Feedback

Mercedes și Ferrari vor efectua teste private înainte de startul sezonului: germanii vor utiliza monopostul din 2018

Publicat Vineri, 05.06.2020
de Daniel Popescu, Foto: Ferrari
Comenteaza 9
Mercedes și Ferrari vor efectua teste private înainte de startul sezonului: germanii vor utiliza monopostul din 2018 - Poza 1
Mercedes și Ferrari vor participa în următoarea perioadă la o serie de teste private pentru pregătirea sezonului 2020, care va începe în 5 iulie în Austria.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Sezonul 2020 al Formulei 1 va începe peste patru săptămâni cu Marele Premiu al Austriei, iar echipele de top încearcă să profite de orice "portiță" a regulamentului pentru a se pregăti cât mai bine.

Astfel, Mercedes a anunțat oficial că va efectua un test privat pe circuitul de la Silverstone săptămâna viitoare. În condițiile în care regulamentul interzice testele cu monopostul actual, germanii vor folosi în cadrul testului un monopost din sezonul 2018.

Valtteri Bottas va urca în cockpit marți, în timp ce Lewis Hamilton va prelua volanul în cursul zilei de miercuri.

În plus, site-ul oficial al Formulei 1 susține că rivalii tradiționali de la Ferrari au luat de asemenea decizia de a efectua un test privat. Pentru moment nu este clar când și unde va avea loc testul, însă în mod cert testele se vor desfășura în cursul următoarelor săptămâni, iar la ele vor lua parte Charles Leclerc și Sebastian Vettel.

Aceștia nu sunt însă primii piloți care vor reveni pe circuit după ridicarea restricțiilor de circulație. Lando Norris, unul dintre piloții McLaren, a testat recent un monopost de Formula 3 al echipei Carlin pentru a intra în forma înainte de cursa inaugurală de pe circuitul Red Bull Ring.

Via Formula 1


Comentarii (9)

  • Costel
    nu stiu cat de stranie ii aceasta stire dar musai ca suspecta ii.....

    care-i acea *portita* regulamentara ?!?

    cu siguranta ca pentru cei care mananca F1 pe paine si nu-s straini de obiectivitate rezonabila ii doar inca o *capodopera* oferita cum altfel decat cu dedicatie speciala de aceeasi partinitoare FIA si care musai ca le permite celor de la Benz dar parca indeosebi inegalabilului performer gagat aflat in cerdacul celor opt cincinale de existenta sa evite ridicolul din Alpi dupa 210 zile de discontinuitate, zenitul intolerabilului pentru adversari fiind consfintit taman de faptul ca testul Benz se desfasoara *intamplator* pe un circuit care face parte din calendarul F1 in 2020 !

    o intrerupere uriasa de sapte luni care, conform oricarui doctor specializat in medicina sportiva, lasa urme adanci si nu de putine ori chiar sechele oricarui atlet aflat pe certii ultimi metri ai existentei profesionale, dar daca lewis hamilton accepta caderea cortinei peste cariera sa deloc derizorie intr-un mod atat de repugnant cine-s eu sa ma impotrivesc alegerilor sale, ii o chestiune de savoare pan' la urma
    10 7
  • Nea Costele, nu cred că i-a împiedicat cineva pe cei de la Ferrari să-și facă testele la Monza să zicem, tot circuit pentru 2020 ...
    12 1
  • Alex: Se poate face un Tiguan 2009 4x4 sa fie 4x2? Raspunde
  • Costel
    DAV ,

    toata lumea-i incordata, si eu si multi alti colocatari ai AM-motorsport, pana si-n redactia AM percep o oarecare tensiune, asta fiindca mi-or refuzat pana si-un banal drept la replica indubitabilului crotal @ferr1 in stirea precedenta, tocmai d-asta parca-i momentul ca FIA sa elimine orice aparenta neglijenta la o eventuala redobandire a tonusului pilotilor deoarece miza-i mai dodoloata ca oricand sezonu' acesta din destule motive iar nervii fanilor ferrari is la cote pentru care notiunea de mansuetudine devine cu certitudine exclusiv abstracta pana-n ianuarie viitor
    4 1
  • hahaha
    O stire care in opiia mea este interesanta:
    "Toto Wolff nu este doar șeful echipei Mercedes, austriacul este de asemenea ocupat cu tot felul de alte lucruri, inclusiv investiții. A investit deja în Aston Martin și acum a cumparat cinci procente dîn Williams. Acesta ar fi un prim pas pentru a asigura pașii ulterior, dacă Wolff dorește să cumpere mai mult sau toata echipa Williams"
    10 0
  • danbiciclar
    „teste private” ăștia au înnebunit, trec peste regulament !
    8 1
  • @danbiciclar
    Regulamentl prevede ca se pot testa masini mai vechi de doi ani.
    In schimb Mclaren nu poate sa testeze pentru ca nu mai au motorul Honda cu care au rulat acum 2 ani.
    5 0
  • @danbiciclar
    informatia completa se pare ca e urmatoarea:
    "Mercedes și Ferrari vor testa o mașină veche de doi ani înainte de începerea noului sezon de Formula 1. Cu toate acestea, nu toate echipele vor opta pentru acest lucru. Red Bull Racing , McLaren și Renault vor face ture doar în Austria pentru prima dată.
    În primul weekend al lunii iulie este planificat Marele Premiu al Austriei. Ultima dată când mașinile de Formula 1 au fost văzute în acțiune a fost în timpul testelor de iarnă din februarie. De aceea, mai multe echipe aleg să testeze cu mașina de acum doi ani. Reglementările F1 interzic testarea cu mașinile actuale în timpul unui sezon, dar cu anvelope speciale și o mașină de la doi ani în urmă nu există o limită de kilometri.
    Nicio șansă pentru unele echipe
    Red Bull nu ar avea ocazia să testeze, deoarece există nu un motor Renault în RB14 de acum doi ani, explică sucursala spaniolă a Motorsport.com . McLaren, pe de altă parte, avea deja un motor Renault în mașina din 2018. Dar motorul este încă în Franța și cu actualele norme corona din Marea Britanie înseamnă că tot personalul care călătoresc trebuie să fie pus în carantină doua săptămânăi.
    Renault se află cam în aceeași barcă ca și McLaren. Echipa s-a împărțit în două locații: Viry Chatillon în Franța și Enstone în Anglia. Restricțiile de carantină au dus la excluderea oricărui test."
    3 0
  • Avand in vedere configuratia circuitului Red Bull Ring, e clar ca avantajul este de partea celor de la Red Bull, cu atat mai mult cu cat discutam de doua curse din opt care se vor desfasura aici, unde mai pui Ungaria, Belgia si Italia.
    Concluzia o trageti fiecare, Costel a fost destul de elocvent despre ce este vorba in propozitie, desi a incercat sa-si infraneze obisnuita-i retorica obiectiva cand vine vorba de anumite persoane anti Trumpiste ce vor sa doboare toate recordurile FIA in cele opt curse din acest an .
    8 0
  • Neutru
    Să avem„puțintică”răbdare și încredere că cei implicați știu mai multe ca noi.E o competiție„șchioapă”datorită pandemiei care încercă să mai salveze ceva mai ales financiar prin drepturile de televiziune pe care speră să le încaseze.Sper să avem surprize plăcute!
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru