vetal este o prosti asta deocamdata vetal nu a facut nimic poate lui vetal ia fost frica daoar a declarat ca nu vine la ferari cit timp este acolo alonso a venit acum sa vedem ce face eu zic ca nimic dar ramine de vazut orcum nu il suport pe cartonul de vetal
    forta ferariiiiiiiii
    si legat de alonso imi doresc sa mai ia un campionat ca merita omul
    7 4
  • Ce nu inteleg fanii este ca masina conteaza 99% si pilotul 1%. Faza aia cu X dezvolta nu stiu ce masina este Sci Fi, si numai un analfabet ar crede asa ceva. Sunt echipe de ingineri care lucreaza la desenul, asamblarea, constructia si dezvoltarea ulterioara sa acestor monoposturi iar pilotii nu fac decat un singur lucru: le piloteaza. Ca le piloteaza in simulator, in free practice sau in cursa, tot aia fac. Inginerii gandesc un plan, iar pilotii il testeaza si dupa tot inginerii gandesc strategia si cauta solutii. Faze gen: Hamilton dezvolta monopostul, sau Alonso dezvolta monopostul sau Vettel dezvolta monopostul sunt doar faze comice pentru ca nici unul dintre acestia nu are studii de mecanica, sau aerodinamica sau sa fie mecanic macar sa integeaza cum merg anumite parti. Schumacher era mecanic si stia multe dar faptul ca s-a inteles foarte bine cu Brawn si Todt si Byrne a fost secretul succesului lor. La fel si la Vettel a lucrat foarte bine cu Newey care i-a pregatit o masina pe placul lui. La fel si Hamilton si cand era la McLaren, echipa pregatea masina cum ii placea lui, si la Mercedes cred ca este la fel. Sa vedem masina McLaren de anul viitor, dupa ce inginerii s-au obisnut si cu stilul lui Alonso, la fel la Ferrari, au lucrat destul de mult cu Vettel, au inteles ce puncte forte are, masinile de anul viitor cred c-o sa fie ceva mai interesante, pentru inginerii lucreaza cu date, in timp ce pilotii lucreaza cu instinctul si numai dara intelegi acele date, stii ce sa faci mai departe cu masina.

    Nu neg dar scuze... 2007 a trecut de mult, sper sa-l ingropati odata si ne concentram pe 2016, pentru ca se anunta un an mai interesat ca acesta.
    6 3
  • @GT-F1
    haha, teoria conspiratiei pe asta nu am mai auzit-o pana acum ca l-au luat mclaren pe alonso doar ca sa nu ajunga la ferrari

    atunci pentru ferrari raikkonen parea mai bun (Todt) si ei se considerau asigurati. McLaren l-au luat pe Alonso ca nu il mai aveau pe Raikkonen despre potentialul lui Ham in F1 inca nu stiau nimic. Apoi Ham a fost o surpriza placuta fiind din primul an mai rapid decat proaspatul dublu campion in unele curse. Cel mai surprins a fost Alonso care credea ca se va descurca oricum cu un debutant. Cum nu se descurca a cerut statut de pilot nr 1 pe motiv ca el e campionul. McLaren nu i-au dat asa ca lui Alonso i se parea ca l-au chemat sa-si bata joc de el. Uite ca timpul a aratat ca Hamilton chiar era bun ... si sunt multi bani in joc NICIODATA o ochipa nu va favoriza pilotul mai slab oricine ar fi el. Daca nu conta valoarea pilotului Schumacher nu ar fi ajuns niciodata la Ferrari care vroia pilot latin
    7 5
  • @GT-F1
    faza cu dezvoltarea monopostului de catre pilot era in mare voga in 2010 cand veni Alonso la Ferrari si TU erai in primele randuri sustinand asta ... rusinica o dai la intors
    4 5
  • @costica
    las-o bre sa treaca, a fost, nu te mai acri atat ca a fost alonso defavorizat ... mai bine te acresti ca mai e putin si isi ia valea din F1
    1 4
  • @ GT-F1

    1. Alonso semnase cu McLaren inca de la sfarsitul lui 2005... nu avea Dennis cum sa stie ca va fi campion si in 2006 ca sa aduca nr 1 pe masina... de parca ar conta ce numar porti... Rossi nu a purtat nr 1 niciodata
    2. McLaren nu a prea avut niciodata pilot 1 si pilot 2... cel putin oficial nu se stie nimic despre asa ceva... prin 1999 cand Hakkinen era deja campion mondial, finlandezul a avut o reacatie de nemultumire la adresa lui Coulthard iar Dennis i-a taiat-o scurt cu ceva de genul ”nu am nevoie de emotivi plangaciosi in echipa!”
    3. Diferentele dinte GP2 si F1 sunt destule... nu numai la motor
    4. Nimeni nu contesta valoarea lui Alonso... si da ar merita o masina rapida cu care sa se bata la titlu
    5. Si Hamilton si Alonso au mintit in scandalul spionajului din 2007... toti pilotii mint pt interesele lor si ale echipei... Alonso a mai spus si adevarul pt ca si-a tradat echipa, nu din alte motive... de altfel s-a dovedit ulterior ca Alonso este probabil cel mai bun pilot-politician din F1... dar un politician de teapa celor din Romania (daca intelegi ce vreau sa spun)
    6. In perioada conflictului dintre Alonso si McLaren (cam de la jumatatea sezonului incolo) FIA isi plasau expertii in garajul spaniolului si verifiacau masina la sange pt ca acesta sa nu fie defavorizat... practic era la fel de greu sa ii matraseasca masina pe cat e de greu acum sa pacalesti FIA ocolind regulamentul sau incalcandu-l... deci nu imposibil dar improbabil
    7. Repet... sa speculam si sa acceptam ca Hamilton a fost favorizat. Dar asta se putea intampla numai dupa izbucnirea conflictului... adica in a doua jumatate a sezonului... de aceea sa analizam prima parte a sezonului, cand McLaren aveau un campion mondial si un debutant (sa luam cursele rand pe rand si sa vedem ce s-a intamplat in calificari si in curse)... cine pleaca de la ideea ca Ron Dennis era asa naiv incat sa favorizeze un debutant contra unui campion mondial la inceputul sezonului, este rau intentionat
    8. In 2008 masina McLaren a fost pe ansamblu inferioara celei Ferrari... in 2009 a fost penibila... in perioada 2010-2013 nimeni nu s-a putut pune cu Adrian Newey...
    3 2
  • eu personal mi-as dori sa vad in aceasi echipa iarasi Alonso-hamilton sau Alonso-Vettel, Hamilton-Vettel... stiu ca sanse sunt putine dar daca s-ar intampla ar fi bine cat mai curand pt ca altfel toata lumea ar comenta ca nu este relevant deoarece Alonso a depasit 35 ani si nu mai e la acelasi nivel...
    1 2
  • @@GT-F1: Rusinica tie pentru ca minti.
    2 2
  • mobius
    Din toate discutiile de mai sus mi se par de luat in sema doua idei si anume: 1 in 2007 este foarte clar ca Alonso a fost defavorizat de echipa si Hungaroring este printre cele mai evidente dovezi. Pe langa ce s-a comentat mai sus as mai adauga ca, nici pana atunci si nici dupa nu am auzit ca o echipa sa-si reclame propriul pilot, oficialilor cursei. 2 imi pare rau pentru Hamilton, este fara discutie un pilot bun, dar, cu o masina mai buna decat a concurentei (nu ma refer aici la mesina lui ci a coechipierului) in medie cu o secunda pe tur nu poti spune ca esti cel mai bun. In aproape toate cursele pe care le-a castigat a plecat din pol si s-a departat tur dupa tur, cine sa-l ajunga intr-o astfel de situatie. Singura sa grija a fost sa tina masina pe trasa.
    6 3
  • tot nu v-a trecut ma tooot plangeti ca defavorizat
    chestii ca la hungaroring sau si mai si s-au tot intamplat in F1 defavorizat a fost Massa atatia ani daca e sa o luam asa
    deocamdata alonso nu a pus nimic concret ca i-au facut CE? i-au umblat la suruburi CE? un mare caracter stie cum sa piarda alonso al vostru nu stie se da in spectacol ca un maimutoi
    4 5
  • Pana si JP Montoya a declarat ca, Ham. pe unde a fost a avut cele mai bune monoposturi. Deci despre ce vorbim?
    Vorba unui interlocutor, dati un Mercedes MG lui Alonso si ii rupe pe toti la cat de frustrat este acum.
    11 3
  • Paddy da declaratii de MK
    au castigat titlul si in 2015, Ham este la 0.5 mm sa castige si el
    la cei de la MB ultimele 4 curse e distractie si Marketing

    cat despre Ham

    titlul lui din 2008 valoreaza mai mult decat cel din 2014 si 2015 impreuna
    atunci a invins un Massa cu un Ferrari pe masura McLaren

    cine stie, dc Alonso era in acel Ferrari ... nu se stie
    din generatia actuala doar Alonso a fost pe punctul de castiga un titlu intr-o masina net inferioara celei de referinta (vb de 2012)
    titlul lui Vettel din 2010 este pe bune, acolo RBR si Ferrari erau aprox de acelasi valoare
    dar in 2012 RBR-ul era mult mai bun decat Ferrari

    ar fi interesant sa-l vedem pe Alonso in acel MB vs Ham
    desi mi-e antipatic Ham este in top 3 actual alaturi de Alonso si Vettel
    speram ca in 2016 dorinta lui Ham devine realitate si vom vedea o batalie MB vs Ferrari, Ham vs Vettel pentru titlu
    si bineinteles cu victorie Ferrari

    Forza Ferrari!
    4 2
  • O discutie interesanta, dar in principal fanii lui Hamilton sunt fanatici, asta inseamna ca idea de discutie iese din discutie. Este greu sa discuti cu o persoane care au o idee fixa si nimic altceva. Evident, o discute in care sa aduci argumente, dovezi, sa combati acele argumente ar fi interesanta, dar pe un forum (site) limitat ca acesta unde fiecare posteaza orice ii trece prin cap fara sa... gandeasca un pic ce posteaza... discutiile devin irelevante inainte de a incepe.

    Ca fapt divers, diferenta dintre Alonso, Hamilton si Vettel a fost dintotdeauna doar masina pe care au concurat. La McLaren Hamilton era copilul preferat cum sa nu-l sustina Dennis, ca pe copilul lui? Nu exista nici o sansa pentru Alonso sa fie tratat egal, cand echipa era britanica si aveau un protejat in persoana lui Hamilton. Oricum 2007... s-a terminat de mult. Cu bune, cu rele, suntem in 2015. Va doare ce s-a intamplat in 2007? Dupa 7 ani de zile ai zice ca ranile incep sa se vindece, dar ura unora... se pare ca nu.
    4 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru