Mick Schumacher va debuta în Formula 1 în 2021 la Haas: "Sunt incredibil de fericit și pur și simplu am rămas fără cuvinte"

de Daniel Popescu
Miercuri, 02.12.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
03 - 05.07
10 - 12.07
17 - 19.07
31.07 - 02.08
07 - 09.08
14 - 16.08
28 - 30.08
04 - 06.09
11 - 13.09
25 - 27.09
09 - 11.10
23 - 25.10
31.10 - 01.11
13 - 15.11
27 - 29.11
04 - 06.12
11 - 13.12
Mick Schumacher, fiul septuplului campion mondial Michael Schumacher, va debuta în Formula 1 în sezonul 2021 pentru Haas. "Sunt incredibil de fericit și pur și simplu am rămas fără cuvinte", a fost prima reacție a pilotului german.

Mick Schumacher va concura în Formula 1 începând de anul viitor pentru Haas, potrivit unui anunț al echipei americane, care confirmă astfel speculațiile intense din ultimele săptămâni.

Schumacher este de mai mulți ani membru în Academia de Piloți Ferrari, în timp ce Haas este una dintre echipele partenere ale Scuderiei, întrucât folosește motoare și alte componente tehnice dezvoltate de italieni.

În vârstă de 21 de ani, fiul septuplului campion mondial Michael Schumacher este entuziasmat de posibilitatea de a concura în Marele Circ și afirmă că "va da totul" pentru a obține rezultate cât mai bune alături de viitoarea sa echipă.

"Să fiu pe grila de start a Formulei 1 în sezonul următor mă face incredibil de fericit. Pur și simplu sunt fără cuvinte. Mulțumesc celor de la Haas, Scuderiei Ferrari și Academei de Piloți Ferrari pentru încrederea acordată. Vreau să le transmit dragostea mea și părinților mei, știu că lor le datorez totul. Întotdeauna am crezut că îmi voi îndeplini visul de a concura în Formula 1.

Ca întotdeauna, voi da totul și aștept cu nerăbdare această aventură împreună cu Haas", a declarat el.

În prezent, Schumacher este lider în Formula 2 cu un avans de 14 puncte înainte de ultima etapă a sezonului, astfel că are mari șanse să debuteze în Formula 1 în calitate de campion al Formulei 2.

Pregătirile sale vor începe oficial în etapa de Formula 1 din Abu Dhabi din perioada 11-13 decembrie, în contextul în care va participa la prima sesiune de antrenamente libere. Ulterior, germanul va concura și în sesiunea de teste dedicată tinerilor piloți programată în săptămâna de după finalul sezonului pe același circuit.

Coechipierul lui Schumacher în sezonul 2021 va fi rusul Nikita Mazepin, care a fost confirmat la Haas marți.

Mazepin concurează în prezent tot în Formula 2 și are avantajul că aduce la echipă un buget semnificativ prin intermediul tatălui său, Dmitry Mazepin, care are o avere estimată la circa 6 miliarde de euro și este președintele companiei ruse de produse chimice Uralchem Integrated Chemicals. 

Comentarii (29)

  • Costel
    D-le Daniel Popescu,

    va marturisesc faptul ca asteptam aceasta informatie inca din preajma solstitiului de vara 2020, tocmai d-asta tin sa va multumesc public pentru faptul ca v-oti indurat de noi, noi aceia care continuam sa respiram Ferrari, in a ne aduce o astfel de bucurie chiar si in preajma solstitiului de iarna....

    Haas chiar procedeaza impecabil ca-si primeneste linia de piloti pentru 2021 cu doua talente indubitabile, actualul campion al F2 alaturi de ocupantul locului 3 al acestei pe cat de severe pe atat de riguroase intreceri de monoposturi....

    is toate premisele pentru ca HaasF1 sa renasca cu adevarat!

    Mick+Nikita > Romain+Kevin
    10 14
  • Oare dacă nu îl chema cum îl cheamă îl bagă careva in seama?
    14 22
  • Costel
    @AM,
    is cu recomandarea & rugamintea sa se intervina si modereze pe cat posibil malitiozitatea exacerbata a celui care nu face decat sa-si tradeze public lipsa acuta a densitatii argumentatiei atunci cand face vorbire de campionul absolut al F3 din 2018 si deopotriva de campionul F2 in 2020,

    asta pentru a nu incepe sa cauterizez personal si musai ca ireversibil taman rautatea peste limite dar mai ales fara niciun fel de fundament oferita in comment-ul de la ora 13:53...
    9 10
  • costelush extorsiune a unui de
    se intervine cum sa nu
    4 1
  • Rămân la părerea ca problemele tatălui sau l-au propulsat in fata mult mai mult decât dacă tatăl sau nu avea parte de acel nenorocit accident...și sunt absolut convins ca drumul juniorului a fost mult msi neted decât al tatălui despre care e puțin spus ca a fost un mare campion... in ceea cel privește pe ăla de nu e in state să-mi pronunțe “numele”...sa și vadă de ale lui... dacă avea argumente le expunea
    11 6
  • Adrian
    Mick Schumacher nu va face nimica la Hass el se chinuie in formula 2 dar sper să crească și să fie cineva el participă datorită numelui care îl poartă in rest nimica după ce o să se retragă Hamilton titlul mondial o sa fie luat ori de Verstappen ori de leclerc unul dintre ei va lua campionatul mondial după ce o să se retragă Hamilton
    9 8
  • Neutru
    dCi Răspunsul la întrebarea ta nu se cunoaște. A început să alerge pe pistele de kart înainte de accidentul tatălui. Sporturile de iarnă produc mai multe accidente participanților decât cele cu motor.
    11 1
  • Neutru
    Adrian Hamilton e cel mai tare. Atât Verstappen cât și Leclerc deocamdată n-au mașină. Și nici norocul lui.
    11 3
  • @neutru... și crezi ca drumul nu i a fost netezit măcar un pic de numele și tragedia tatălui sau?... in ce proporție e clar ca nu putem ști... dar parca scenariul asta cu fiul l-am mai văzut undeva... n-am zi ca nu muncește dar as fi curios sa aflam părerea celor cărora juniorul le-a luat fata... asta evident ca nu va aparea acum... acum nu știu dacă îmi vine in minte un cuplu tata fiu de excepție... poate Maldini sa fie la fotbal numai ca nu cred ca paolo s a dus singur sa dea probe pentru a fi acceptat la milan așteptând singurel la poarta bazei sportive sa i vina rândul
    3 5
  • Costel
    is siderat sa constat mentinerea de catre AM a unor autentice ineptii apartinand unui individ ale carui pseudoargumente, casante pan' la culme, iata ca pot face destui prozeliti....

    ......ii aiuritor ce se-ntampla.....

    carevasazica, volanul care i se ofera de catre Haas lui Mick (winner F3-2018 & winner F2-2020) incepand cu 2021 ii generat intr-o proportie covarsitoare tocmai de compasiunea la adresa ilustrului sau parinte?!?

    ....ii consternant ce-mi aud urechile.....

    carevasazica, chiar se merge pana-ntra-colo incat sa se urmareasca beneficiile efectului terapeutic pentru Michael Schumacher in cadrul vizionarilor curselor de F1 cu fiul sau printre cei mai cei 20 de virtuozi ai volanului?!?

    ...ii agonizant, mojiciile celui care a debutat in cadrul acestui articol imediat dupa dejun chiar tre' sa inceteze, asta fiindca nu-s dispus sa-i ofer si al doilea avertisment
    7 7
  • George Russell will get the opportunity of a lifetime when he drives the world championship-winning Mercedes W11 in this weekend’s Sakhir Grand Prix in Bahrain, as a replacement for Lewis Hamilton who tested positive for Covid-19.-Sa vedem acum cum o sa se prezinte un tanar talentat cu cea mai buna masina de pe grila...Sa speram ca nu are vreun eveniment si ne vom putea edifica cum sta super masina campionului si in mainele altui pilot.
    3 1
  • Sa ma feresc in perioada următoare de bombardieri?... să-mi țin familia baricadați in casa?
    6 2
  • Neutru
    Eu aștept să văd la anul evoluția Haas. Debutanții, deși se deosebesc comportamental, cred că au aceiași valoare. Problema va fi statutul în cadrul echipei. Fiul sponsorului principal și fiul campionului. Avem exemple și cam bănuiesc ce va fi.
    9 0
  • @dCi
    Cred ca gresesti. Este evident ca numele l-a ajutat in cariera, dar nu l-a ajutat sa devina campion GP3 si, probabil GP2, adica sa livreze rezultate, asta tine de talentul din dotare, nu de faima lui tac'su ! Si prin fazele astea au trecut mai toti pilotii care au reusit in F1! Ba chiar cred ca tipul este ghinionist ! De ce ? Pentru ca un Schumi in stare normala, nu leguma ca acum, ar fi fost un profesor exceptional pentru Mick, pilotaj, dezvoltare, setari, relatii cu echipa, samd, adica despre tot ce tine de F1 !
    16 2
  • @Dom' Costel
    Tot patimas Dom' Costele, tot patimas ... ce faci la anul, te muti cu cortul la Aston ?
    10 0
  • @Dav... nu am spus ca e zero ci ca drumul pentru el a fost mai ușor decât poate pentru oricine altcineva
    3 7
  • Bernie
    .Adevarul este ca mai intotdeauna la mijloc..Fiecare amanunt in parte are importanta lui..Asa cum se intampla de obicei in F1.Mick la fel ca mai toti debutantii in F1 va fi o mare speranta.In primul an daca masina il va ajuta isi va forma mana cum se spune..Dar in anii urmatori daca nu va pilota o masina competitiva se va plafona..Asta este cel mai mare ghinion al tinerilor piloti.Faptul ca nu au o masina capabila cu care sa se bata la titlu..Putini piloti au avut aceasta sansa.
    10 2
  • Adrian
    Neutru Man nu mașina contează Hamilton a luat titlul în 2008 când avea mașină mai slabă verstappen e mult mai slab ca Hamilton e cel mai bun
    4 8
  • Costel
    Dom' DAV,

    pai cum sa procedez Dom' DAV?!?
    sa imbratisez postura de non-combat?!?
    sa raman cu stigmatul de a fi complice la ignoranta unui neinduplecat?
    multam fain atat dumitale cat si D-lui Neutru pentru faptul ca ati intervenit la timp pentru a aseza argumentele in matca lor fireasca....

    Dom' DAV,
    ce sa fac taman eu la Gaydon?
    sau pe langa Silverstone acolo unde isi au sediul astia de AstonF1?

    mi-oi propus sa zabovesc si la anu' tot la Maranello alaturi de extraterestrul Binotto, o entitate musai trimisa din viitor numai cu scopul de a face rau Scuderiei si fanilor sai, tocmai d-asta intuiesc un 2021 la fel de fertil in neghiobie iar aclimatizarea lui Sainz alaturi de *salvatore della Scuderia* parca nu-i de ratat pentru nimic pe lume....
    3 4
  • Maşina contează 90%. restul talentul pilotului. Mike nu va putea să facă mare lucru cu Hass, e greu să câştige puncte, doar să se formeze şi să demonstreze că are talent. Nu l-am văzut pilotând, nu pot să-mi dau cu părerea dar uitându-mă pe clasamentul F2 îmi dau seama că va avea un coechipier talentat. Nu sunt sigur că-l va domina pe Mazepin. E un punct de interes duelul celor 2.
    4 0
  • @Nică
    Îmi permit să te contrazic și-ți dau un exemplu recent al faptului că și pilotul contează destul în ecuație. Leclerc la Alfa ! A făcut dintr-o mașină de coada clasamentului, una de prezență aproape permanentă în Q3, plus punctele aferente. Sau la Ferrari anul acesta, diferența uriașă față de un qvadruplu campion mondial. Alt exemplu, Hamilton și Bottas, ce face primul cu cel mai bun monopost și ce face al doilea, pe care, cu mare greutate, Mercedes îl scoate pe locul doi. Pilotul de top contează și contează, după părerea mea, mai mult de 50% !
    3 3
  • Neutru
    Nică Mazepin este mai hotărât, impetuos, nu-i plac „finețurile”, ca oricărui rus. Dacă i-ai văzut pe Petrov, Sirotkin, Kvyat, l-ai văzut și pe Mazepin. Mike e mai cerebral și asta nu-i face bine. În curse instinctul și reflexele fac diferența. Și foarte important „să nu lași de la tine” față de ceilalți piloți,binențeles în limitele regulamentului.
    4 3
  • GrosJan
    Debutul lui Schumacher a fost cu adevarat fulminant. A luat locul 7 in qual cu o echipa codasa apoi a fost furat de Benneton si a continuat sa confirme.

    Daca si juniorul o sa dea secunda pe tur coechipierilor ajunge la echipe de top peste noapte. Daca nu ...
    4 0
  • DAV îţi respect părerea, dar Leclerc nu e în prezent campion cu Ferrari iar Hamilton nu ar fi campion cu actualul Ferrari. Din ce am înţeles Russel il va înlocui pe Hamilton în cursa viitoare. Poate că vom primi un "răspuns" de la el în ce priveşte importanţa pilotului.
    6 0
  • @Nică
    Să fim serioși, cu actualul Ferrari nici Dumnezeu nu ar fi campion ! De fapt am vrut să evidențiez doar diferența între un pilot de elită și unul normal, pe același material. Cât îl privește pe Russell, nu-i exclus să-l facă muci pe Bottas, la cât de mediocru ca driver este finlandezul.
    5 1
  • Neutru
    Botas are ani pe acest monopost. Vreți ca un nou venit să se comporte mai bine ca el? Vă înșelați! Îți trebuie mai multe curse ca să te obișnuiești cu el. Aici se joacă alte cărți și cei care le joacă vor judeca comportamentul lui Russell.
    5 1
  • Neutru
    Am văzut pista pe care se va alerga. Este un trapez nu oval. Circuitul obișnuit fără zona 2 virajată.
    3 0
  • Costel
    is curios daca aceasta varianta foarte "aerisita" a traseului din Bahrain va fi chiar gazda doborarii recordului de viteza medie/tur in F1...
    (Monza 2020---264.3 km/h)
    1 0
  • O să mă abat de la subiect spunând că pe Instagram l-am văzut pe GrosJan într-un videoclip că era externat, are din păcate mâinile bandajate și piciorul stâng în ghips, dar totuși se putea deplasa fără a fi nevoie să se sprijine de cineva/ceva.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru
Descarcă aplicaţia Automarket