OFICIAL: Marinescu va concura în etapa de Formula 2 de la Silverstone!

De Daniel Popescu
Publicat Marti, 12.04.2011
Mihai Marinescu a găsit resurse financiare pentru a concura în prima etapă de Formula 2 din sezonul 2011 şi explică avantajele de care pot beneficia potenţialii săi sponsori.

La începutul lunii aprilie, Mihai Marinescu a anunţat că nu va participa la prima etapă de Formula 2 a sezonului din cauza problemelor financiare, însă situaţia s-a schimbat radical la sfârşitul săptămânii trecute.

Braşoveanul în vârstă de 22 de ani a dezvăluit pe blogul personal că va concura la Silverstone în weekendul 15-17 aprilie, acolo unde este încrezător că poate obţine rezultate pozitive.

"Am o veste bună pentru voi! După multe eforturi am reuşit să strângem necesarul pentru prima etapă a Campionatului Mondial FIA Formula 2. Evenimentul va avea loc weekendul viitor la Silverstone. După această etapă nu ştiu ce se va întâmpla. Sunt pregătit atât fizic cât şi psihic, şi cred în aceste rezultate", a precizat el.

Marinescu a participat la finalul lunii martie la o sesiune de teste chiar pe circuitul de la Silverstone şi a reuşit să se poziţioneze pe locul trei în clasamentul general şi chiar pe prima poziţie într-una dintre cele patru manşe.

Viitorul său în competite rămâne însă incert din cauza dificultăţilor financiare, în ciuda faptului că o companie ar avea numai avantaje dacă şi-ar expune brandul pe monopostul unuia dintre piloţii de top ai Formulei 2 din sezonul precedent.

"Investiţia se recuperează, însă durata de recuperare depinde de compania respectivă.

Maşina mea apare în prime time la televizor, între 5 şi 15 minute sunt în prim plan dintr-o transmisiune de 40 de minute, iar imaginile sunt difuzate în direct în 39 de ţări, cu o audienţă de peste 30 de milioane de telespectatori pe cursă. Dacă cineva ar plăti să-şi difuzeze spoturile, machetele sau bannerele publicitare pe această audienţă, ar cheltui însutit", a explicat Marinescu motivele pentru care o companie poate fi interesată să-l sponsorizeze.

O altă variantă de finanţare este ca pilotul să-şi cedeze drepturile de imagine către un manager, care ulterior să vândă imaginea către companiile interesate să se promoveze în sporturile cu motor. O astfel de abordare a avut Robert Kubica, unul dintre cei mai talentaţi piloţi din Formula 1, care este sprijinit de un manager italian în ciuda faptului că este născut în Polonia.

"Managementul unui pilot implică şi cedarea de către acesta a drepturilor de imagine către management. Este o meserie, afară se practică cu succes, însă în România nu. Iar noi, ca romani, nu prezentăm interes pentru managerul britanic sau italian.

Ei ştiu să vândă imaginea către companiile britanice sau italiene, nu ştiu să vândă către companiile romaneşti, pentru că nu le cunosc. Am avut un astfel de contract cu unul din managerii de succes ai motorsportului mondial, Enrico Zanarini (n.r - managerul lui Giancarlo Fisichela). Are produsul, e bun, dar nu ştie cui şi cum să-l vândă, pentru că piaţa din România nu e la fel cu cea din Italia. Iar compania italiană nu e dispusă să dea bani decât pentru un italian, nu şi pentru un român. Exact asta s-a întâmplat cu Robert Kubica, s-a chinuit îngrozitor până când managerul lui a reuşit să-l transforme în produs italian şi să-i finanţeze activitatea", a mai explicat Marinescu.

Via | Mihai Marinescu

Comentarii (2)

  • bravo Beu
    Bafta in weekend. O sa ma iti tin pumnii
    5 0
  • Yey
    Mult succes.
    6 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru